تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

مردانی که می‌خواهند بریتانیا را از کلیف دور کنند

ترزا May یک قرارداد Brexit دارد . اکنون یک گروه از محافظه‌کاران سست و ضعیف می‌خواهند همه چیز را torpedo .

Jenni راسل

توسط Jenni راسل

نویسنده در ویرایش

۱۶ نوامبر ۲۰۱۸

The Rees ، نماینده محافظه‌کار محافظه‌کار ، در مصاحبه با رسانه‌ها در خارج از خانه پارلمان در روز پنج شنبه .

اعتبار

مت دونهام / خبرگزاری آسوشیتد پرس

تصویر

The Rees ، نماینده محافظه‌کار محافظه‌کار ، در مصاحبه با رسانه‌ها در خارج از خانه پارلمان در Thursday.Cred itCreditMatt Dunham / Associated پرس

لندن - من می‌ترسم . بازارها ترسیده‌اند . سیاستمدارانی که من دارم با آن‌ها صحبت می‌کنم ، یا کبود شده‌اند .

چند روز پیش ، نخست‌وزیر ترزا مه از قرارداد خود با اتحادیه اروپا پرده‌برداری کرد . ظرف ۴۸ ساعت ، دولت بریتانیا به بحران تبدیل شد . بقای خانم ماه مه تهدید شده‌است که Brexiteers برجسته خشمگین با قصد خود برای برکناری او از مردم بیرون می‌روند . چهار وزیر استعفا داده‌اند ، استعفا بیشتری ممکن است دنبال شود و هیچ‌کس باور ندارد که او آرای خود را از طریق پارلمان به دست آورده‌است . چیزی که بعد از آن اتفاق می‌افتد یک معما است .

علت این فلج the ، گروه سخت قدرتمندی است که در حزب محافظه‌کار خانم می ، گروهی است که نسبت به خسارت‌های اقتصادی به بریتانیا در تعقیب یک هدف سیاسی بی‌توجه است .

اولین وزیر که از مقام خود استعفا داد ، منشی Brexit خانم می ، دومینیک Raab ، مردی با چشم سرد ، با عجله و یک Thatcherite جاه‌طلب بود . این پیشنهاد برای سرنگونی خانم ماه مه توسط جیکوب ریز Mogg ، یکی از اعضای پارلمان ، یک سرمایه‌گذار که زمانی در کنار پرستارش در یک مرسدس فعالیت می‌کرد و شغلی به عنوان یک ستاره راک سیاسی و رهبر احتمالی در پشت چنین تظاهر ساخته بود ، آغاز شد . این flailing ، بوریس جانسون ، مردی که نیمی از ناتوانی مکرر او برای تبدیل شدن به رهبر حزب محافظه‌کار و حتی اگر به معنای تضعیف این کشور باشد ، از شکست مکرر خود دیوانه شده‌است .

advertisement

در حال حاضر همه چیز در حال افزایش است ، اما یک قطعیت وجود دارد : هیچ محدودیتی برای آسیب عملی ، اقتصادی و روان‌شناختی ای که این Brexiteers آماده تحمیل به بقیه ما در تعقیب of یا آرزوی دیوانه‌وار آن‌ها برای قدرت هستند وجود ندارد .

آن‌ها کاره‌ای خانم می را وحشیانه انجام می‌دهند و هیچ پیشنهادی عملی برای هر چیز دیگری ارائه نمی‌دهند . این یک شکست کامل از مسئولیت است . بله ، معامله نخست‌وزیر رقت‌انگیز است ، سازش ناراحت‌کننده‌ای که اقتصاد بریتانیا را به هم می‌زند و قدرت ما را تضعیف می‌کند . اما حقیقت این است - و همه این را می‌دانند - هیچ بهتر و Brexit purer در دسترس نیست ، بدون یک ضربه دائمی اقتصادی .

اگر آن‌ها افراد معقول بودند ، این جناح طرفدار جناح مخالف اکنون شوکه شده بود تا با واقعیت روبرو شود. اما این طور نیست . اینها همان سیاستمدارانی هستند که رای دهندگان را فریب دادند و به آن‌ها قول دادند که همه چیز به سود و بدون درد باقی خواهد ماند . بریتانیا مغرور ، مقتدر ، قدرتمند ، و موفق‌تر خواهد شد . این امر می‌تواند مهاجرت را کاهش دهد، خدمات بهداشتی خود را غنی کند، معاملات تجاری با شکوه و سودآور را با سایر نقاط جهان کاهش دهد، قوانین اتحادیه اروپا را برگزیند و هنوز هم تجارت کند و آزادانه در اروپا سفر کند .

همیشه بی‌ارزش بود و مردم عمدا ً به حقایق بی‌اعتنا بودند . اتحادیه اروپا هرگز اجازه نداد که ما باشگاه را ترک کنیم در حالی که تمام مزایای تعلق داشتن را نگه داریم ، هر چیزی بیش از یک باشگاه تنیس به اعضای سابق اجازه می‌دهد تا از امکانات رایگان استفاده کنند . این کار را با صبر و شکیبایی انجام داد . مذاکرات دردناک ۱۸ ماه گذشته ثابت کرد که بیش از پیش و به پایان رسیده‌است.

Editors

آیا تحقیقات دی ان ای باستانی Revealing جدید یا سقوط به Traps قدیم است ؟

شکارچیان Poisoned گوشت و حیات وحش : چرا شکارچیان از گلوله‌های سربی دور می‌شوند ؟

چگونه شرکت مشترک Slice در نیویورک غذا می‌خورد ؟

دومینیک Raab ، که قبل از استعفا در روز پنج شنبه ، Theresa May's Brexit بود .

اعتبار

سیمون داوسون / رویترز

تصویر


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...