تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

در دهه گذشته ، وزارت مطالعات دفاع دریافته اند که اعضای ارتش ، خانواده‌های آن‌ها و سربازان قدیمی چهار برابر هستند که احتمالا ً توسط وام دهندگان بی شرمانه مورد هدف قرار خواهند گرفت . به گفته این مطالعات ، مشکلات مالی ، منبع مهمی از مشکلات اخلاقی در میان اعضای خدمات هستند .

با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .

بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .

امضا

تبلیغ

براساس گزارش این اداره ، از زمان ایجاد دولت اوباما در سال ۲۰۱۱ ، اداره مصرف کنندگان بیش از ۱۳۰ میلیون دلار به اعضای خدمات ، سربازان قدیمی و خانواده‌های آن‌ها بازگشته و بیش از ۷۲، ۰۰۰ شکایت در سال را اداره کرده‌است .

اولین رئیس بخش خدمات وام‌دهنده ، هالی پتریوس بود که با پنتاگون برای بستن راه‌های گریز در قانون کار می‌کرد ، که منجر به تغییراتی در قوانین در سال ۲۰۱۵ شد که میزان و میزان بازپرداخت وام‌های پرداخت‌نشده و پرداخت مالیات را محدود کرد .

او در یک خبر رسمی در آن زمان گفت : " وقتی من نوار را خارج از یک تاسیسات نظامی پیاده می‌کنم و ۲۰ وام دهندگان سریع را در کم‌تر از چهار مایل حساب می‌کنم ، این یک راحتی نیست ، این یک مشکل است . "

پس از اینکه اکثر استقرار خود را تحت یک لوله آب سرد سپری کردیم ، از یک یدک‌کش دوش در همان حوالی استفاده کردیم که منحصرا ً برای تفنگداران دریایی اختصاص داده می‌شد . دو نفر از این تفنگداران دریایی در حالی که از زیر باران گرم در حال گرم شدن بودند ، وارد شدند . یکی از آن‌ها خواست آنجا را ترک کنیم . هیچ‌کس یک کلمه نگفت ، اما نگاه در چشمان ما باید چیزی شوم بگوید چون تفنگدار دوم بازوی اول را گرفت و به سادگی گفت : " برگرد ، مرد ، آن‌ها به شمال رفته‌اند " و ما را به حال خود گذاشتند . حتی قبل از اینکه ما منطقه را ترک کنیم ، حتی در بین تفنگداران دریایی هم اکنون دیگر از هم جدا شده بودیم . در این فکر بودم که چطور باید به مردم توضیح دهیم که چه چیزهایی را به نام آن‌ها انجام داده‌ایم . اما من این تصور را دارم که ارزش برای من ارزش دارد و ، امیدوارم ، برای افرادی که با آن‌ها صحبت می‌کنم .

در بازگشت به کمپ Lejeune ، N.C. ، ما آزاد شدیم تا یک شب را با خانواده‌های خود سپری کنیم . من در ساعت ۲ بامداد همسرم را بیدار کردم و او را " ناپلئون Dynamite " ( ناپلئون Dynamite ) را بیدار کردم ، فیلمی که دسته خود را به هم تقسیم کرده بودم و فکر می‌کردم که ما به این نتیجه می‌رسیم که بر سر absurdities فایق شویم . می‌خواستم او چیزی در حدود هفت ماه قبل از زندگی من ببیند و درک کند . نمی‌دانستم چطور یک کودک ۲ ساله را از پنجره پنجره به او بگویم که به وسیله مواد منفجره خرد شده بود و جای پاهای کوچک و خونی را روی کف سیمانی و صیقلی خانه‌اش باقی گذاشت . کمی بعد از آن صبح ، بیش از صد نفر از تفنگداران دریایی در یک ساختمان واحد در پشت یک ساختمان آجری بزرگ جمع شدند . قبل از این که برای آخرین بار به عنوان یک گروه متحد مرخص شویم ، برخی تفنگداران دریایی در سرتاسر این رودخانه یک اتهام اساسی را منفجر کردند . همه ما به طور آشکار بر خود لرزیدم ، برخی از ما به زمین رها می‌شویم ، همه ما مشروط به اجتناب از the و آتش‌سوزی که همواره با انفجارهای بلند در عراق همراه بوده‌است . به هم نگاه کردیم و به آرامی از جا بلند شدیم ، به خودمان خندیدیم ، اما در سطحی از تفاهم سهیم شدیم که از آن زمان گریزان بود .

از قضا ، این درک مشترک هر دو چیزی است که ما از هم به عنوان کهنه سرباز نیاز داریم و چیزی که برخی از ما را از ارتباط موثر با شهروندان حفظ می‌کند ، یک عامل حیاتی که ما خود به غیر نظامیان تبدیل می‌شود . تصور Sajer از بقیه جدا شده از وضعیت انسانی ، اگر چه او ادعا می‌کند که احساس پشیمانی نمی‌کند ، چیزی کم‌تر از تبعید تحمیلی است . درست همان طور که در مقابل پلیس عراق ایستاده بودم ، این مسئولیت من است که چیزی بگویم ، تا نوعی ارتباط پیدا کنم . فقط می‌خواهم از شما بپرسم که اگر ترجمه بدون تردید باشد یا اگر حقیقت بیشتر از چیزی است که شما می‌خواستید ، ناامید یا ناراحت نشوید و یا اگر حقیقت بیشتر از چیزی است که می‌خواستید .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...