تبلیغات

هیتاچی ژاپن و انگلیس

هیتاچی ژاپن و انگلیس

شرکت هیتاچی : شرکت گفت که کار بر روی یک نیروگاه هسته‌ای ۱۹.۳ میلیارد دلاری در شمال ولز به حال تعلیق درآورده است که انتظار می‌رود پس از شکست دولت‌های بریتانیا و ژاپن در مورد شرایط مالی صدها شغل جدید ایجاد کند .

۱ گلدمن ( گلدمن ساکس ) در تلاش برای به حداقل رساندن نقش خود در طرح تقلب میلیارد دلاری که شامل سرمایه سرمایه‌گذاری مالزی است ، کمپینی را علیه شریک سابق خود آغاز کرده‌است که او را به عنوان یک مرد master نشان می‌دهد .

فیس بوک : شرکت رسانه‌های اجتماعی گفت که نزدیک به ۵۰۰ صفحه و حساب مربوط به دو کمپین اطلاعات دروغ که از روسیه نشات می‌گیرند را حذف کرده‌است که کاربران را در اروپای شرقی و آسیای میانه هدف قرار داده‌است .

مایکروسافت : شرکت ۵۰۰ میلیون دلار برای کمک به پرداختن به بحران مسکن مقرون‌به‌صرفه در سیاتل ، که یکی از تعدادی از شهرهایی است که رشد انفجاری صنعت فن‌آوری به گسترش نابرابری کمک کرده‌است ، داد .

BlackRock : لاری فینک ، مدیر اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری ، شرکت‌ها را در سراسر جهان بر آن داشت تا رهبری در زمینه مسائل اجتماعی را به عهده بگیرند ، به خصوص در جایی که دولت‌ها نتوانند این کار را به طور موثر انجام دهند ."

تغییرات آب و هوا : در دهه‌های آینده ، بسیاری از بزرگ‌ترین سوالات اقتصادی دنیا ، در هسته شان ، سوالات آب و هوایی مطرح خواهند شد . اینها برخی از موارد بزرگ هستند .

ارل Mountbatten ، که بر خروج بریتانیا از هند ، در دهلی‌نو در انتشارات ۱۹۴۸.Cred itAssociated نظارت داشت .

Perspective میشرا شرکت‌کننده - - استدلال می‌کند که The malign the ، نویسنده Ed Brexiteers ، شباهت‌هایی در سفر ویرانگر امپراتوری بریتانیا از هند دارد .

تیم Open استرالیا : سیمونا Halep ، سرنا ویلیامز و نواک Djokovic به دور سوم سفر کردند . برای به روز رسانی ‌های بیشتری از ملبورن در اینجا دنبال کنید .

اسکار : به نظر می‌رسد که مراسم اعطای جوایز امسال میزبان میزبانی این کشتی نخواهد بود . به همین دلیل است که ممکن است این چیز بدی برای نمایش نباشد .

داستان‌های عشق کوچک : ستون ما از خوانندگان که داستان‌های عاشقانه‌ای از بیش از ۱۰۰ کلمه ارائه نکرده ، در حال رفتن به جهانی است که با استرالیا آغاز می‌شود . اگر یک داستان شخصی کوتاه درباره پیوندهایی که ( و گاهی اوقات می‌شکند ) ، به nytimes.com / tinylovestories بروید و " استرالیا " را در ابتدای ورود خود بنویسید .

CreditJulia Gartland برای نیویورک‌تایمز . Stylist غذا : liza Jernow .

طرز تهیه آن روز : Cauliflower برنج به گردش recipe هفتگی شما تعلق دارد .

حافظه خود را آموزش دهید، با استفاده از سیستم‌هایی که اعداد را به حروف متصل می‌کنند که می‌توانند به صداها ، جملات و تصاویر تبدیل شوند .

در دنیای آشفته دنیای دیجیتال ممکن است غیر ممکن به نظر برسد ، اما از طریق مدیتیشن مدیریت می‌شود .

داستان برگشت

نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمالی در دیترویت ، میزان زیادی از نامه‌های سربه‌مهر " خود را از دست داده‌است زیرا توجه این صنعت از قدرت اسب‌بخار به تکنولوژی بالا منحرف شده‌است .

رویداد امسال ، که این هفته آغاز شد ، به سختی شبیه به مناظر بدیع گذشته بود .

تنها تعداد انگشت شماری از مدل‌های جدید در حال ساخت هستند . پورشه ، BMW ، Audi ، مرسدس و مزدا در خانه ماندند .

اما برای بسیاری از سال‌ها این یک ماجرای غیرقابل دوری بود .

برای برگرداندن سرها ، Chrysler به مناسبت پایان نیمه نخست بازی در سوپر بول مشهور شد .

در سال ۱۹۹۲ ، این کشور جیپ گرند چروکی جدید خود را داشت که با برخورد با یک دیوار شیشه‌ای وارد شد . ( این سرگرمی در این ویدیو در ساعت ۳ : ۱۴ شروع می‌شود ) و یک‌بار به شرکت کرایسلر در Aspen با شبیه‌سازی کولاک پرداخت .

گاوها در دیترویت در نمایشگاه خودرو بین‌المللی آمریکای شمالی در ۲۰۰۸.Cred itTony دینگ / Associated پرس

بیشتر به یاد ماندنی بود که گاوها حرکت می‌کردند .

شرکت برای تبلیغ pickup جدید خود ، یک شرکت در خارج از مرکز گردهمایی برگزار کرد .

این کامیون جدید از یک گله ۱۲۰ longhorn بیرون آمد و در وسط مرکز شهر دیترویت رانندگی کرد .

نیل E . Boudette ، که نمایشگاه خودرو دیترویت را برای روزنامه تایمز پوشش می‌دهد ، امروز نوشت : "داستان برگشت امروز " .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...