تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

حمله وحشیانه به سوریه در آغوش اسلامی اسد

رئیس‌جمهور ولادیمیر v . به نظر می‌رسد که پوتین در روسیه این ایده را رد می‌کند که او می‌تواند به طریقی با دولت ترامپ هم‌کاری کند تا به درگیری در سوریه پایان دهد .

اعتبار

عکس از استخر توسط دیمیتری فیودوروویچ …

تصویر

رئیس‌جمهور ولادیمیر v . به نظر می‌رسد که پوتین و روسیه در حال دفن این ایده هستند که او می‌تواند به طریقی با دولت ترامپ هم‌کاری کند تا این درگیری را در عکس از ای . ای .

نوشته نیل مک نیل

آوریل ۲۰۰۹

مسکو - اگر روسیه یک‌بار حداقل فاصله از بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه را حفظ کند , پس از حمله موشکی آمریکا در روز پنج شنبه به دفاع از او شتافت . این حمله مسکو را بیشتر از همیشه به فرمانروای بدنام سوری , مستبد , تحکیم کرد .

حتی زمانی که آمریکا بشار اسد را به خاطر دفاع از شهروندان خود محکوم کرد و روسیه را تا حدودی مسئول دانست , با توجه به قول معروف خود مبنی بر رهایی از سوریه از سلاح‌های شیمیایی , کرملین انکار کرد که سوریه دارای چنین قابلیتی است .

رئیس‌جمهور ولادیمیر v با دفاع از بشار اسد و محکوم کردن " تجاوز آمریکا " به نظر می‌رسید که پوتین در روسیه این ایده را رد می‌کند که او می‌تواند به طریقی با دولت ترامپ هم‌کاری کند تا به این مناقشه خاتمه دهد .

تحلیلگران گفتند که همبستگی با دمشق احتمالا ً در دراز مدت مشکلاتی را برای روسیه ایجاد خواهد کرد , اگرچه احتمالاً پوتین پوتین نمی‌تواند هر زمانی را به زودی در آغوش بگیرد .

تبلیغات

دولت روسیه اغلب وقت خود را صرف واکنش به رویداده‌ای مهم جهانی می‌کند , اما کرملین در اوایل روز جمعه بیانیه‌ای فوری منتشر کرد مبنی بر این که ایالات‌متحده آمریکا را برای حمله موشکی به فرودگاه نظامی القاعده در تلافی حمله سلاح‌های شیمیایی سوریه صادر کرده‌است .

وزارت دفاع روسیه قول داد که سیستم‌های دفاع هوایی سوریه را تقویت کند, یک ناو جنگی اعزام کرد و توافقی با ایالات‌متحده برای هماهنگ‌سازی فعالیت در فضای هوایی سوریه برقرار کرد .

الکساندر , یک تحلیلگر مستقل سیاسی , گفت : " پوتین تصمیم گرفت که تاکید کند که اسد متحد اوست . " این امر منجر به انزوای بیشتر روسیه خواهد شد , اما پوتین بر روی زمین خواهد ایستاد . "

روسیه و ایران در شب پنجشنبه حملات موشکی به یک فرودگاه سوری را به شدت مورد انتقاد قرار دادند, در حالی که کشورهای اروپایی تاکنون به طور گسترده حمایت شده‌اند .

آوریل ۲۰۰۹

این سیاست به دلایل مختلفی مساله‌ساز است .

روسیه تا حدی مقصر است

اول , آقای ترامپ و منشی او , رکس w . این امر باعث شده‌است تا روسیه دست‌کم تا حدی مسئول کشتار غیرنظامیان در میان غیرنظامیان باشد که توسط دولت اسد تحریک شده‌است .

ولادیمیر پوتین , یک تحلیلگر امور خارجه و ستون نویس نیوز دات تی جی , گفت : " مشکل اصلی مسکو این نیست که جنبش اسلامی ازبکستان یک اعتصاب ایجاد کرده‌است , اما ترامپ و قذافی شعارهای خود در مورد سوریه و اسد را سخت‌تر کرده‌اند . "

تبلیغات

وی افزود : " آن‌ها گفته‌اند که روسیه مسئول اقدامات اسد است و از نظر خلع‌سلاح شیمیایی مسئولیت آن را انجام نداده است . "

حمله شیمیایی در شهر سوریه در روز سه‌شنبه منجر به کشته شدن بیش از ۴۰۰ تن و زخمی شدن صدها تن دیگر شد. ترکیه روز پنج شنبه گفت که سارین , یک عامل سازمان ممنوعه , مورد استفاده قرار گرفته‌است .

ایالات‌متحده با شلیک تقریبا ً ۳۰۰ موشک کروز در پایگاه هوایی واکنش نشان داد که در آن هواپیماهای جنگی مورد استفاده در حمله شیمیایی قرار گرفتند . فرماندار محلی گفت که پنج مرد نظامی و دو غیرنظامی کشته شده‌اند.

برنده شدن به هر قیمتی ?

دوم , در ادامه حملات مرگبار به غیرنظامیان , به نظر می‌رسد که بشار اسد می‌خواهد یک پیروزی نظامی را به هر قیمتی دنبال کند و به اظهارات روسیه دروغ بگوید که توافق مذاکره تنها راه‌حل است .

این خطرات ناشی از جنگ است که پوتین پوتین در خانه به عنوان سریع , ارزان و آسان در زمانی که بسیاری از روس‌ها از نظر اقتصادی تقلا می‌کردند , به تصویر کشیده‌است . تحلیلگران گفتند که تلاش برای حفظ طول و هزینه جنگ دلیل مهمی است که روس‌ها از افزایش درگیری با ایالات‌متحده اجتناب خواهند کرد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...