تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

این اداره هنوز پرونده‌های فردی را علیه وام دهندگان به همراه دارد که در حد افراط در پوشش نرخ بهره سالانه ۳۶ درصد تحت قانون قرار دارند و به نظارت بر وام دهندگان تحت قوانین دیگر ادامه می‌دهند . اما مقامات اجرایی سابق اداره مصرف کنندگان گفتند که اما این کار باعث از بین رفتن آزمون‌های نظارتی خواهد شد که موثرترین ابزار برای کشف فعالانه سو استفاده و الگوهای اقدامات غیرقانونی شرکت‌های مظنون به خطاکاری هستند .

جان Czwartacki ، سخنگوی آقای Mulvaney ، گفت که تغییر قانون از بازبینی بالا تا پایین رونده‌ای اداره که با محدود کردن آنچه که دولت به همراه مجریان صنعت وام می‌دهد ، به عنوان اجرای بیش از حد توسط مدیر اول اداره ، ریچارد کوردری ، مورد انتقاد قرار گرفت .

آزمون‌های نظارتی این اداره در کشف موارد قبلی خطاکاری مهم بوده و منجر به چندین جریمه شده‌است . در سال ۲۰۱۴ ، این اداره یکی از بزرگ‌ترین وام دهندگان روز پرداخت حقوق خود را در کشور جریمه کرد ، آس پول اکسپرس ، ۱۰ میلیون دلار پس از تعیین این شرکت ، که در تگزاس مستقر است ، وام گیرندگان با درآمد پایین ، از جمله آن‌هایی که در ارتش هستند ، به یک سلسله وام‌های کم‌بهره را هدایت کرد .

این اداره به جای اجرای آزمایشی که ممکن است الگوهای مشابهی پیدا کند ، اکنون تنها به شکایات انجام‌شده از طریق وب سایت خود ، خطوط مستقیم ، ارتش و مردمی که بر این باورند که قربانیان سو استفاده بوده‌اند ، اتکا خواهد کرد .

کریستوفر آل گفت : " این کار از یک سیستم فعال به چیزی که کاملا ً واکنش پذیر است ، ادامه خواهد داد." پترسون ، یکی از اساتید دانشگاه یوتا ، که از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ در پست‌های بالایی در این اداره خدمت کرده‌است ، می‌گوید : " به مرور زمان ، تاثیر واقعی بر زندگی این افراد دارد که زندگی خود را وقف خدمت به کشور ما می‌کنند ."

Editors

چگونه یک Crackdown در MS - ۱۳ از دانش آموزان دبیرستان بی‌گناه شناخته شد

" سند A " : این که مک McKinsey چگونه در یک پرونده رشوه Entangled کار می‌کند .

از آنجا که مالیات بر مالیات‌ها افزوده می‌شد ، درآمد آن‌ها یک پرایس را پرداخت می‌کرد .

advertisement

آقای Czwartacki ، که گفت آقای Mulvaney کنگره را بر آن می‌دارد که به سرعت لایحه‌ای را تصویب کند که به او قدرت رسیدگی به امتحانات نظارت را می‌دهد ، اشاره کرد که هدف این اداره " حفاظت از اعضای سرویس " است ، اما ما باید به این قانون پایبند باشیم ."

وی افزود: " ما ۱۰۰ درصد متعهد به دیدن این اتفاق هستیم ."

اما صنعت بانکداری و حقوق بشر روز به روز به احتمال زیاد در حال مبارزه با چنین قانونی و تصویب سریع چیزی است که تضمین شده‌است . این صنعت برای کاهش نیروی انتظامی سال‌ها با تلاش برای معاف کردن مجموعه‌ای از هزینه‌ها از پوشش نرخ ۳۶ درصدی اعمال نفوذ کرده‌است .

گروه‌های صنعت ، ضمن ابراز حمایت گسترده از اعضای ارتش از شکارچیان مالی ، تلاش کرده‌اند تا با محدودیت‌هایی که بر وام دهندگان تحت قانون تحمیل شده‌است ، دور شوند . در ژوئن ۲۰۱۷ ، انجمن صرافان که یک اتحادیه تجاری است که نماینده بانک‌ها است ، وزارت دفاع را به لیست طولانی تغییر در قانون تبدیل کرد که به نفع اعضای آن است .

سناتور جک رید دموکرات از رود آیلند که حامی مالی این لایحه است گفت : " این اساسا ً در مورد حرص و طمع است " . "

آقای رید گفت : " ما به مرور سیستماتیک و سیستماتیک این شرکت‌ها نیاز داریم - نه تنها موارد فردی که توسط مامور اجرایی واحد ، گزارش یک حادثه در یک زمان را گزارش کرده‌است . "

بسیاری از اعضای خدمات در اواخر سنین نوجوانی یا اوایل دهه ۲۰ با سابقه اعتباری کمی وارد ارتش می‌شوند و اغلب توسط سرمایه گذاران وام ، شرکت‌های کارت اعتباری و فروشگاه‌های خرده‌فروشی مورد هدف قرار می‌گیرند که هزینه‌های تامین مالی بالا را در پایین پرداخت‌ها و کاهش هزینه‌های کوتاه‌مدت پنهان می‌کنند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...