تبلیغات

خلبان

خلبان

رئیس‌جمهور Xi Jinping از چین . سختگیری آقای Xi به فساد و فساد اکنون تبدیل به گلف شده‌است .

اعتبار

عکس پول توسط فرد Dufour

تصویر

رئیس‌جمهور Xi Jinping از چین . سختگیری آقای Xi به فساد و فساد اکنون تبدیل به گلف شده‌است .

عکس CreditPool فرد Dufour

این دوره‌ها اغلب به عنوان بخشی از توسعه مسکن لوکس برای افزایش ارزش زمین و جذب سرمایه گذاران ثروتمند ساخته شده‌اند . دولت‌های محلی ، که به فروش زمین برای سهم بزرگی از درآمد خود وابسته هستند ، به راه دیگری که توسعه دهندگان آن‌ها را " امکانات تفریحی " توصیف کردند ، نگاه کردند .

پس از سال‌ها هشدارها ، کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی در ۳۰ مارس اعلام کرد که ۶۶ زمین گلف در پکن ، شانگهای ، تیانجین و ۲۰ استان بسته شده‌بودند - و نشان دادند که تحقیقات آن ادامه داشته‌است .

روز بعد ، بازرسان مبارزه با فساد مالی در وزارت بازرگانی اعلام کردند که تحقیقات را به وانگ Shenyang ، مدیر کل اداره سرمایه‌گذاری و هم‌کاری‌های اقتصادی وزارت داخله ، به ظن مشارکت در فعالیت‌های تحت حمایت یک شرکت که نامش اعلام‌نشده است ، باز کرده‌اند . گلف تنها فعالیتی بود که مشخص شد .

هفته‌نامه قانونی که توسط وزارت دادگستری اداره می‌شود ، با انتشار فهرستی از ۱۵ مقام حزب که در دهه گذشته به خاطر تخلفات مرتبط با گلف مجازات شده‌اند ، موافق بود . شرکت "هان جیانگ "، رئیس بخش برنامه‌ریزی وزارت حمل و نقل ، که مظنون به استفاده از سرمایه‌های عمومی برای پرداخت هزینه بود ، و "هان جیانگ "، یکی از مقامات منطقه in که به جرم دریافت نزدیک به ۱ میلیون دلار رشوه متهم شده بود، بزرگ‌ترین بخش آن به شکل عضویت در باشگاه گلف "هیلز هیلز " بود .

ثبت‌نام برای مترجم شفاهی

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

امضا

advertisement

این روزنامه می‌گوید : " گلف به خاطر هزینه بالای و زرق و برق بی‌نظیر آن ، " بازی اشرافی " خوانده شده‌است . اما یک واقعیت عجیب این است که به دلیل " گلف فاسد " ، برخی از مقامات مجازات یا حتی زندانی شده‌اند ."

او گفت : " یک فروشنده هنر در پکن که نخواست نامش فاش شود تا درباره فعالیت غیرقانونی صحبت کند گفت : " وقتی ما گلف بازی می‌کنیم ، ما هم از مقامات دعوت می‌کنیم .

برخی از گلف بازان در مورد انتقاد از ورزش خود شکایت کرده‌اند و مدعی هستند که هیچ چیز ذاتا ً فساد در آن وجود ندارد " در سراسر دنیا مقامات و حتی رئسای جمهور گلف بازی می‌کنند . چرا در یک کشور خاص که وقتی یک مقام گلف بازی می‌کند ، او فاسد است ؟ " لین Xiang " ، یک مربی گلف در شانگهای ، در Sina Weibo ، پلت فرم رسانه‌های اجتماعی محبوب ، نوشت .

اگر زمان پیوند نزدیک به سیاستمداران در آمریکا باشد ، رهبران چینی با شور و شوق از بازی اجتناب می‌کنند . بازیکن برجسته سطح بالا که به طور منظم گلف بازی می‌کرد ، ژایو Ziyang ، در طی اعتراضات ۱۹۸۹ - تیانانمن به عنوان رئیس حزب عزل شد و بقیه عمرش را تحت بازداشت خانگی به خاطر حمایت از تظاهرات به رهبری دانشجویان سپری کرد .

حتی عدم اطمینان در مورد آینده این ورزش منجر به یک رکود جدی در طول ساخت‌وساز شده‌است و همه اینها در حال خشک شدن است ." او بعد از دو دهه کار در سرزمین اصلی چین می‌گوید که قصد دارد به زودی به کشور خود استرالیا باز گردد .

یک گلف باز ۶۰ ساله در پکن که تنها نام خانوادگی‌اش را به نام ژانگ می‌دهد ، گفت : " هنوز هم بازیکنان چینی آماده نیستند که نام او را رها کنند و افزود : " هنوز در بازی‌های المپیک بعدی شرکت می‌کنم ، بنابراین دولت قطعا ً از آن حمایت خواهد کرد ."

او گفت : " اگر مردم عادی از پول خودمان برای بازی استفاده کنند ، او گفت : " اگر مردم عادی از پول خودمان برای بازی استفاده کنند ، دولت هرگز نمی‌گوید که شما نمی‌توانید این کار را انجام دهید ."

advertisement


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...