تبلیغات

خلبان

خلبان

چین در گلف , " ورزش برای میلیونرها "

یک زمین گلف در چین . رهبران حزب در برخی استان‌ها از اجرای این ورزش در ساعات کاری منع شده‌اند .

اعتبار

از طریق اسوشیتد پرس

تصویر

یک زمین گلف در چین . رهبران حزب در برخی از استان‌ها از اجرای این ورزش در حین کار از طریق مطبوعات مرتبط دلسرد شده‌اند .

توسط آوستین راور

آوریل ۲۰۰۹

هنگ‌کنگ - حمله رئیس‌جمهور یازدهم به فساد و فساد در چین پس از قاچاق مواد مخدر , قمار , فحشا , ثروت از دست رفته و میز ضیافت پر شده‌است . اکنون به یک هدف آشکار تبدیل شده‌است : گلف .

در گزارش‌های اخیر , رسانه‌های دولتی ورزش را به عنوان یک وسوسه دیگر که باعث گمراهی مقامات حزب کمونیست شده‌است , به تصویر کشیده‌اند . یک مقام ارشد در وزارت بازرگانی تحت بازجویی قرار دارد تا اجازه دهد یک شرکت ناشناس هزینه‌های گلف خود را بپردازد . دولت ده‌ها دوره را در سراسر کشور بسته به ممنوعیت وضع‌شده برای حفاظت از ذخایر محدود آب و زمین قابل کشت , تعطیل کرده‌است .

و در ایالت جنوبی گوانگ دونگ , خانه بزرگ‌ترین تاسیسات گلف در جهان , در طی ساعات کاری " برای جلوگیری از رفتار کثیف و رفتار غیر قانونی " , مقامات حزب به گلف ممنوع شده‌اند . "

اداره مبارزه با فساد استانی یک خط تلفن ویژه برای ارائه گزارش کارمندان مدنی ایجاد کرده‌است که نه قانون خاص را نقض می‌کنند , از جمله ممنوعیت شرط‌بندی در گلف , بازی کردن با افراد مرتبط با شغل یک نفر , سفر به زمین‌های گلف مرتبط با گلف و یا نگه داشتن پست‌های گلف در باشگاه‌های گلف .

تبلیغات

روزنامه این حزب در ۱۱ آوریل اعلام کرد : " مانند مشروبات الکلی و تنباکو , اتومبیل و خانه‌های تجملی , گلف ابزار روابط‌عمومی است که تجار از آن استفاده می‌کنند . " " زمین گلف به تدریج تبدیل به زمینه‌ای گل‌آلود می‌شود که در آن پول برای قدرت تجارت می‌کنند . "

دان کن , نویسنده کتاب " بازی ممنوع : گلف و رویای چینی " , گفت که با توجه به شهرت این بازی در چین به عنوان یک سرگرمی سرمایه‌داری و گسترش مبارزه طولانی علیه فساد که باعث سرنگونی رهبران ارشد و رهبران نظامی شده‌است , تعجب‌آور نیست .

او گفت : " این کشور چین است و روشن است که قصد دارد علامت او را درست کند . " هدف بالقوه هر فرد در این سخت گیری مداوم بر روی فساد و گلف یک هدف بسیار ساده و بدیهی است . "

گلف قبلا ً در چین با سرکوب شدید مواجه بوده‌است . وقتی حزب کمونیست به قدرت رسید , مایو تسه تونگ این بازی را " ورزش میلیونرها " و دوره‌هایی که برای خارجی‌ها ساخته شده‌بود , به پارک‌های عمومی , باغ‌وحش‌ها و مزارع اشتراکی تبدیل کرد .

این ورزش سه دهه قبل از آغاز انقلاب چین در گوانگ دونگ به خواب رفت . اکنون , در حدود یک میلیون نفر در چین بازی می‌کنند . اگرچه این حزب در میان اعضای نخبه ثروتمند , از جمله کارمندان دولت , محبوب است , اما برخی از اولین گلف بازان حرفه‌ای چین , کارگران سابق و کشاورزانی هستند که به بازی می‌پردازند .

انتخاب ویراستاران

چقدر سخت گیری علیه خانم کوپ در دانش آموزان دبیرستانی بی‌گناه

در ایوان جلویی , زندگی سیاه ,

بازتعریف نمایندگان : زنان کنگره آمریکا

تبلیغات

" هوانگ " , یکی از کارکنان سابق ساخت‌وساز که در حال حاضر بازیکن رده سوم جهان است , روز پنج شنبه پس از این که به پایان اولین روز مسابقات بین‌المللی خود با تور اروپایی در شهر جنوبی چین رفت , طرفداران چینی را به هیجان آورد . ( او در پایان بازی روز شنبه به اینجا امده بود . )

بازیکنان چینی در سنین نوجوانی و حتی جوان‌تر که توسط والدین و مربیان با قدرت تفکیک شده‌اند , انتظار می‌رود در دهه‌های آینده به شدت در میان بازیکنان برتر جهان نمایش داده شوند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...