تبلیغات

خلبان

خلبان

در واقع دقیق‌تر است ، برای آن‌هایی که به تاریخ انگلستان اشاره می‌کنند و می‌گویند که این افراز - استراتژی خروج ویرانگر امپراطوری بریتانیا - به خانه بازگشته است . در یک کنایه عجیب و مضحک که در سال ۱۹۲۱ در ایرلند و اولین مستعمره انگلستان اعمال شد ، ثابت شد که بزرگ‌ترین مانع برای تسخیر نیروی مردانگی انگلیس است . علاوه بر این ، خود بریتانیا با دورنمای جدایی مواجه است اگر Brexit ، یک خواسته اصلی انگلیسی ، به دست آید و ملی گرایان اسکاتلند فراخوان خود برای استقلال را تجدید کنند .

این معیار فراست سیاسی Brexiteers انگلیسی است که آن‌ها در ابتدا نسبت به سوال بی‌ثبات ایرلندی و تحقیر آمیز اسکاتلندی ، بی‌توجه بودند . ایرلند با بدگمانی تقسیم‌بندی شد تا اطمینان حاصل کند که مهاجران پروتستان در یک قسمت از کشور بیش از کاتولیک‌های بومی هستند . این تقسیم ده‌ها سال خشونت را برانگیخت و جان هزاران تن را گرفت . تا حدی در سال ۱۹۹۸ بهبود یافت ، زمانی که یک توافقنامه صلح نیاز به کنترل‌های امنیتی در امتداد خط لوله تحمیلی انگلستان را برطرف کرد .

تحمیل مجدد نظام گمرکی و مهاجرت در امتداد مرز زمینی تنها با اتحادیه اروپا ، همیشه با خشونت مخالفت خواهد کرد . اما Brexiteers ، که از این احتمال شوم بیدار شده بود ، سعی کرد آن را انکار کند . یک یادداشت منتشر شده نشان داد که آقای جانسون نگرانی‌های خود را در مورد مرز به عنوان " چیز bug هزار ساله " تحقیر می‌کند .

سیاستمداران و روزنامه نگاران در ایرلند از نادانی تهاجمی of انگلیسی مبهوت هستند . مردم کسب‌وکار در همه جا به دلیل بی‌توجهی cavalier نسبت به پیامدهای اقتصادی مرزه‌ای جدید عصبانی هستند . اما هیچ یک از این ها کسی را متعجب نخواهد کرد که از the breeziness که طبقه حاکمه انگلیس برای اولین بار خطوط مرزی آسیا و آفریقا را ترسیم کرده و سپس افرادی را که در میان آن‌ها زندگی می‌کنند را به رنج پایان‌ناپذیر محکوم کند.

عدم صلاحیت malign of دقیقا ً در طول خروج بریتانیا از هند در سال ۱۹۴۷ مشخص شد ، که بیشتر به خاطر عدم آمادگی منظم برای آن بود . دولت بریتانیا اعلام کرده بود که هند تا ژوئن ۱۹۴۸ استقلال خواهد داشت . با این حال ، در هفته اول ژوئن ۱۹۴۷ ، Mountbatten به طور ناگهانی اعلام کرد که انتقال قدرت در تاریخ ۱۵ اوت ۱۹۴۷ - - " ludicrously اولیه " رخ خواهد داد . در ماه ژوئیه ، یک وکیل بریتانیایی به نام سی رل رادکلیف به کار کشیدن مرزه‌ای جدیدی از کشوری که قبلا ً از آن بازدید نکرده بود ، سپرده شد .

در حدود پنج هفته برای اختراع جغرافیای سیاسی هند در کنار یک شاخه شرقی و غربی به نام پاکستان ، رادکلیف نتوانست از هر روستا ، جوامع ، رودخانه‌ها و یا جنگلی در طول مرز بازدید کند که قصد آن را تعیین کرده بود . رادکلیف در زمینه تقسیم مناطق کشاورزی به شهره‌ای بندری و به طور ناگهانی با کاهش هندوها ، مسلمانان و سیک‌ها در هر دو طرف مرز جدید به اقلیت مذهبی ، طرحی را برای تقسیم کردن میلیون ‌ها نفر به مرگ و یا ویرانی به ارمغان آورد در حالی که او مقام شوالیه گری را به ارمغان آورد .

تا یک میلیون نفر کشته شدند، زنان بی شماری ربوده و مورد تجاوز قرار گرفتند و بزرگ‌ترین جمعیت پناهندگان جهان در طول انتقال مردم از مرز رادکلیف به وجود آمد - یک کشتار گسترده که از همه سناریوهای apocalyptic تجاوز کرده‌است .

با نگاهی به گذشته ، Mountbatten حتی کم‌تر از خانم می ‌توان داشت که ساعت خروج را سرعت بخشد و مشکلات غیرقابل‌حل و ابدی ایجاد کند . به عنوان مثال ، تنها چند ماه پس از تقسیم botched ، هند و پاکستان در حال مبارزه با جنگی بر سر قلمرو مورد مناقشه کشمیر بودند . هیچ یک از طرفین درگیر خواستار خروج شتابزده بریتانیا نبودند . همانطور که مورخ ، آلکس فون Tunzelmann اشاره می‌کند ، " هجوم " Mountbatten " و تنها او بود .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...