تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

دومینیک Raab ، که قبل از استعفا از Thursday.Cred ، داوسن و رویترز ، در حال استعفا بود ،

در نهایت ، خانم می ‌توانست با حفظ بریتانیا در اتحادیه گمرکی اتحادیه اروپا و بخش‌هایی از بازار واحد ، به دور زدن لبه‌ها ، کاهش بخشی از جرایم اقتصادی و غیرقابل‌اجتناب اقتصادی of بپردازد . این یک امتیاز با ارزش است و یک اتحادیه اروپا به طور عمده توافق کرده‌است تا تنش‌های فرقه‌ای در ایرلند شمالی را شعله‌ور نکند که در غیر این صورت مجبور به بازسازی یک مرز با جمهوری ایرلند خواهد بود . بهایی که باید برای باقی ماندن در بازار پرداخت شود این است که بریتانیا با وفاداری کامل موافقت می‌کند و قوانین آن را دنبال می‌کند، در حالی که دیگر هیچ صدایی در نحوه ایجاد آن‌ها ندارد .

advertisement

این محدودیت‌ها the تندرو را به خشم سردی تبدیل کرده‌است ، اما آن‌ها اجتناب‌ناپذیر بودند . اگر اصرار دارید که courts را رسم کنید و در مورد امتیازات خودتان تصمیم بگیرید ، نمی‌توانید به یک مسابقه تنیس ملحق شوید . متعصبان Brexit کورکورانه این مساله را نادیده می‌گیرند . آن‌ها چیزی نیاموخته اند، هیچ چیزی را تایید نکرده اند .

به جای پذیرفتن نقش شرم‌آور آن‌ها در فریب دادن رای دهندگان نسبت به آنچه که امکان پذیر بود ، آن‌ها در برابر محکوم شدن دو برابر می‌شوند . آن‌ها خانم می را متهم به خیانت ، به دام انداختن و پیوند دادن به کشور و شکستن کلمه او می‌کنند . دستکاری خودخواهی محض ، ویرانگری سیاسی در مقیاس بزرگ است ، زیرا نمی‌توانند آنچه را که می‌خواهند به دست آورند ؛ در واقع ، آن‌ها نمی‌توانند در میان خودشان بر آنچه که می‌خواهند ، به توافق برسند . آن‌ها می‌خواهند نخست‌وزیر برکنار شود، اما در حالی که آن‌ها ممکن است آرا را به چالش بکشند ، بعید به نظر می‌رسد که به اندازه کافی برای برکناری او کافی باشند .

خبرنامه هفتگی خود را دریافت کنید و هرگز یک Op را از دست ندهید .

فیلم‌های مستند کوتاه نامزد دریافت جایزه اسکار را از سراسر جهان که برای شما ساخته‌شده ، تماشا کنید .

امضا

مرتبط

خوانندگان به Brexit پاسخ می‌دهند .

نظر

Brexit : " حملات وحشت زده" در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸

حتی اگر آن‌ها موفق به زخمی شدن وی شوند , او تصمیم می‌گیرد که کناره‌گیری کند و خط سخت گیرانه ای رخ دهد , نخست‌وزیر جدید نمی‌تواند مذاکره سخت‌تر کند ; اتحادیه اروپا مشخص کرده‌است که قرارداد کناره‌گیری بسته شده‌است . اگر این سیاستمداران بزدل , راه خود را به سوی قدرت بیابند و تلاش کنند که " هیچ معامله‌ای " نکنند - اتحادیه اروپا را بدون هیچ گونه توافقی در پارلمان ترک کنند - پارلمان و کشور شورش خواهند کرد . تقریبا چهار نفر از پنج رای دهندگان فکر کردند که Brexit در ماه جولای بد خواهد شد . در برخی از مناطق که رای دادند , نوسانات بزرگی به سمت ماندن در اتحادیه اروپا وجود داشته‌است .

در چنگ گرفته شدن به قدرت , این شخصیت غول‌آسا , که خود را برای اعتبار سنجی و دفاع آماده می‌سازد , در حال حاضر فرآیند Brexit را از کنترل خارج می‌کنند , و این کار خانم ماه مه را از پهلو می‌گیرند , و سرعتی که سرمایه گذاران و شرکت‌ها فرار می‌کنند را افزایش می‌دهد . این هرج و مرج می‌تواند هفته‌ها و یا ماه‌ها طول بکشد. اما بی‌رحمی این گروه در درو کردن زمین میانی یک مصالحه compromise ممکن است به آن‌ها ضربه بزند . برای اعضای پارلمان , که باید رای نهایی را در مورد هر معامله Brexit تصویب کنند, افراط‌گرایی مذهبی اخیر انتخاب‌های خود را بسیار محدود کرده‌است و سهام را بالا برده‌است .

بوریس جانسون در کنفرانس اخیر حزب محافظه‌کار در بیرمنگام انگلستان .

اعتبار

کریستوفر Furlong / گتی ایماژ

تصویر

بوریس جانسون در کنفرانس اخیر حزب محافظه‌کار در بیرمنگام , England. Cred itChristopher Furlong / گتی ایماژ

اگر قرارداد خانم می نتواند از طریق پارلمان وارد شود , و کابوس یک معامله دیگر از بین برود , احتمال دارد که تعداد قاطع اعضای پارلمان تصمیم بگیرد که تصمیم نهایی باید به رای دهندگان بازگردانده شود , در دومین همه‌پرسی که به رای مردم داده می‌شود . ماه گذشته , حدود 700,000 نفر در حمایت از چنین رفراندومی در لندن راهپیمایی کردند .

رای مردم می‌تواند سه گزینه انتخاب کند : هیچ معامله , خانم می s و باقی ماندن در اتحادیه اروپا . نظرسنجی اخیر نشان داد که حمایت از چنین رای‌گیری در حال حاضر تقریبا به 60 درصد رسیده‌است , در حالی که رای‌گیری در حال حاضر از 48 درصد در رفراندوم به 54 درصد رسیده‌است .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...