تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

دره سیلیکون نمی‌تواند به کسب‌وکار جنگ فرار کند

بسیاری در صنعت فن‌آوری نمی‌خواهند بخشی از مجتمع نظامی - صنعتی باشند . اما کار دفاعی در حال حاضر بخشی از DNA دره سیلیکون است .

نوشته مارگارت O " مارا

خانم O " مارا ، استاد تاریخ ، مولف کتاب آینده در مورد منشا دره سیلیکون است .

۲۶ اکتبر ۲۰۱۸

جف Bezos ، مدیر اجرایی آمازون ، در سپتامبر به میزبانی انجمن نیروی هوایی در ماه سپتامبر شرکت کرد .

اعتبار

الکس وونگ / گتی ایماژ

تصویر

جف Bezos ، مدیر اجرایی آمازون ، در رویدادی به میزبانی انجمن نیروی هوایی در September.Cred وانگ و گتی ایماژ شرکت کرد .

محوطه آفتابی دره سیلیکون برای ماه‌ها با این سوال که آیا شرکت‌های فن‌آوری باید از کار مرتبط با ارتش خارج شوند ، کشتی می‌گرفتند . گوگل به تازگی اعلام کرد که دیگر برای قرارداد محاسبه بروش ابر ۱۰ میلیارد دلاری پنتاگون رقابت نخواهد کرد . کارکنان مایکروسافت اجرایی ارشد خود را تحت فشار قرار داده‌اند تا این کار را انجام دهند .

اما یکی از رهبران فن‌آوری اطلاعات خود را برای پنتاگون روشن کرده‌است و می‌گوید : " اگر شرکت‌های بزرگ فن‌آوری اطلاعات خود را به وزارت دفاع آمریکا تحویل دهند ، این کشور در دردسر خواهد بود " . آمازون برنده احتمالی این قرارداد است - دولتی از امور که دو عضو کنگره را بر آن داشت تا درخواست تحقیق در فرآیند مناقصه را در این هفته کنند . در همین حال ، یک سایت در ویرجینیای شمالی ، پایین جاده پنتاگون ، به عنوان یک پیشتاز در مقر دوم آمازون ظاهر شده‌است .

شاید این یک موقعیت محبوب نباشد ، اما نظرات آقای Bezos یک واقعیت مهم را آشکار می‌کند : پنتاگون بخشی از داستان دره سیلیکون ( دره سیلیکون ) بوده‌است . قراردادهای دفاع در طول و پس از جنگ جهانی دوم ، دره سیلیکون را از یک منظر خواب‌آلود درختان میوه به مرکز تولید و نوآوری‌های الکترونیکی تبدیل کرد که از پردازنده‌های مرکزی گرفته تا microprocessors تا اینترنت .

اقتصاد فن‌آوری آمریکا پایه‌های مجتمع نظامی - صنعتی است. با این حال ، فرهنگ دره سیلیکون عمیقا ً تحت‌تاثیر شکاکیت در مورد همین موسسه نظامی قرار دارد .

advertisement

برخلاف شهرهای اتمی ( لاس آلاموس ) ، لوس آلاموس ) و Hanford ، شستشو . ولی ، یا مراکز هوا فضا ، لس‌آنجلس و سیاتل ، دره کوچک ساخته‌شده : مایکروویو و رادار برای ارتباطات فرکانس بالا ؛ ترانزیستورها و مدارهای مجتمع . طبیعت این کار متخصصان منطقه را از عوامل شوم فشار علمی بزرگ آمریکا دور کرد . دره سیلیکون ماشین‌های مینیاتوری بسیار مینیاتوری ساخت که می‌توانست موشک‌ها و راکت‌ها را تولید کند، اما همچنین امکانات بی‌پایان برای استفاده صلح‌آمیز ، در ساعت‌های مچی ، ماشین‌حساب ، لوازم خانگی و کامپیوتر ، بزرگ و کوچک داشت .

نتیجه ، خوش بینی تکنولوژیکی پایدار است . اوایل دره سیلیکون یک J نداشت . (رابرت اوپنهایمر ) علنا ً از خلق مرگبار خود ناامید شد . درعوض ، فرد ترمن ، مهندس و مدیر دانشگاه که از جایزه نقدی ارتش برای تبدیل استنفورد از یک مدرسه معمولی با یک تیم فوتبال خوب به یک تیم قوی مهندسی استفاده می‌کرد ، به جای آن یک عامل قوی کننده منطقه‌ای داشت .

دفاع بزرگ قطعا ً نشانه آن بود . بزرگ‌ترین کارفرمای این منطقه از دهه ۱۹۵۰ تا پایان جنگ سرد ، لاکهید بود . شروع محلی زمان نیز سود برد و آن‌ها افراد با زمینه‌های مهندسی را جذب کردند ، نه لزوما ً افراد نظامی . به عنوان مثال ، دیوید Packard ، یکی از بنیانگذاران هیولت پاکارد . او یکبار به مدیران HP گفت : " من فکر می‌کنم که بسیاری از مردم به اشتباه فکر می‌کنند که یک شرکت صرفا ً برای کسب پول وجود دارد ، در حالی که این یک نتیجه مهم از وجود یک شرکت است ، ما باید عمیق‌تر برویم و دلایل واقعی بودن ما را پیدا کنیم ."

Editors

بایدن چگونه راه را برای انتخابات ریاست‌جمهوری احتمالی هموار کرده‌است؟

ترامپ و پوتین پنج بار از او دیدن کرده‌اند . چی نوشته شده بود مرموز ؟


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...