تبلیغات

آقای شولتز

آقای شولتز

در طول زمان , شولتز به تمرکز بر سیاست سلاح‌های هسته‌ای خود ادامه داد و در این مقاله یک مقاله ژورنال وال استریت را با معرفی یک سناتور دموکرات سابق از گرجستان نوشت . آن‌ها خواستار جهانی بدون سلاح هسته‌ای شدند - یک هدف ارزشمند , اما امروزه از همیشه دورتر است . نه کشور صاحب یک کل سلاح‌های هسته‌ای هستند , همراه با ایالات‌متحده آمریکا و روسیه برای ۹۰ درصد از آن‌ها .

" پری " نیز خود را وقف این تهدید هسته‌ای کرده‌است و هشدار داده‌است که خطر آتش‌سوزی اتفاقی هسته‌ای , به ویژه از روسیه , اکنون بیشتر از جنگ سرد است .

در همین حال , ژنرال پاول , رئیس سابق ستاد مشترک و وزیر امور خارجه, از پیمان‌های کنترل سلاح‌های موجود دفاع کرده و اظهار تاسف کرد که تحت مدیریت کنونی " ما نشان دادن رهبری مبتنی بر گسترده " رئیس‌جمهور جورج بوش و رونالد ریگان را نشان نمی‌دهیم .

خبرنامه هفتگی خود را دریافت کنید و هرگز از دست ندهید

فیلم‌های کوتاه نامزد دریافت اسکار را تماشا کنید .

وزیر امور خارجه سابق , از سمت چپ , جیمز بیکر , مادلین آلبرایت و کالین پاول , در مراسمی که برای مرکز دیپلماسی عمومی در این کشور برگزار شد .

آلبرایت , که در طول جنگ جهانی دوم از فاشیسم اروپا گریخت و در زمان ریاست‌جمهوری بیل کلینتون اولین وزیر امور خارجه شد , اکنون رئیس موسسه ملی دموکراتیک است که برای تقویت موسسات دموکراتیک در سراسر دنیا تلاش می‌کند .

او در حمایت از ناتو و نقد سوزان پوتین و احیای جهانی تمایلات فاشیسم به صراحت سخن گفته‌است . او در حال کشیدن چیزی به عنوان قدرتمندترین رئیس‌جمهور غیردموکراتیک در تاریخ مدرن آمریکا است . "

سناتور سابق ایندیانا , رئیس کمیسیون روابط خارجی سنا , سناتور سابق ایندیانا و رئیس کمیته روابط خارجی سنا , سناتور سابق ایندیانا و رئیس کمیته روابط خارجی سنا , درخواست تجدید هم‌کاری دو حزبی در سیاست خارجی و هشدار را مطرح کرد مبنی بر اینکه " شکاف حزبی ما , ما را ضعیف‌تر می‌کند . "

هیچ یک از اعضای این گارد قدیم در همه جا حاضر نشده است . اگرچه او از نظر جسمی ضعیف است , هنوز هم ذهنی است و بینش او توسط مقامات ارشد در خانه و خارج درخواست می‌شود .

او با مدیریت گشایش به چین و تنش‌زدایی با اتحاد جماهیر شوروی , با کشف نظم جهانی آینده , اطمینان حاصل کرد که افزایش چین به تضاد پایان نمی‌یابد و پرسش‌هایی درباره پیامدهای ناخواسته هوش مصنوعی مطرح می‌کند. او در ماه ژوئیه گفت : " من وانمود نمی‌کنم که پاسخ‌های خود را داشته باشم. "

آقای کیسینجر جان ترامپ و داماد داماد اوست , اما از ارائه حکم برای تصدی آن‌ها خودداری کرده‌است . با این حال , او از پیش‌بینی " چیزی قابل‌توجه و جدید " که احتمالا ً از ریاست‌جمهوری ترامپ به عنوان هشدار در دوران مالی ظهور کرده‌است , نقل‌مکان کرده‌است , " من فکر می‌کنم ما در یک دوره بسیار جدی برای دنیا هستیم . "

سپس جیمز بیکر , دبیر سابق خزانه‌داری و رئیس ستاد کاخ سفید , که توسط رئیس‌جمهور جورج بوش , قدرتمند شده بود , مسلما ً بهترین منشی دولت در اتحاد آلمان , فروپاشی صلح‌آمیز اتحاد جماهیر شوروی و کنفرانس صلح مادرید بود که برای اولین بار اسرائیلی‌ها و عرب‌ها را به مذاکرات مستقیم واداشت .

بی کر میل دارد از اشاره مستقیم به ترامپ خودداری کند , اما پیام ویدئویی که او در دریافت جایزه سالیانه جایزه دیپلماسی از آکادمی دیپلماسی آمریکا در واشنگتن تحویل داده بود , در ماه گذشته غیرقابل‌انکار بود . او هشدار داد که راه رفتن از سیستم چند ملیتی ایجاد شده پس از جنگ جهانی دوم منجر به بی‌ثباتی بیشتر اقتصادی و استراتژیک خواهد شد . "


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...