تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

از این رو ، قدرت حزب اتحاد دموکراتیک می‌تواند دولت را به بن‌بست بکشاند .

نخست‌وزیر ماه مه پس از از دست دادن اکثریت پارلمانی خود در انتخابات ناگهانی سال گذشته ، ائتلافی را با the تشکیل داد . در عوض نگه داشتن او در اداره ، او قدرت وتو را در مورد مذاکرات Brexit به تصویب رساند . The ، که سابقه روابط با gunrunning و paramilitarism را دارد ، هرگز به آسانی با آن کنار نیامده است . رهبری آن در کلیسای آزاد پرسبیتری و فرقه بنیادگرا در سال ۱۹۵۱ توسط رهبر سابق D.U.P. ، یان Paisley بنیان نهاده شد . توسط خبرنگار اوون جونز به عنوان " جناح سیاسی قرن هفدهم " توصیف شده‌است . در دهه ۱۹۸۰ مبارزات علیه نخست‌وزیر ، مارگارت تاچر ، با شعار جمهوری ایرلند آغاز شد و شعار آن از هر تیر چراغ‌برق در شمال ایرلند به گوش می‌رسید .

اول ستر این حرف را تکرار می‌کند . خانم می ، برای راضی کردن حزبش ، باید بریتانیا را از اتحادیه گمرکی اروپا خارج کند و یک مرز گمرکی بین بریتانیا و اتحادیه اروپا برقرار کند . The از آن استقبال می‌کند . اما توافق روز جمعه خوب ، یک مرز " نرم " بین شمال و جنوب ایرلند را پیش‌فرض می‌کند . خانم می برای حفظ این قرارداد پیشنهاد می‌کند که ایرلند شمالی در اتحادیه گمرکی نگهداری شود . این به معنی یک مرز گمرکی بین ایرلند شمالی و باقی انگلستان است . در آنجا ، D.U.P. یک خط " خون قرمز " را جذب می‌کند . او می‌گوید که این کار ، تهدید به تهدید اتحادیه را تهدید می‌کند .

Editors

برای ولز ، نیروگاه هسته‌ای به معنای میانگین Jobs خواهد بود . برای انگلستان ، این می‌تواند به معنای بیشتر باشد .

سرطان در نیویورک ، " First لی " ، " ساندرا لی " ، مرحله سیاسی Onto

توطیه " A توطیه " : چرا کارگران پمپ مادر را به زندان قاچاق می‌کنند.

advertisement

وحشت پایه و اساسی در واقعیت دارد . در انتخابات مجلس ایرلند شمالی در سال ۲۰۱۷ ، unionism اکثریت خود را از دست داد . شین فین نزدیک شد تا the را به عنوان بزرگ‌ترین حزب شکست دهد . در همه‌پرسی سال ۲۰۱۶ ، بیشتر مردم ایرلند شمالی به موضع طرفدار Brexit رای دادند . آمار سرشماری نشان‌دهنده کاهش طولانی‌مدت سهم پروتستان‌ها است که معمولا ً تا سال ۲۰۲۱ با اکثریت کاتولیک موافق هستند . یک تغییر طنزآمیز برای a که به منظور حفظ اکثریت loyal پروتستان ساخته شده‌بود .

مرتبط

نظریه | کار گرت کار

در مرز ایرلند : " بازی تلخ قدیمی " ۲ ژوئن ۲۰۱۷

برای the در هسته رهبری D.U.P. ، این یک تهدید برای دفاع از خود سیاسی از پروتستان‌ها علیه آن است ، همانگونه که ایان Paisley عادت داشت آن را بر ضد پاپ Papal قرار دهد . از این رو ، D.U.P. مانع ازدواج همجنس گرایان ، حقوق سقط‌جنین و حقوق زبان ایرلندی می‌شوند . این حزب و پایگاه Loyalist یک جنگ فرهنگی را به راه انداخته‌اند تا از " Britishness " دفاع کنند ، حتی اگر توافق روز جمعه خوب باید بازنویسی شود یا نابود شود .

در سرزمین اصلی بریتانیا ، Brexit راست این را دامن می‌زند . این سیاستمداران که نماینده جناح راست حزب محافظه‌کار هستند و کسانی که از دهه ۱۹۹۰ از این کشور جدا شده‌اند شاهد بحران اقتصادی نیز بوده‌اند . اتحادیه ، که از سوی امپراطوری ساخته شده‌بود ، بی‌هدف به نظر می‌رسید ؛ Britishness . نهاده‌ای دولتی مشروعیت خود را از دست می‌دهند . حزب محافظه‌کار به خصوص از دهه ۱۹۹۰ در حالت رکود بوده‌است . اسکاتلند در سال ۲۰۱۴ تقریبا ً کناره‌گیری کرد . یک خیزش دوباره به رهبری جرمی Corbyn ، رهبر حزب کارگر ، راه‌حل خود را بر سر حس تجزیه و تحلیل مطلق فروپاشی قرار می‌دهد .

حق Brexit همه این موارد را در یک موسسه لیبرال متحد با اروپا مقصر می‌داند . این گزارش ادعا می‌کند که قوانین اروپایی کسب‌وکار را عقب نگه‌داشته ، پوند را تضعیف کرده و خودمختاری ملی را از بین برده‌است . با ترک اتحادیه اروپا ، اتحادیه اروپا امیدوار است که این تاسیس را بشکند و پایه تجاری کوچک حزب محافظه‌کار را تقویت کند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...