تبلیغات

خلبان

خلبان

آقای Washburn ، نویسنده ، گفت گلف همچنان تحت‌تاثیر تناقضات یک کشور قرار می‌گیرد که نیروهای بازار را حتی وقتی که خودش را سوسیالیست توصیف می‌کند ، مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد .

او گفت : " واقعیت‌های دیگری در چین وجود دارد . یک روز شما تی‌تر روزنامه‌ها در مورد جنگ گلف را خواهید خواند و بعدا ً در مورد ستارگان گلف المپیک آینده چین خواهید شنید ."

دولت ملی ساخت دوره‌های جدید در سال ۲۰۰۴ را ممنوع کرد و این موضوع را به دلیل نگرانی از تاثیر زیست‌محیطی توسعه unrestrained منع کرد . اما حتی این هم از افزایش بازی جلوگیری نکرد . براساس برآورده‌ای صنعت ، در اعتراض به این ممنوعیت ، تعداد دوره‌های در چین از سه برابر به بیش از ۶۰۰ نفر رسیده‌است .

آقای Makarkin گفت : " روسیه به حمایت از اسد ادامه خواهد داد زیرا او تنها حافظ حضور نظامی روسیه در سوریه و از این رو حضور ارتش روسیه در خاور میانه است ."

به علاوه ، آقای پوتین از اینکه رهبران غربی مانند رئیس‌جمهور حسنی‌مبارک و سرهنگ معمر قذافی از لیبی متحدان سابق خود را رها کرده بودند به وحشت افتاد .

آقای پوتین مصمم بود ثابت کند که روسیه از دوستان خود دفاع می‌کند و با " تغییر رژیم " ریشه در مداخله خارجی دارد .

روسیه برای کشورهای بی‌ثبات مانند عراق و لیبی ، ایالات‌متحده را مقصر می‌داند - که برخی فکر می‌کنند باز کردن برای افراط گرایان اسلامی را فراهم کرده‌است - سناریویی که آقای پوتین مصمم به اجتناب از سوریه است .

تحریم و انزوا

در نهایت ، سوریه به روسیه فرصت داد تا از انزوای ناشی از تحریم‌های اعمال‌شده از سوی غرب برای الحاق کریمه و بی‌ثباتی اوکراین محروم شود .

advertisement

کرملین عقیده داشت که ایجاد اتحاد با غرب در سوریه ایده حفظ تحریم‌های اقتصادی را غیرمنطقی می‌سازد .

آقای ترامپ ، در طی مبارزات انتخاباتی خود، به نظر می‌رسید که این ایده را با تردید در مورد نیاز به تحریم‌ها ، مطرح می‌کند و می‌گوید که کریمه احتمالا ً به روسیه تعلق داشته‌است و مکررا ً از آقای پوتین به عنوان یک رهبر قدرتمند ستایش می‌کند . او این ایده را تایید کرد که دو کشور با دولت اسلامی مبارزه می‌کنند که به داعش یا دولت اسلامی شام و شام معروف هستند .

در حالی که این موضوع باعث افزایش سو ظن در ایالات‌متحده شد ، در روسیه به عنوان یک طلوع جدید در روابط مورد استقبال قرار گرفت .

توهمات به تدریج محو شدند ، چون آقای ترامپ و هم پیمانانش ، بسیاری از این مواضع را یکی پس از دیگری معکوس کردند ، و حمله به سوریه تقریبا ً آن‌ها را دفن کرد .

در روز جمعه ، این موضوع در Rossiya ۲۴ ، کانال خبری ماهواره‌ای ایالتی ، برای برخی از پوشش این حمله " Kaptain Amerika " بود که بر روی پیکر zombielike با چشمان مرده اعمال شده‌بود .

دمیتری مدودوف ، نخست‌وزیر روسیه ، در صفحه فیس بوک خود نوشت : " باقی مه پیش از انتخابات منحل شده‌است . او به جای داستان جرم در مورد یک مبارزه مشترک علیه دشمن اصلی مان ، داعش ، نشان داده‌است که به شدت با دولت قانونی سوریه مبارزه خواهد کرد ."

( این که آقای مدودف به طور عمومی پاسخ داد ، اما به نظر نمی‌رسید که آقای پوتین خشم میانه‌رو را نشان دهد ).

به گفته تحلیلگران ، نخستین نتیجه بر روی زمین این است که سوریه و ارتش روسیه نسبت به زمان حمله به نیروهای نظامی که فکر می‌کنند با غرب متحد شده‌اند و اینکه آن‌ها متهم به تروریست بودن شده‌اند ، کم‌تر احساس محدودیت خواهند کرد .

advertisement

برخی از گروه‌های شورشی سوریه که توسط آمریکا یارانه دریافت کرده‌اند و متحدان منطقه‌ای آن با مبارزان جبهه النصره ، وابسته به القاعده در سوریه ، متحد شده‌اند .

آقای Frolov ، تحلیلگر دفاعی ، گفت : " اکنون روسیه در سوریه می‌تواند نیروهای مخالف را بدون توجه به ایالات‌متحده و موضع آن سرکوب و نابود کند ."


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...