تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

مکاشفه یوحنای رسول در این جا است

مرتبط

اطلاعات بیشتر در مورد تکنولوژی دفاعی

نظر : کریستوفر ام . Kirchhoff

چرا دره سیلیکون باید تا سال ۲۰۱۸ به WarMay برود ؟

نسل بعدی متخصصان دره سیلیکون این احساسات را بیشتر درک کردند . آن‌ها رویای فضا را بزرگ کردند و نمایشگاه‌های علمی را که با پول دفاعی مورد حمایت قرار گرفتند ، پرورش دادند ؛ اولین برخورد آن‌ها با کامپیوترها اغلب در آزمایشگاه‌های دانشگاه دولتی تامین می‌شد . با این حال زمانی که آن‌ها از کالج در اواخر دهه ۱۹۶۰ و اوایل دهه ۱۹۷۰ فارغ‌التحصیل شدند ، بسیاری از آن‌ها هیچ ارتباطی با مجموعه نظامی - صنعتی نداشتند . بنابراین آن‌ها شرکت‌هایی را که تکنولوژی repurposed برای جنگ با زندگی روزمره بنا کردند را تعیین کردند . آن‌ها در محیط‌های دانشگاهی ماندند ، به آزمایشگاه‌های تحقیقاتی صنعتی منتقل شدند یا کار ساخت مراکز آموزش کامپیوتر و تابلوهای پیام اجتماعی را آغاز کردند .

او در خبرنامه InfoWorld در سال ۱۹۸۰ نوشت : " اپراتور شخصی کامپیوتر مرد الکترونیک است که سوار بر سوار شدن به خورشید غربی ( غرق‌شده ) در سال ۱۹۸۰ است ، و این آخرین سلاح موثر او است ."

منشا نظامی تکنولوژی مدرن بتدریج از دید محو شد ، اما تجارت جنگ از بین نرفت . پنتاگون تنها مکان با منابع و صبر برای سرمایه‌گذاری در تحقیقات آسمان آبی بود که بازار کاملا ً برای آن آماده نبود . آقای Bezos این داستان را خوب می‌شناسد . پدربزرگ محبوب او ، لارنس پرستون Gise یکی از اولین کارمندان آژانس تحقیقات پیشرفته پنتاگون ، Darpa بود . در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ ، پول از Darpa به تحریک پیشرفت در شبکه‌های با سرعت بالا ، به رسمیت شناختن صدا و جستجوی اینترنتی کمک کرد . امروزه ، این مرکز تحقیقاتی در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ، اکتشاف زیرزمینی و ماهواره‌های فضایی عمیق ، مولکول‌های دارای عملکرد بالا و GPS بهتر را تامین می‌کند .

Mulvaney به نظارت بر بازپرداخت وام‌های نظامی می‌پردازد .

میک Mulvaney ، مدیر موقت اداره حمایت مالی از مصرف‌کننده ، گفته‌است که این اداره فاقد جایگاه قانونی برای مشارکت در چنین نظارت proactive است .

اعتبار

تام برنر / نیویورک‌تایمز

تصویر

میک Mulvaney ، مدیر موقت اداره حمایت مالی مصرف‌کننده ، گفته‌است که این اداره فاقد جایگاه قانونی برای شرکت در چنین oversight.Cred proactive Brenner / نیویورک‌تایمز است .

کشتی نیروی دریایی گلن Thrush

۱۰ اوت ۲۰۱۸

براساس اسناد سازمان داخلی ، دولت ترامپ در حال برنامه‌ریزی برای تعلیق آزمون‌های روزمره وام دهندگان برای نقض قانون وام دادن به ارتش است که برای حفاظت از اعضای خدمات نظامی و خانواده‌های آن‌ها در برابر تقلب مالی ، وام‌های شکاری و کارت‌های اعتباری طراحی شده‌است .

میک Mulvaney ، مدیر موقت اداره حمایت مالی مصرف‌کننده ، قصد دارد از استفاده از آزمون‌های نظارتی به اصطلاح نظارتی وام دهندگان صرفنظر کند ، با این استدلال که چنین نظارتی فعال در قانون ، معیار اصلی حمایت از اعضای فعال خدمت وظیفه ، مطابق با پیش‌نویس دو صفحه‌ای تغییر شکل نگرفته است .

این اقدام این موسسه به عنوان یک کمیته سنا برای رای دادن به نامزدی کاتلین Kraninger برای جانشینی آقای Mulvaney به عنوان رئیس بخش مراقبت مصرف کنندگان مطرح می‌شود که مسئول حفاظت از مصرف کنندگان در برابر سو استفاده مالی است .

این پیشنهاد حامیان خانواده‌های نظامی را شگفت‌زده کرد که از دولت خواسته‌اند تا از قدرت خود برای سرکوب کردن وام دهندگان بی‌ملاحظه استفاده کند . به گفته مقامات دولت ، اداره مصرف کنندگان ده‌ها تحقیق در مورد پرداخت کنندگان حقوق خود و وام دهندگان دیگر در زمان دولت اوباما بدون هیچ گونه مخالفت قانونی جدی انجام داده‌است و هیچ وام دهندگان هم اکنون نظارت خود بر این قانون را به چالش کشیده‌اند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...