تبلیغات

استرالیا و کره جنوبی

استرالیا و کره جنوبی

https://www.nytimes.com/https://www.nytimes.com/نه کره‌جنوبی و نه استرالیا هنوز به عنوان فیلیپین دور نشده اند , اما بحث‌های جدی در مورد روابط آتی آن‌ها با ایالات‌متحده وجود دارد . تردیدهای آن‌ها تنها به لطف سوال پی‌درپی ترامپ از این اتحاد افزایش می‌یابد .

او هفته گذشته به فایننشال تایمز گفت : " من به روابط اعتقاد دارم . " و من به مشارکت معتقدم . اما اتحادیه‌ها همیشه برای ما خوب عمل نکرده اند . ها ? "

آمریکا با وضعیتی حساس در آسیا , باید سیاست‌های هوشمندانه ای اتخاذ کند که به شرکای خود اطمینان می‌دهد . متاسفانه ترامپ کار درست را انجام داده‌است : کشورهای هدف قرار دادن مازاد واردات بزرگ با ایالات‌متحده را با بررسی " سو استفاده‌های تجاری " و اقدامات تلافی جویانه تهدید می‌کند . این حرکت تهدیدی است نه تنها برای چین بلکه برای متحدی مانند کره‌جنوبی و ژاپن .

این بار , پلوسی به دنبال کنترل رئیس‌جمهور بدون کنترل است , اما در این فرآیند , برای از بین بردن تصویر گرامی خود به عنوان یک استاد جهان . او وسواس گونه ترامپ را با آنچه که او " مردانگی " می‌نامد , مورد استهزا قرار داده و با مادربزرگ - نزاع - کودک سرکش و سرکش همراه شده‌است . آنچه او به عنوان رهبری قوی و بر روی زمین ایستاده‌است , او را عصبانی می‌کند . به جای خشم و ناباوری , رایج‌ترین پاسخ پلوسی به ترامپ , به یک حلقه چشم خشمگین تبدیل می‌شود .

حرکت سخنگو بدون ریسک نیست . احساسات عمومی می‌توانند بی‌ثبات باشند و اگر رای دهندگان احساس کنند که دموکرات‌ها در تلاش برای کسب امتیاز سیاسی ارزان در مقابل رئیس‌جمهور هستند , می‌توانند به پلوسی تبدیل شوند .

اما , در اینجا , کمی سیاست مداران به خوبی مجهز به یک طوفان سیاسی هستند . پلوسی یک چهره قطبی برای بیش از بیشتر اعضای کنگره بوده‌است . سالهاست که جمهوری خواهان از او به عنوان یک حامی استفاده می‌کردند , تقریبا ً هر نامزد دموکرات را در سراسر کشور به عنوان ابزاری برای برنامه کاری و تندروی خود در سانفرانسیسکو , به نمایش می‌گذاشتند . در نتیجه , درخواست عمومی او بیشتر شبیه به رهبر اکثریت سنا , میچ مک کانل از کانال ریشه است . اما در حالی که پلوسی - که رای دهندگان جمهوری خواهان جذابیت خود را دارد - رای دهندگان جمهوری‌خواه عاشق تنفر از سخنگو هستند - همانطور که دولت نشان داد , این حزب محدودیت‌هایی دارد .

پلوسی برای بخش خود خیلی نگران شهرت شخصی نیست . مانند مک کانل مک کانل , او کاری برای انجام دادن دارد و اگر این کار انجام شود نیاز به گرفتن مقداری گرما دارد .

کلمه حوالی واشنگتن این است که آقای ترامپ , گوینده را تحسین می‌کند , او را منطقی‌تر از بسیاری در کنفرانس می‌داند - احتمالا ً حتی او را دوست دارد . گفته می‌شود به همین دلیل است که او او را به اندازه دیگر دموکرات‌های برجسته کتک نمی‌زند و به همین دلیل است که او هیچ نام مستعار خاصی برای او مانند " چاک " و یا " هیلاری " ندارد . این محدودیت نامحتمل است , همانطور که پلوسی , پلوسی , ترامپ را از آن خود می‌کند . سوال بزرگ این است که آیا او می‌تواند در کنار او به کثافت کشیده شود یا نه .

سپس قوانینی را برای دیپلماسی موثر به طور کامل با رویکرد ترامپ تعیین کرد : محتاط باشید , زیرا کاره‌ای مهم بین دولت‌ها در بخش خصوصی انجام می‌شود . نبرده‌ای خود را با دقت انتخاب کنید . مصالحه روی نقاط کوچک در ارائه خدمات مهم . اکثر توافق‌های موفق مبتنی بر مزیت متقابل هستند , نه نتایج مجموع صفر .

همانطور که این رهبران از صحنه عبور می‌کنند , یک نسل جدید باقی می‌ماند تا راهی را که از لاشه ترامپ ایجاد شده‌است پیدا کند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...