تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

سفر می‌دانی رئیس‌جمهور برای همیشه

" از خدمات شما متشکرم ، " اما لطفا ً جزئیات را کنار بگذارید .

نویسنده : مت Gallagher

آقای Gallagher یک سرباز کهنه‌کار جنگ عراق است .

۲۸ دسامبر ۲۰۱۸

۶۹۵

رئیس‌جمهور ترامپ و همسرش ، Melania ، با سربازان آمریکایی در عراق در این هفته .

اعتبار

Al برای نیویورک‌تایمز

تصویر

رئیس‌جمهور ترامپ و همسرش ، Melania ، با نیروهای آمریکایی در عراق این week.Cred itCreditAl را برای نیویورک‌تایمز گزارش کردند .

او در مورد سقوط خود در نیروی هوایی تار یکی برای فرود در فرودگاه پایگاه هوایی اسد گفت : " تا آنجا که تهاجم به عراق ممکن است هیچ گونه دستورالعمل‌های رهبری آینده نداشته باشد ، با این هواپیمای تاریک ، با تمام پنجره‌های بسته ، " او گفت : " من هرگز چیزی مثل این را ندیده‌ام ."

این واقعا ً وانیل دار است ، گریه بسیار زیادی از corkscrewing به بغداد بین‌المللی برای فرار از موشک‌های زمین‌به‌زمین به تنهایی ، چه برسد به عبور از کوهه‌ای آلپ بر روی یک فیل جنگی . اما بعد از دو سال به عنوان فرمانده‌کل و جریان مداوم شکایات برای عدم انجام این کار ، آقای ترامپ از نیروهای آمریکایی مستقر در یک منطقه جنگی دیدن کرد .

مدت زیادی طول نکشید که بسیاری از همان مردمی که او را به خاطر عدم انجام ندادن به زیارت ریاست‌جمهوری برای ابراز تحقیر از نحوه انجام آن مورد انتقاد قرار دادند ، از او انتقاد کردند . سفر او به عراق پس از اعلام خروج سربازان از سوریه به آمریکا رسید و همزمان با گزارشی در نیویورک‌تایمز در مورد این که چگونه تاخیر در جنگ ویتنام در طول جنگ ویتنام ممکن است به وجود آید مصادف شد . اخبار کابلی خود را پر از ژنرال‌های بازنشسته ، کارشناسان سیاست خارجی و روزنامه نگارانی که به دلایل اثبات جنگ بوده‌اند و رئیس‌جمهور را تحقیر کرده‌اند را پر کرده‌است .

این دیدار به یک گردهمایی تبلیغاتی تشبیه شده بود: "Bone Cadet " در توئیتر به سمت پایین متمایل شد . متفکرین از نوام چامسکی تا بیل Kristol در برخی از ظرفیت‌ها ، مواردی را برای باقی ماندن در سوریه تشکیل دادند . حتی در فاکس‌نیوز ، مجری صبحگاهی ، برایان Kilmeade گفت : " هیچ‌کس فکر نمی‌کند که شام با شام شکست بخورد ، " و به استدلال اولیه اقای ترامپ برای خروج از سوریه ادامه داد .

تبلیغ

درست است که رئیس‌جمهور انتقادات زیادی را به خود جلب کرد . اما یک چیز انحرافی در مورد blowback که او دریافت کرده ، وجود دارد . من خود را در این فکر یافتم که آیا او به دلیل دیگری با این طوفان روبرو است - چرا که او جرات کرده بود تا از دسترس مجتمع نظامی - نظامی آمریکا فاصله بگیرد .

آقای ترامپ رابطه عجیبی با ارتش دارد . او این رژه را دوست دارد ، شکوه ستارگان پر زرق و برق ، و اطراف خود را با ستارگان " ژنرال‌ها " احاطه کرده‌است . حداقل تا وقتی که ژنرال‌ها حرفی نمی‌زنند . برای مثال ، نامه استعفای جیم mattis وزیر دفاع را ببینید - و روشی که به سرعت از بین می‌رود .

سفر عراق نمونه‌ای بارز از این بود که این رئیس‌جمهور چگونه ارتش را می‌بیند . تصاویر ظاهرا ً بر روی صحنه از آقای ترامپ با اپراتورهای خاص up در سالن chow Asad هر دو exploitative و goofy هستند . و به نظر کمی راحت‌تر می‌رسید که " آمریکا " دوباره کلاه قرمز بر سر داشته باشد که در یک پایگاه هوایی در وسط استان الانبار واقع شده‌است .

آقای ترامپ تمایل دارد از جزئیات آشفته عقب‌نشینی کند ، مانند درک قلب بنفش ، چیزی برای تبریک گفتن به سربازان ، یا خواندن از طریق جلسات پیچیده سیاست خارجی . او نسبت به اعضای خدمات احساس قدردانی مبهمی می‌کند - کسی که به طور منظم قدردانی مبهمی از بسیاری از آمریکایی‌ها را منعکس می‌کند .

با این حال ، من این را می‌دانم : راه پیش رو باید شامل شفافیت بیشتر باشد ، نه کم‌تر . سپس شهروندان بهتر خواهند توانست مقامات منتخب خود را مسئول تصمیماتی که رهبران نظامی ما انجام می‌دهند ، پاسخگو بدانند . همانگونه که اکنون پابرجاست ، به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها آنقدر اهمیت می‌دهند که به ضرورت جنگ دائمی متقاعد شده‌اند که ارتش ما هنوز بر پایه مجوز کنگره از سال ۲۰۰۱ در خارج از کشور می‌جنگد . این به اندازه کافی خوب نیست ، حتی نزدیک .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...