تبلیغات

خلبان

خلبان

آندره سعید , یک تحلیلگر دفاعی و مدیر عامل اداره دفاع مسکو , گفت : " روسیه می‌خواهد به درگیری‌ها پایان دهد و حضور نظامی و اقتصادی اش را کاهش دهد . "

انتخاب ویراستاران

احساس نامرئی شدن دانشجویان بومی در مدارس عمومی

جاه‌ای خالی برای رفتن

زندگی می‌کردند .

با برنامه ریاست‌جمهوری بعدی که قرار است تا پایان سال آینده آغاز شود , وی گفت : " نیازی به ادامه جنگ خارج از کشور با توضیحی ضعیف برای مردم روسیه نیست که چرا روسیه در آنجا اقامت دارد . "

تبلیغات

یک نظرسنجی از سوی مرکز مستقل انتخابات در ماه مارس نشان داد که تقریبا ً ۹۰ درصد از روس‌ها تصور می‌کنند که دخالت نظامی کشور در سوریه هیچ معنایی ندارد .

اتحاد خطرناک

سوم , اتحاد اسد می‌تواند یکی از اهداف اصلی پوتین برای ورود به جنگ را تضعیف کند : تلاش برای تبدیل شدن به یک بازیکن در صحنه جهانی دوباره به عنوان واسطه ضروری در خاورمیانه .

تحلیلگران می‌گویند که حفاظت از بشار اسد می‌تواند کشورهایی را دفع کند که مسکو به دنبال آن بوده‌است , مانند ترکیه و اسرائیل .

ماریا دمیتریونا , سخنگوی وزارت امور خارجه , در عرض چند ماه بلافاصله پس از استقرار نظامی خود در سوریه , گفت : " ما از اسد حمایت نخواهیم کرد; آنچه برای ما مهم است حفظ استقلال دولت سوریه است . "

پس از حمله , وزارتخانه بیانیه‌ای را روشن کرد و از سوریه به خاطر " نبرد شدید " علیه تروریسم بین‌المللی تمجید کرد . "

آلکسی ولت . معاون مرکز فن‌آوری‌های سیاسی , یک گروه کارشناسی مستقر در مسکو , گفت : " هر چه روسیه از اسد حمایت کند بیشتر وابسته است . "

امضا برای مترجم

برای بینش‌های اصلی , گزارش و بحث‌های مربوط به اخبار اصلی هفته , از مقاله نویسان max فیشر و آماندا کرو مشترک شوید .

ثبت‌نام

تبلیغات

او گفت : " در آغاز , صحبت‌هایی در مورد جایگزینی او وجود داشت , حتی اگر به تدریج , اما این صحبت‌ها تبخیر شده‌است .

ویدئو

تبصره :

حمله موشکی سوریه : اینجا چه اتفاقی افتاد

رئیس‌جمهور ترامپ در برابر دولت اسد برای حمله شیمیایی در سوریه که منجر به کشته شدن بیش از دو هزار نفر شد , مقابله‌به‌مثل کرد .

دلیل ظاهری که ولادیمیر پوتین در ماه سپتامبر در سوریه نظامی اش را در سوریه مستقر کرد , مبارزه با تروریسم بود , اما این امر اغلب به عنوان منطق گاز طبیعی تلقی می‌شود . اهداف دیگر , به ویژه پشتیبانی از بشار اسد , از اهمیت بیشتری برخوردار است .

ولادیمیر پوتین می‌خواست شهرت قدیمی شوروی را به عنوان یک نیروی نظامی جهانی احیا کند . سوریه برای سلاح‌های جدید روسی نشان داده شد و روسیه دو پایگاه نادر در خارج از کشور ایجاد کرده‌است .

از دیوید کامرون , که بی‌پروا آینده کشورش را در رفراندومی به منظور جدا کردن برخی از سهام داران در حزب محافظه‌کار خود به خطر انداخت , به فرصت طلبانه دست یافت .

حتی یکی از ستون نویس این اقتصاددان , عضوی از نخبگان بریتانیایی , در حال حاضر با ترس از " کتاب‌های آکسفورد " که از طریق زندگی بر روی " بلوف می‌زند " , اظهار تاسف می‌کند . مجله " بریتانیا " که در اواخر ماه پیش اظهار تاسف می‌کرد , " توسط یک clique کنترل می‌شود که عضویت در گروه پاداش بالاتر از صلاحیت و اعتماد به نفس بالاتر از مهارت است . ستون اعلام کرد : " در واقع , " ستون " بریتانیا , در نهایت واترلو را ملاقات کرد . "


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...