تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

چند هفته پیش ، من بیم آن داشتم که رای‌گیری دوم نامشروع باشد ، که یک مصالحه Brexit ، هر چند برای کشور بد است ، باید پیش برود . سخت گیری خطرناک سخت‌ترین Brexiteers محاسبات من را تغییر داده‌است و ممکن است آن را تغییر دهد .

تبلیغ

این liners بی‌رحم هستند . آن‌ها آماده پذیرش توافقی نیستند که نخست‌وزیر برای آن‌ها ساخته باشد . در عوض , آن را منفجر می‌کنند . با حذف گزینه مرکزی , آن‌ها قصد دارند بریتانیا را به سخت‌ترین شرایط ممکن , به سمت اقتصاد خرد شده و زندگی‌های خرد شده سوق دهند که به دنبال آن خواهند آمد . آن‌ها هر حسی که من و بسیاری از افراد دیگر را از بین برده‌اند را نابود کرده‌اند , که به آن‌ها مدیون افتخار و پذیرش رفراندوم اصلی هستیم . آن‌ها قطبی هستند و تحریک می‌کنند . اگر هیچ معامله گزینه ارجح " Brexiteers " نباشد , من با یک کمپین وجدان روشن برای ماندن در رای مردم می‌توانم مبارزه کنم . هر کس دیگری هم می‌توانست .

ترز ماه مه " چرخ بخت "

همه‌اش به چرخیدن ادامه می‌دهد .

پاتریک Chappatte

نویسنده : پاتریک Chappatte

آقای Chappatte یک کاریکاتوریست سرمقاله است .

17 ژانویه 2019

تصویر

در بخش نظرات نیویورک‌تایمز در فیس بوک , تویی‌تر ( @ NYTopinion ) و اینستاگرام خود را دنبال کنید و برای یک خبرنامه یک پیام امروز امضا کنید .

چه کسی مقصر افراز است ? بالاتر از همه , بریتانیا

نویسنده : الکس ون Tunzelmann

18 اوت 2017

در آگوست سال ۱۹۴۷ , سربازان هندی در زیر آوار ساختمانی در Amritsar هند در حال راه رفتن بودند .

اعتبار

خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

تصویر

سربازان هندی در حال عبور از آوار ساختمانی در Amritsar هند در طی ناآرامی‌های پس از تجزیه , در ماه اوت 1947. Cred فرانسه - خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ

لندن - هفتاد سال پیش در این هفته هند و پاکستان از امپراتوری بریتانیا مستقل شدند . این جشن‌ها زمانی کوتاه شدند که جدایی از مرزه‌ای مذهبی شبه‌قاره را از هم جدا کرد . افراز میلیون‌ها زندگی و شکل دنیا را برای همیشه تغییر داد .

هیچ‌کس دقیقا نمی‌داند که چه تعداد مورد ضرب و شتم , مثله , شکنجه یا تجاوز به خشونت همگانی بین هندوها , سیک‌ها و مسلمانان مورد تجاوز قرار گرفته یا مورد تجاوز قرار گرفته‌اند . تعداد کشته‌ها در حدود 200,000 تا دو میلیون نفر برآورد شده‌است . بین 10 تا 20 میلیون نفر آواره شدند .

چه کسی مقصر بود ? بسیاری در هند , پاکستان , بنگلادش ( که تا سال 1971 در پاکستان بود ) و بریتانیا از این سوال سوال کرده‌اند . تعداد زیادی نامزد وجود دارد . در میان بازیکنان اصلی , تقریبا همه در این داستان تصمیمی اتخاذ کردند که منجر به فاجعه احتمالی شد .

لرد Mountbatten , آخرین نایب‌السلطنه , در مارس 1947 به نخست‌وزیر بریتانیا , کلمنت Attlee , گفت تا در ماه اکتبر با رهبران هندی مذاکره کند ; اگر او نمی‌توانست , بریتانیا هند را بدون هیچ معامله‌ای تا ژوئن 1948 ترک کند . تصمیم مبنی بر تسریع این خبر و خروج وی در روز 15 اوت , " لرد Mountbatten " بود . تصمیم گرفتن این قدرت به لرد Mountbatten , یک افسر نیروی دریایی , ملقب به " ارباب فاجعه " در the به دلیل تمایل او به آسیب رساندن به کشتی‌های جنگی با اقدام سریع , آقای Attlee بود .

نه جواهر لعل‌نهرو , نخست‌وزیر آینده هند , و نه محمد علی جناح , اولین فرماندار کل پاکستان , پیش‌بینی کردند که میزان خشونت در حال افزایش است. آقای Nehru به یک خبرنگار در سال 1946 گفته بود : " وقتی انگلیسی‌ها رفتند , هیچ مشکل عمومی دیگری در هند وجود نخواهد داشت " , آقای جناح برای ایجاد پاکستان , یک سرزمین برای مسلمانان که در غیر این صورت یک اقلیت در یک superstate هندو بود , به دیوار فشار آورد . He انگلیسی , به ویژه وینستون چرچیل , که معتقد بود پاکستان یک دوست وفادار به غرب و سدی بین اتحاد جماهیر شوروی و یک دولت سوسیالیست است , مورد حمایت انگلیس قرار گرفت .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...