تبلیغات

خلبان

خلبان

وقتی Xi Jinping از ترامپ در مار - a دیدن می‌کند ، " هیچ چیزی شامل کلوب‌های گلف نیست ."

یک باشگاه گلف در Sanya ، چین . تحت رهبری رئیس‌جمهور Xi Jinping ، سخت گیری در زمینه فساد ، گلف را به عنوان یک وسوسه نشان داد که باعث شد تا مقامات حزب ، astray.Cred لیو لیو را برای نیویورک‌تایمز پیش‌بینی کنند .

نویسنده : آلان وونگ

۵ آوریل ۲۰۱۷

هنگ‌کنگ - انتظار نمی‌رود که Xi Jinping ، رئیس‌جمهور چین ، روز پنج شنبه با اندازه گیری نزدیک شدن رویکرد خود به استادیوم گلف بازان بین‌المللی ترامپ قدم بگذارد .

آقای Xi یکی از طرفداران مشتاق فوتبال است که در تبدیل چین به قدرت بسیار زیادی در ورزش تیمی است ، اما حزب کمونیست چین یک تحقیر ایدئولوژیکی برای بازی گلف به عنوان یک بازی یک فرد ثروتمند حفظ می‌کند .

این دیدگاه ، در میان افراد دیگر، او را در تضاد با رئیس‌جمهور ترامپ قرار می‌دهد که صاحب بیش از دوازده رشته گلف است و به اصطلاح کاخ سفید زمستانی ، منطقه مار - a در پالم بیچ ، Fla . و بیش از ۲۰۰، ۰۰۰ دلار برای عضویت در این سازمان هزینه می‌کند .

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که با این حال ، او زمان خود را در "مار - a " صرف می‌کند ، " مطمئن است که هیچ گلف وجود ندارد . "

پی‌گیری دیدار رئیس‌جمهور به املاک ترامپ

متخصصان اخلاق می‌گویند که دونالد ج . بازدید ترامپ از اموال تحت مالکیت ، مدیریت و یا خورده توسط سازمان ترامپ برای آزاد کردن تبلیغات برای شرکت و محو کردن خط بین وظایف خانوادگی و وظایف ریاست‌جمهوری اش .

۵ آوریل ۲۰۱۷

آقای ترامپ که در طی دیدار خود در ماه فوریه ۱۸ سوراخ با نخست‌وزیر Shinzo ایب ژاپن بازی کرد ، باید راهی دیگر برای ایجاد رابطه گرم با همتای چینی خود پیدا کند .

گرچه به اندازه یک میلیون نفر در چین ، نه لزوما ً بخشی از نخبگان ثروتمند ، بازی گلف ، این بازی نماد افراط گرای سرمایه‌داری و فساد در چشمان حزب کمونیست شده‌است . این دیدگاه به سال ۱۹۴۹ بر می‌گردد ، در حالی که مایو تسه تونگ " ورزشی برای میلیونرها " را اعلام کرد .

آقای Xi منجر به سختگیری در زمینه فساد شده‌است و گلف به عنوان یک وسوسه به تصویر کشیده شده‌است که مقامات حزب را گمراه کرده‌است . در سال‌های اخیر ده‌ها رشته در سرتاسر چین به دلیل حفظ آب و زمین‌های قابل کشت ، بسته شده‌اند .

ممکن است آقای ترامپ و آقای Xi به جای بازی گلف در بحث‌های مربوط به تجارت یا کاری که در مورد واکنش‌های هسته‌ای کره‌شمالی انجام می‌دهند، بازی کنند ؟

بنا بر بیانیه کاخ سفید ، " این امکان وجود دارد که آن‌ها کمی دور هم جمع شوند ، مانند ضربه‌های روحی ، " اما هیچ چیز رسمی یا هیچ چیز در چوب گلف وجود ندارد ."

واحد فیلیپین یک شرکت کش تیرانی کره‌جنوبی در Subic Bay.Cred itJay / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

Wariness از چین می‌تواند سرنوشت یک کارخانه کشتی‌سازی فیلیپینی را تعیین کند .

بزرگ‌ترین کارخانه کشتی‌سازی این کشور که در حدود ۵۰ مایلی شهر پایتخت مانیل قرار دارد ، به یک منطقه مارپیچ جغرافیایی تبدیل شده‌است .

پیشینه : این مکان پایگاه اصلی نیروی دریایی آمریکا در طول جنگ سرد بود . در سال ۲۰۰۶ ، یک واحد محلی از یک شرکت کره‌ای آن را اجاره کرد و ۲۰، ۰۰۰ نفر را برای ساخت کشتی‌های باری استخدام کرد . سپس در اوایل این ماه ، این شرکت به سوی ورشکستگی پیش رفت و سایت را برای تصرف قرار داد .

حالا چی ؟ به گفته مسئولان ، دو شرکت چینی در میان چندین شرکت خارجی بودند که به این سایت ابراز علاقه کردند . اما وزیر دفاع کشور اکنون پیشنهاد داده‌است که یارد کشتی‌سازی را تحت کنترل دولت نگه دارد تا آن را از دستان بیجینگ دور نگه دارد .

چرا این مساله اهمیت دارد : کارخانه کشتی‌سازی در حال تغییر دست در میان نگرانی فزاینده شرکت‌های چینی است ، حتی آن‌هایی که تحت کنترل دولت نیستند ، به عنوان proxies برای نفوذ و تلاش‌های جاسوسی پکن عمل می‌کنند . در عین حال ، چین هم‌چنان به اشغال و ساخت پایگاه‌های نظامی در جزایر دریای جنوب چین در نزدیکی فیلیپین ادامه می‌دهد .

این چیزی است که اتفاق می‌افتد

تعطیلی ایالات‌متحده : رئیس‌جمهور ترامپ با به تعویق انداختن سفر برنامه‌ریزی‌شده خود به خارج از کشور به سخنگوی مجلس ، نانسی پلوسی ، به سخنگوی مجلس ، نانسی پلوسی ، پاسخ داد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...