تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

گزارش‌های خبری چین در مورد دیدگاه پکن درباره ترامپ به ما می‌گویند

توسط خاویر c . هرناندز

آوریل ۲۰۰۹

آن‌ها با نور شمع شام خوردند , در مورد مسائلی مانند تجارت و کره‌شمالی بحث کردند و زیر درختان نخل پیاده‌روی کردند . در ملا عام , رئیس‌جمهور ترامپ و رئیس‌جمهور یازدهم چین در طی نشستی در هفته جاری در فلوریدا کمی بیش از لبخندها و کلیشه‌ها را ارائه کردند .

اما واقعا ً چه اتفاقی در پشت‌پرده می‌افتد , و دولت چه چیزی واقعا ً به ترامپ فکر می‌کند ? رسانه‌های خبری تحت کنترل دولت چین اشاراتی به این موضوع کردند . ما پوشش خبری چین را در مورد اینکه چگونه چین ممکن است در دوران ترامپ به تصویر بکشد , زیر پا گذاشتیم .

عکسی از دونالد ترامپ در حالی که در یک نشست در فلوریدا نشسته بود , کما نه روی روزنامه چینی اخبار چینی کمانه کرد .

عکس سمت چپ , که اینجا در صفحه اول روزنامه خلق دیده می‌شود , بزرگ‌ترین روزنامه چینی , در تلویزیون و سایت‌های خبری چین کمانه کرد . در آن به ظاهر آرام و در فرمان ظاهر می‌شود . ترامپ ترامپ که لم داده و لم داده بود , می‌توانست به عنوان معتبرتر به نظر برسد .

تصویر تلاش چین برای ظاهر شدن مانند یک بزرگ‌سال در صحنه جهانی , در زمانی که رفتار نامنظم ترامپ برخی از متحدان آمریکایی را از خود دور کرده‌است . در یک میزبان مسائل , از جمله تغییر آب و هوا و تجارت , خانم ۱۱ سعی دارد نشان دهد که چین می‌تواند پوشش رهبری جهانی را بپذیرد .

تبلیغات

تصویر ممکن است به بالا رفتن موقعیت خود در خانه قبل از تغییر سازمانی مهم حزب کمونیست در پاییز کمک کند . دوشیزه ۱۱ , که قبلا ً یکی از قدرتمندترین رهبران تاریخ چین بود , در پی کسب قدرت سیاسی بیشتر قبل از نشست بود . او ممکن است مشتاق نشان دادن این باشد که او می‌داند چگونه با یک رهبر بدخلق مثل ترامپ برخورد کند و بتواند از یک جنگ تجاری جلوگیری کند .

برجسته کردن ارتباط فرهنگی

عملکرد آرا بلا در مقابل دونالد ترامپ و ۱۱ سپتامبر توسط فیلم‌های ویروسی و اخبار اخیر

حمله به مسائلی مانند تجارت و تغییر اقلیم , پکن را به لرزه در آورده‌است . بنابراین رسانه‌های خبری انتخاب کردند که یک لحظه روشن‌تر را برجسته کنند : اجرای یک ترانه چینی توسط یکی از نوه‌اش ترامپ .

رهبران چینی می‌خواهند نشان دهند که می‌توانند با ترامپ , حتی در مسائل دشوار , برای دفع بحران‌ها هم‌کاری کنند . نشان دادن علاقه خانواده ترامپ به فرهنگ چین ممکن است به راحتی در مورد چین کمک کند .

کاهش نگرانی‌های تجاری

برداشت‌های غلط در مورد تجارت آمریکا و چین که در مقایسه با آمریکای جنوبی متفاوت است .

مقامات چینی به شدت آگاهند که کارگران آمریکایی نگران تولید مشاغل برون سپاری شده به چین هستند . در تلاش برای خلق این اضطراب , بازوی آمریکایی cctv , تلویزیون دولتی چین , یک ویدیوی انگلیسی‌زبان را منتشر کرد که بخاطر زیان‌های شغلی , نه تجارت با چین .

از زمان ارائه سخنرانی برجسته در داوس , سوییس , در ژانویه ۲۰۱۱ به یکی از حامیان برجسته جهانی شدن به عنوان نیرویی برای رفاه تبدیل شده‌است . اما او با رقیبی روبرو است که تهدید به تحمیل تعرفه‌های سنگینی بر کالاهای چینی کرده‌است . اکنون چین آماده می‌شود تا خود را مستقیما ً به کارگران آمریکایی برساند .

رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌های اجتماعی چین در این فکر بودند که آیا آقای یازدهم می‌تواند از طریق تلویزیون , از طریق یک وب سایت , دست به دست دهد .

بسیاری از مردم در چین تمایل به دست دادن طولانی و گاهی ناشیانه دست و پنجه نرم می‌کنند . آن‌ها در این فکر بودند که چگونه ترامپ ممکن است به آقای xi نزدیک شود .

هنگامی که آقای یازدهم ظاهر شد , بدون آنکه آسیبی ببیند , رسانه‌های چینی کف زدند . چندین خروجی خبری حاکی از محبوبیت بیشتر ترامپ است و در این سایت , یک تارنمای چینی در چین نیز منتشر شده‌است . پس از دست دادن دست دست دادن , بسیاری از مردم طعم تلخی را با ترامپ داشتند , " یک پست توسط تلویزیون فینیکس , سازمان خبری هنگ‌کنگ که برای پکن مطلوب تلقی می‌شود .

مقامات چینی ابراز امیدواری کردند که آقای xi از این نشست خارج شود که نشان می‌دهد او می‌تواند خود را در برابر مغلوب ترامپ بگیرد . حداقل می‌توانستند اعلام پیروزی کنند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...