تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

The Incompetence از گروه حاکم بریتانیا

با Brexit ، the که از هند به ایرلند مرز را جذب می‌کنند ، مزه پزشکی خود را دریافت می‌کنند .

نویسنده: Pankaj میشرا

آقای Mishra نویسنده ، اخیرا ً " عصر خشم : تاریخ حال حاضر " است .

۱۷ ژانویه ۲۰۱۹

۱۰۶۶

ارل و کنتس Mountbatten ، پس از اعضای نیروی دریایی و نظامی کارکنان فرماندار کل ، در ۲۱ ژوئن ۱۹۴۸ از پله‌های خانه دولت در دهلی‌نو ، هند ، عبور می‌کنند .

اعتبار

آسوشیتد پرس

تصویر

ارل و کنتس Mountbatten ، پس از اعضای نیروی دریایی و نظامی کارکنان فرماندار کل ، در روز ۲۱ ژوئن در دهلی‌نو ، هند ، از پله‌های خانه دولت در دهلی‌نو ، هند ، عبور می‌کنند .

پل اسکات ، رمان‌نویس در توصیف راه خروج calamitous بریتانیا از امپراتوری هند در سال ۱۹۴۷ ، نوشت که در هند انگلیسی‌ها " به پایان خود رسیده " - یعنی تا پایان ایده متعالی شان در مورد خودشان . اسکات در میان کسانی بود که با سرعت و بیرحمانه انگلیسی‌ها که بیش از یک قرن بر هند حکومت کرده بود ، آن را محکوم به تکه‌تکه شدن و هرج‌ومرج کرد .

گسیختگی انگلستان با اتحادیه اروپا اثبات شده‌است که عمل دیگری از اصلاحات اخلاقی از سوی حاکمان این کشور است . The ، که به دنبال فانتزی از قدرت و خودکفایی دوران امپراطوری بودند ، بارها و بارها hubris ، mulishness و بی‌عرضه خود را در طول دو سال گذشته آشکار کرده‌اند . اگرچه در اصل " Remainer " ، نخست‌وزیر ترزا در ماه می با obduracy مغرور خود هماهنگ است ، یک جدول زمانی مبهم از دو سال بر Brexit تحمیل کرده و خطوط قرمزی را بر زمین می‌گذارد که مذاکرات با بروکسل را تضعیف کرده و معامله او را با رد کردن دو حزب در این هفته در پارلمان محکوم کرده‌است .

این الگوی of و رفتارهای مخرب توسط نخبگان بریتانیایی امروزه بسیاری از مردم را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . اما پیش از این هفت دهه پیش در طی خروج عجولانه بریتانیا از هند آشکار شده بود .

advertisement

Mountbatten ، که به عنوان " ارباب فاجعه " در محافل دریایی بریتانیا به سخره گرفته می‌شد ، یکی از اعضای گروه کوچکی از مردان طبقه متوسط و طبقه متوسط بریتانیا بود که استادان امپراطوری آسیا و افریقا استخدام می‌شدند . با این حال ، هنگامی که E.M. فورستر در یادداشت‌های خود درباره شخصیت انگلیسی نوشت ، " آن‌ها نمی‌توانستند " تصوری داشته باشند " ، با این حال ، به عنوان " جهان غنی از غنای و ظرافت " ، به آن‌ها اجازه داده شد که از سراسر جهان اشتباه کنند .

از چپ چپ در میز ، Jawarharlal Nehru ، معاون دولت موقت هند ؛ ارل Mountbatten ، نایب‌السلطنه هندوستان ؛ و محمد علی جناح ، رئیس اتحادیه مسلمانان ، در ۲ ژوئن ۱۹۴۷ در مورد طرح بریتانیا برای هند بحث و گفتگو کردند .

اعتبار

مکس Desfor / آسوشییتدپرس پرس

تصویر

از چپ چپ در میز ، Jawarharlal Nehru ، معاون دولت موقت هند ؛ ارل Mountbatten ، نایب‌السلطنه هندوستان ؛ و محمد علی جناح ، رئیس اتحادیه مسلمانان ، در ۲ ژوئن درباره برنامه بریتانیا برای هند بحث و گفتگو کردند .

Forster fiascos سیاسی بریتانیا را به افراد تحصیل‌کرده خصوصی ، callow بهره برداران از سیستم مدارس دولتی برجسته این کشور سرزنش کرد . این دانش آموزان eternal که " وزن " آن‌ها از " تناسب " به شمار می‌آید ، قطعا ً در میان اصولگرایان قرار دارند . آن‌ها امروز بریتانیا را به بدترین بحران خود فرو برده ، incestuous خود و طبقه حاکم بر خود را طوری افشا کرده‌اند که قبلاً هرگز وجود نداشته است.


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...