تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

این اطلاعات پیامدهایی داشت . برای مثال ، مشخص شد که آیا گروه‌های خاص مجاز به پیوستن به هنگ‌های ارتش معتبر هستند یا خیر. هنگامی که بریتانیا پس از جنگ جهانی اول یک مجلس قانونگذاری را در هند معرفی کرد ، صندلی‌های مخصوص برای اروپاییان ، سیک‌ها ، مسلمانان ، مسیحیان ، " طبقات افسرده " ، " landholders ، بازرگانان و غیره " رزرو شدند . تعلق داشتن به یک گروه یا گروه دیگر برای سرنوشت یک فرد حیاتی است . سیاست هویت تنها تایید نشده بود ؛ اجباری بود .

خبرنامه هفتگی خود را دریافت کنید و هرگز یک Op را از دست ندهید .

فیلم‌های مستند کوتاه نامزد دریافت جایزه اسکار را از سراسر جهان که برای شما ساخته‌شده ، تماشا کنید .

امضا

تبلیغ

زمانی که لرد Mountbatten در مارس ۱۹۴۷ به هند فرستاده شد ، دیگر برای باز کردن این میراث‌های از حکومت بریتانیا بسیار دیر بود . تقسیم Communal ، عدم اعتماد به قدرت و خشونت در حال حاضر درهم و برهم است . در هفته پس از رسیدن لرد Mountbatten ، یک شورش پلیس در Patna رخ داد ؛ دست‌کم ۷۰ کشته و ۱، ۰۰۰ زخمی در شورش و انفجار بمب در کلکته ، کشته شدن ۱۴ مامور پلیس زخمی در شورش در مردان ؛ و زخمی شدن روزانه در دهلی که حداقل دو کشته و ده‌ها زخمی بر جای گذاشت . این یک هفته غیر عادی نبود .

لرد Mountbatten افراد یا وسایل لازم برای بازگرداندن نظم را نداشت . دولت در لندن ، پس از جنگ جهانی دوم ، هیچ قصدی برای اعزام نیرو یا منابع بیشتری به هند نداشت . رهبران هندی و مردم عادی در همه طرفین در مقابل ابتکار لرد Mountbatten برای ایجاد نیروی مرزی حافظ صلح برای مبارزه با خشونت جمعی مقاومت کردند و آن را به عنوان گسترش امپریالیسم تماشا کردند . آنچه از قدرت بریتانیا باقی مانده بود، هم کنترل و هم اعتماد را از دست داده بود . آخرین نایب‌السلطنه می‌توانست به این امید دست یابد - با شتاب بخشیدن به پایان حکومت امپراطوری - برای نجات دادن چهره برای امپراطوری بود . این واقعیت که این اولویت او بود ، در تصمیم او مبنی بر تاخیر اعلام مرزه‌ای جدید بین هند و پاکستان تا روز استقلال ، در تاریخ ۱۶ اوت منعکس شد .

لرد Mountbatten گزارش داد : " همه چیز روشن بود ، " که بعدا ً انتشار را به تعویق انداختیم ، the اجتناب‌ناپذیر نسبت به بریتانیا واکنش نشان دادند ."

این ایده که حاکمیت بریتانیا در هند نسبتا ً کاربردی بود و تنها زمانی که بریتانیا باقی مانده بود ، به طور نسبی از هم پاشید . اما مقصر برای یک فاجعه این بزرگی به یک مرد تبدیل نمی‌شود . در حالی که هر کسی مسئولیت این کار را بر عهده دارد ، همه آن‌ها در یک زمینه دهه‌ها ، حتی قرن‌ها ، از هرج و مرج ، خشن ، unresponsive و عمدا ً divisive عمل می‌کردند . واقعیت این است که روشی که راج به پایان رسید ، از نحوه وجود آن بسیار متفاوت نبود .

این که آیا کارکنان آن‌ها این موضوع را درک می‌کنند یا خیر ، غول‌های تکنولوژی امروزی همگی دارای DNA دفاع از صنعت هستند . نتیجه هویت conflicted است که ما اکنون در دره سیلیکون می‌بینیم .

اما اتکای سنگین ارتش آمریکا به محصولات با فن‌آوری بالا به این معنی است که پشتیبانی از کار دفاعی زیاد نیست . تهدیدات امنیتی ملی ، از جمله cyberattacks ها بر روی زیرساخت‌ها و هک اطلاعات شخصی و انتخاباتی ، وجود دارد که نمی‌توان آن را بدون مشارکت نزدیک میان شرکت‌های پنتاگون و شرکت‌های فن‌آوری شکست داد . این شرکت‌ها باید کاره‌ای بیشتری برای توضیح دادن به کارکنان و مشتریان خود انجام دهند که آن‌ها چه می‌کنند و چرا . این شامل محاسبه بسیار کامل‌تر با تاریخ طولانی و پیچیده دره سیلیکون و کسب‌وکار جنگ است .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...