تبلیغات

خلبان

خلبان

Mountbatten در حقیقت کم‌تر از وینستون چرچیل بود ، که invocation ستون فقرات بسیاری از Brexiteers را سیخ می‌کرد . چرچیل ، یک imperialist متعصبانه ، سخت‌تر از هر سیاست‌مدار بریتانیایی برای خنثی کردن استقلال هند و به عنوان نخست‌وزیر از ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۵ ، بسیار تلاش کرد تا آن را به خطر بیاندازد . او با خیال‌پردازی نژادپرستانه درباره برتری انگلیسی - آمریکایی‌ها ، از کمک به هندی‌ها در مواجهه با قحطی در سال ۱۹۴۳ در زمینه‌ای که آن‌ها مثل خرگوش پرورش داده بودند ، خودداری کرد .

نیازی به گفتن نیست که چنین ravings از نادانی در مورد هند به عنوان intractable درباره ایرلند صادر شده‌است . چرچیل به عنوان وزیر امور خارجه چرچیل در هند ادعا کرد که رئیسش او را " به اندازه جورج سوم از مستعمرات آمریکایی می‌داند " و در طول جنگ جهانی اول با فرستادن تعداد بیشماری سرباز جوان به سوی ایرلند اعزام شد و شبه نظامیان وحشی را در برابر ناسیونالیست‌های ایرلندی در سال ۱۹۲۰ مرخص کرد .

جنایت‌های بسیاری از adventurers bumptious امپراطوری توسط قدرت ژئوپلیتیک بزرگ بریتانیا به وجود آمد و سپس اعتبار فرهنگی آن را مبهم کرد . به همین دلیل است که تصاویر ممتاز بریتانیایی از خود به عنوان شجاعت ، عاقل و خیرخواه ، تا همین اواخر ، شهادت تاریخی بسیار زیادی در مورد این استادان فاجعه از قبرس تا مالزی ، فلسطین و آفریقای جنوبی زنده خواهند کرد . در سال‌های اخیر ، مانند Niall فرگوسن و تونی بلر به عنوان saviors فرگوسن و تونی بلر می‌توانند انگلیسی‌ها را به عنوان saviors رنج و انسانیت شب سیاه امروزی معرفی کنند و neoconservatives آمریکایی را بر آن داشت تا بار سفید پوستان را در سطح جهانی بالا ببرد .

توهین به سرمایه‌گذاری‌های imperialist در خارج از کشور ، و پس از آن فاجعه rolling of در خانه ، بی‌رحمانه باعث خونریزی در ایرلند و جدایی در اسکاتلند می‌شود ، و یک هرج و مرج غیرقابل‌تصور از deal - در اسکاتلند رخ می‌دهد ، مردم عادی انگلیس در حال آسیب زدن به زخم‌های حاصل از خروج untreatable که توسط " s بر میلیون ‌ها آسیایی و آفریقایی وارد شده‌اند ، تحمل می‌کنند . طنز تاریخی زشت بیشتر ممکن است در مسیر خائنانه این کشور در راه Brexit به راه خود ادامه دهد . اما این که بگوییم یک طبقه حاکم بریتانیا در نهایت به پایان خود رسیده‌است ، بی‌خطر است .

The و سمت راست اولویت یکسانی ندارند . Brexiteers خواهان یک اقتصاد پایین و پایین مالیات برای رقابت با اتحادیه اروپا هستند . The با پایه طبقه کارگر بیشتر ، اغلب با حزب کارگر در مسائل مانند هزینه‌های عمومی رای می‌دهد . اما آن‌ها دایره لغات " Britishness " را به اشتراک می‌گذارند و the تا زمانی که ایرلند شمالی بودجه سخاوتمندانه ای دریافت کند ، با اصلاحات "بازار آزاد " همراه خواهد بود .

اگر آن‌ها در وادار کردن یک " مشکل " سخت و در نظر گرفتن حل و فصل بعد از Brexit موفق شوند ، آن‌ها به تدریج این اتحادیه را تضعیف خواهند کرد. آن‌ها نابرابری‌های طبقاتی regionalized را وخیم‌تر خواهند کرد که اسکاتلند را به آستانه عزیمت کشانده است. در ایرلند شمالی و جنوبی ، شین فین یک قدرت رو به رشد است . این حزب به عنوان تعدد مجلس در حال حرکت است . یک بحران برای توافقنامه جمعه خوب که قبلا ً توسط D.U.P. obstructionism گسترش‌یافته است ، شین فین را هدایت می‌کند تا یک ایرلند متحد را در دستور کار قرار دهد . اگرچه در کوتاه‌مدت نامحتمل به نظر می‌رسد ، اما به نظر می‌رسد که این کار بیش از پنج سال پیش انجام شده‌بود .

Loyalists ، که با تهدیدی علیه اتحادیه روبرو شده بود ، مبارزه را آغاز خواهد کرد . شبه نظامیان هنوز وجود دارند . اما در مناطق pebbledash ، بتن خاکستری ، rained - در زمین‌های ایرلند شمالی ، unionism به کندی در حال مرگ است . و با این ایده، یک ایده از بریتانیا .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...