تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

آخرین Gasp ایرلند شمالی

یک حزب وفادار به وفاداران سیاست بریتانیا را در چنگال مرگ خود دارد ، زیرا می‌داند که علت آن در حال مرگ است .

نوشته ریچارد سیمور

آقای سیمور در ایرلند شمالی بزرگ شد و درباره سیاست بریتانیا می‌نویسد .

۲ نوامبر ۲۰۱۸

holes در ماه ژوئیه گذشته در مرز ایرلند شمالی و ایرلند شمالی جای خود را نشان دادند .

اعتبار

چارلز Mcquillan / گتی ایماژ

تصویر

Bullet Bullet در مرز ایرلند شمالی و ایرلند شمالی ، July.Cred itCreditCharles Mcquillan / گتی ایماژ )

لندن - حزب اتحاد دموکراتیک ، حزب سخت پروتستان ایرلند شمالی که اساسا ً هر دو نخست‌وزیر ماری ترز را در ماه می و فرآیند Brexit در چنگال مرگ دارد ، نه صرفا ً احمقانه و متعصبانه است . حزب متوجه می‌شود که ثروت این حزب به طور فزاینده‌ای به ناسیونالیسم بریتانیایی که به طور فزاینده‌ای مورد تهدید قرار گرفته‌است ، بستگی دارد .

unionism در ایرلند شمالی جان خود را از دست می‌دهد . در طول جنگ ۳۰ ساله ، اکثریت پروتستان بیشتر وفادار بودند ، حتی اگر ایرلند شمالی یکی از فقیرترین بخش‌های انگلستان بود . با یک پایه صنعتی که در حال تحلیل رفتن بود ، به وسیله جنگ یارانه پرداخت ، و با پول برای ارتش اشغالگر و ایستگاه‌های بزرگ و حفاظت‌شده پر از افسران پلیس دمیده شد .

هنگامی که در دهه ۱۹۸۰ در یک شهر کوچک پروتستان در شرق شش شهر بزرگ شدم ، پروتستان‌ها می‌توانستند باور کنند که آن مردان خشونت برای ما آنجا بودند ، که اتحاد ما متعلق به ما بود . حکم انتخاباتی ، قدرت اتحاد را افزایش داده‌است . به قول پروتستان‌ها شغل " Prods " وجود داشت . پروتستان‌ها بیش از همه کار ماهر و تعداد کمی مشاغل حرفه‌ای و مدیریتی را در اختیار داشتند . جنوب ایرلند ضعیف بود و تعصب مذهبی هر روز می‌گفت که کاتولیک‌ها فقیر بودند ، زیرا آن‌ها عقب‌افتاده و کثیف بودند ."

دوازدهم ماه ژوئیه ، دوازدهم ماه bonfires و رژه رفتن، تجلیل از تاریخ of loyalism ، مجسمه Papists شریر و شریر را دید که برای تهذیب اخلاق عمومی و لذت inebriated Loyalists به آتش کشیده شدند. این جشن " فرهنگ ما " بود و این جشن‌ها به ایجاد جو حاکم جمعی کمک کردند که منجر به قتل کاتولیک‌ها شد . هر سال ، این داستان‌ها یک شب برای وحشت کوچک و پنجره‌های کلیسای کاتولیک بود . روز Parades روز خون بود . به یاد دارم که یک سال در دوران کودکی من ، اعضای یک گروه فلوت Loyalist محلی به طور مکرر یک راننده اتوبوس کاتولیک را زخمی کردند ؛ یک زن تلاش کرد تا خونریزی را با پیچیدن او در حوله کاهش دهد ، اما وقتی آمبولانس رسید ، او مرده بود . ما این داستان را در رادیو شنیدیم ، در راه برگشت از تماشای رژه . بسیاری از مردم برای وفاداری پروتستان به انگلستان خون پرداخته‌اند .

advertisement

نظر شما در مورد ایرلند شمالی چیست ؟ که برای جنگ دائمی بریتانیا برای حفظ بریتانیا در ایرلند ساخته شده‌است، جنگ خود را از دست داده‌است ، و با آن ذخایر عظیم و موثر احساسات و معنا که " Prods " را حفظ کرده‌است . سربازخانه‌ها از بین رفته‌اند و the خالی هستند . صلح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و زنجیره‌ای را به ارمغان آورد و مراکز شهر به طور کشنده‌ای ساکت شدند . The ، پرچم‌ها و نقاشی‌های دیواری هنوز در برخی از heartlands پروتستان وجود دارند ، در صورتی که شوراهای محلی جرات نکنند آن‌ها را از بین ببرند . اما آن‌ها یک رقم رو به رنگ رو در یک منطقه شمال بریتانیا که در تلاش برای جلب سرمایه گذاران با مالیات‌های شرکتی کم‌تر بود را کاهش دادند .

مردم در حال کاهش جمعیت و جمعیت سالخورده هستند . پروتستان‌های طبقه کارگر یک‌بار پرچم‌هایی را تکان می‌دادند که lords plantation را جشن می‌گرفتند ، چنان که گویی زندگی آن‌ها به چنین مردان شریر متصل شده‌است . حالا می‌خواهند بیرون بروند. هر ساله بیش از یک سوم دانشجویان از ایرلند شمالی می‌گریزند . هر چند که آن‌ها می‌توانستند : یک بررسی ساندی‌تلگراف از جوانان نشان داد که دو سوم می‌خواهند بروند . از قضا ، موسسات اشتراکی که توسط جمعه‌شب خوب به ارث گذاشته شده، وفاداری فرقه‌ای ، استورمونت ، مجلس ایرلند شمالی را به دلیل تقسیم قدرت جمعی طولانی می‌کنند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...