تبلیغات

چرا ترامپ باید به گارد قدیم گوش دهد

چرا ترامپ باید به گارد قدیم گوش دهد

چرا ترامپ باید به گارد قدیم گوش دهد

نسلی از رهبران سیاست خارجی پس از جنگ از صحنه عبور می‌کند .

مصاحبه کارول

ام .

ای .

از سمت چپ , وزیر سابق دولت هنری کیسینجر , وزیر سابق دولت جرج شولتز و معاون سابق وزیر امور خارجه ریچارد مک ویل سن / گتی ایماژ)

زمانی که ارزش‌های خاصی به طور گسترده به اشتراک گذاشته می‌شوند , مانند ضرورت رهبری جهانی آمریکا و تعهد ملت به دموکراسی , دیپلماسی و ائتلاف شمال اقیانوس اطلس, آن‌ها در حال حاضر در دهه‌های قبل و بعد از آن قرار دارند .

و با گذشت جورج دبلیو بوش , تعجبی ندارد که چگونه فرآیند گفتمان سیاست خارجی آمریکا به عنوان رهبران این گارد قدیمی دو حزبی , هنری کیسینجر , , کالین پاول , و ریچارد لوگار , دموکرات , و لی همیلتن که از صحنه ناپدید شده‌اند , تغییر خواهد کرد .

آن‌ها به روش‌های مختلف به تلاش برای شکل دادن سیاست امنیت ملی حتی پس از ترک دفترش ادامه داده‌اند . همه آن‌ها میانه‌رو هستند که منعکس‌کننده گرایش‌های سیاسی , گرایانه , عملگرا و سیاسی هستند . آن‌ها اتحاد آمریکا , به ویژه با اروپا , به قدرت آمریکا اعتقاد دارند , اما نه برنده - همه سلطه ; حمایت از کار در سازمان ملل و دیگر موسسات چند ملیتی ; درک تلاش مداوم مورد نیاز برای ایجاد اعتماد با دوستان و مدیریت دشمنان ; شامل حقوق بشر و حاکمیت قانون به عنوان بخشی از دستور کار ; و محدودیت‌های سرمایه‌گذاری را تا مستبدان تصدیق می‌کنند . برخی از این ارزش‌ها - به خصوص آخرین - عمدتا ً در شکاف زمانی مشاهده می‌شدند که این مقامات مقام بالایی داشتند .

در حالی که ما در سوگواری اعضای این نسل و ایده‌آل‌های آن‌ها سوگواری می‌کنیم , نباید به آن‌ها کمک کنیم . تمام اشتباهاتی که مرتکب شده بودند, با آغاز از میان کیسینجر , استراتژیست بزرگی که مشاور امنیت ملی و دبیر دولت تحت رهبری ریچارد نیکسون , جمهوری‌خواه بود , و برای همیشه با خونریزی بی‌مورد در ویتنام و حمایت مخفیانه برای کودتا در شیلی لکه‌دار خواهد شد .

با این حال , آن‌ها به صورت انفرادی و گاهی در گروه‌ها دلیل , تجربه و درک تاریخ را برای تحمل بحث‌های امنیت ملی به ارمغان آورده‌اند .

در دوره‌ای که رئیس‌جمهور ترامپ و توانمندسازها بر ارزش‌ها , هنجارها , نهادها , معاهدات و روابطی که ثبات و دموکراسی غربی را برای دهه‌ها حفظ کرده‌اند , سهیم هستند . ترامپ ممکن است مراقب چیزی باشد که این مردان خاکستری باید بگویند , اما کنگره و مردم باید گوش دهند و یاد بگیرند .

یک مکان برای شروع , با مقاله‌ای نوشته شده توسط شولتز شولتز , وزیر امور خارجه , وزارت کار , و میخاییل گورباچف , رهبر سابق اتحاد جماهیر شوروی , در واشنگتن‌پست در این ماه پس از آن اعلام شد که عقب‌نشینی از پیمان نیروهای هسته‌ای بین برد میانی آغاز خواهد شد .

به همراه رئیس‌جمهور رونالد ریگان , شولتز شولتز و گورباچف آخرین تلاش‌های جنگ سرد برای کاهش خطر جنگ هسته‌ای بودند و اکنون از ترامپ خواستند که معاهده را ترک نکند بلکه آن را حفظ و تثبیت کند . آن‌ها استدلال می‌کنند که این گزینه " نسل جدید سلاح , تضعیف ثبات استراتژیک و افزایش خطر محاسبه غلط یا شکست فنی است که منجر به یک جنگ بسیار مخرب می‌شود. "

من سیاست خارجی خود را به عنوان خبرنگار رویترز در اولین پوشش کنگره و سپس سفر به جهان با هشت منشی دولت , که با شولتز شولتز در اواخر دهه ۱۹۸۰ آغاز شد , بریدم . قبل از مصاحبه با او تلاش کردم تا سوالاتی را مطرح کنم که در حین اجتناب از ابستروکسیون در سیاست خارجی , اخبار را به وجود می‌آورد . من معمولا ً شکست‌خورده بودم و من برای آن ثروتمندتر بودم .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...