تبلیغات

ترامپ و پاوسی

ترامپ و پاوسی

ترامپ و پلوسی : بازی of و Malice

او زیر پوستش گیر می‌کند . ضربه‌ای به عقب می‌زند . بازی روی آن .

نویسنده : میشل Cottle

خانم Cottle یکی از اعضای هیات تحریریه است .

۱۷ ژانویه ۲۰۱۹

نانسی پلوسی از سفر با رئیس‌جمهور Trump.Cred itTom برنر برای نیویورک‌تایمز بیم ندارد .

به نظر می‌رسد که سخنگوی مجلس زیر پوست بسیار لاغر رئیس‌جمهور گرفته شده‌است .

روز چهارشنبه ، سخنگوی نانسی پلوسی هم در هر دو طرف راهرو با effectively رئیس‌جمهور ترامپ از انتقال سخنرانی خود به کنگره در این ماه ، ابروهایش را بالا برد .

خانم پلوسی در نامه‌ای با استناد به نگرانی‌ها در مورد پیامدهای امنیتی ادامه تعطیلی دولت اظهار داشت : " اگر او و رئیس‌جمهور بتواند تاریخ مناسب دیگری را پس از بازگشایی مجدد دولت برای این نشانی و یا برای شما در نظر گرفتن سخنرانی وضعیت کشور در نوشتن تعیین کند ، بهتر است ."

این ابلاغیه به طور معمول مودبانه و وحشیانه بود ، و به خانه بر می‌گشت که چگونه دینامیک نیرو در کاپیتول هیل تغییر کرده‌است . همانطور که جمهوری خواهان عضو کنگره در مورد این که گوینده چه چقدر سیاسی بود ، حرف می‌زدند ، آقای ترامپ نه تنها به محدودیت‌های قدرت خودش اشاره کرد ، بلکه به این مساله نیز اشاره کرد که چگونه enablers خانه او را از دست داده‌اند .

در حالی که متعجب و به وضوح ناراحت بود، آقای ترامپ روز پنجشنبه با یک نامه کج‌خلق به تعویق افتاد که یک هیات کنگره را به تعویق انداخته بود که خانم پلوسی طبق برنامه قرار بود به بروکسل و افغانستان برسد - یا حداقل پشتیبانی نظامی از آن را لغو کند . البته اگر مایل باشید سفر خود را با پرواز تجاری انجام دهید ، این قطعا ً حق شماست " .

این یک عمل تلافی جویانه برای خانم پلوسی بود که لحظه تلویزیون بزرگ خود را از او دور می‌کرد - نه برای اشاره به تلاشی بی شرمانه برای کشاندن این سخنگو به نوعی رقابت زمین‌بازی ارزان که رئیس‌جمهور در آن برتری دارد .

اما اگر کسی این گوشت‌ها را برای مدیریت brattiness آقای ترامپ داشته باشد ، خانم پلوسی است .

ممکن است آقای ترامپ به طریقی یک حیوان سیاسی منحصر به فرد باشد ، اما خانم پلوسی با این نوع او نا آشنا نیست و به برتری سیاسی در حوزه‌ای پر از غرور آمیز و با نام " patronizing " تبدیل شده‌است .

تام برنر ( تام برنر ) برای نیویورک‌تایمز

در طول مسیر ، او مکررا ً به دست فراموشی سپرده شده‌است . در سال ۱۹۸۵ ، پس از اینکه به صدر حزب دموکرات کالیفرنیا رسید ، برای ریاست حزب ملی مبارزه کرد . همانطور که خانم پلوسی به آن می‌گوید ، یک سازمان‌دهنده اتحادیه او را به عنوان " یک airhead " اخراج کرد و دیگر بازیکنان به او گفتند که دموکرات‌ها نمی‌خواهند زنی را به این پست با پروفایل بالا در پشت شکست ریاست‌جمهوری سال ۱۹۸۴ با جرالدین فرارو به عنوان همسر مورد نظر خود ارتقا دهند . خانم پلوسی هرگز این تحقیرها را فراموش نکرد .

پس از رسیدن به کنگره در سال ۱۹۸۷ ، او مجبور شد فضایی را در آنچه در آن زمان هنوز یک باشگاه قدیمی پسرانه سفید بود ، مشخص کند . او با ترکیبی از عرق ، فراست و اراده خالص موفق شد . او یاد گرفت که کنگره چگونه کار می‌کند ، هم به عنوان یک موسسه و هم به عنوان یک مجموعه از egos . همانطور که در quashing یک چالش برای رهبری او پس از انتخابات میان‌دوره‌ای نشان داد ، او می‌داند چگونه نقاط فشاری مردم را پیدا کند .

او همچنین می‌داند چگونه فشار را کنترل کند . او به عنوان رهبر اقلیت مجلس ، کمک کرد تا رئیس‌جمهور جورج دبلیو بوش را از خط خارج کند . تلاش‌های بوش برای خصوصی کردن تامین اجتماعی با نادیده گرفتن حکمت متعارف که دموکرات‌ها برای ارائه یک طرح جایگزین نیاز دارند . در مقاومت در برابر انتقاد از طرف کاخ سفید و کنفرانس خودش ، خانم پلوسی همچنان بر روی طرح پیشنهادی آقای بوش متمرکز بود .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...