تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

این رئیس‌جمهور درک جدی و جدی کشور ما از خدمات نظامی را در بر دارد ، در حالی که به عنوان یادآور جاذبه محدود خود خدمات عمل می‌کند . کم‌تر از یک درصد آمریکایی‌ها این روزها یونیفرم می‌پوشند . spurs استخوان ؟ در سال ۲۰۱۸ ، چه کسی واقعا ً اهمیت می‌دهد ، فراتر از آن‌هایی که باید به جای بچه‌هایی مثل دونالد ترامپ به ویتنام بروند ؟

Editors

آن‌ها زنده ماندند .

" من پوست من را دوست دارم ! " چرا والدین سیاه به مدارس Afrocentric مراجعه می‌کنند ؟

نامزد اسکار ؟

advertisement

کشور ما فرصت کافی برای انتخاب یک سرباز کهنه‌کار ویتنام به عنوان رئیس‌جمهور دارد . این روش نه تنها ، زمان و زمان را انتخاب کرده‌است . این تصادفی نیست که سه رئیس‌جمهور از جنگ جهانی دوم ( بیل کلینتون )، جورج دبلیو . بوش ، آقای ترامپ ، همگی موفق به اجتناب از خدمات در ویتنام شدند . تصادفی نیست که سربازان قدیمی مانند جان مک کین و جان کری سوابق خدمت خود را در مبارزات انتخاباتی ریاست‌جمهوری مورد استفاده قرار دادند . حتی آل گور ، که چند ماه را در ویتنام به عنوان خبرنگار روزنامه جنگ گذراند ، نسبت به مردی که او را شکست داده بود ، به نبرد نزدیک‌تر شد ، آقای بوش که زمان خدمت خود را در پایگاه گارد ملی صرف کرد .

در بسیاری از روش‌ها ، آقای ترامپ دلیل کاهش احترام به ارتش نیست ، بلکه نشانه‌ای از آن است . بنابراین با قرن بیست و یکم آمریکا و جنگ است ، " از شما برای خدمات شما متشکرم " ، اما لطفا ً جزئیات را کنار بگذارید .

ماه گذشته ، من در یک مراسم بازنشستگی در فورت ناکس ، Ky شرکت کردم . برای گروهبان platoon که در عراق خدمت کردم . عکسی از اقای ترامپ که به مردم در مرکز بازدید کنندگان خوشامد می‌گوید ، در کنار تصویر عبوس و با چشم سرد ( که به زودی عازم می‌شود ) .

آن شب را با خانواده دوستم در سر میز شام و نوشیدنی جشن گرفتیم و کم‌کم شروع به صحبت کردیم . من از دوستم پرسیدم که چه تغییراتی در طول ۲۰ سال خدمت سربازی اش دیده بود - که روسای جمهور مختلف چگونه حرفه او را شکل داده‌اند ، و چندین استقرار نظامی اش .

او گفت : " مدت‌های مدیدی است که برای ما یک‌سان است ، جمهوری خواهان به اتهام ، دموکرات‌ها در بار - واقعا ً اهمیت چندانی ندارند ، تا صادق باشند ."

چند سال پیش ، نویسنده و کهنه‌کار ویتنام کارل Marlantes در یک مصاحبه به من گفت : " ما مثل یک جمهوری رفتار نمی‌کنیم " و وقتی اخبار جنگ را می‌خوانم ، کلماتش مرا زیاد برمی گرداند . اگر اراده جنگ همه راهبردها و تغییرات سیاست را تحمل کند ، چیزی در سیستم ما شکسته می‌شود ، اگر فقط به خاطر پایداری باشد . دلایل قانونی وجود دارند که هر دو مربوط به امنیت ملی و منافع انسان‌دوستانه هستند تا در سوریه بمانند ، به عنوان مثال ، هم پیمانان کرد ما پیش از این در میان آن‌ها قرار دارند .

اما وقتی سوال‌هایی مثل " چه مدت طولانی است؟ " و " چند نفر ؟ او پرسید : " و هدف چیست ؟ " با یک صنعت دفاعی که اساسا ً جواب می‌دهد ، " ما آن را حل خواهیم کرد " ، تعجبی ندارد که شهروندان آمریکایی با ارتش خود فراتر از homecomings در بازی‌های فوتبال درگیر نشوند .

خبرنامه هفتگی خود را دریافت کنید و هرگز یک Op را از دست ندهید .

فیلم‌های مستند کوتاه نامزد دریافت جایزه اسکار را از سراسر جهان که برای شما ساخته‌شده ، تماشا کنید .

امضا

advertisement

بنا بر نظرسنجی اخیر Pew ، علی‌رغم نظرسنجی اخیر پیو ، هیچ تعجبی ندارد که تقریبا ً نیمی از آمریکایی‌ها باور دارند که جنگ در افغانستان " اغلب شکست‌خورده " است . تعجبی ندارد که شهروندان آمریکایی یک رئیس‌جمهور با an isolationist را انتخاب کردند که طرفدار نخبگان و متخصصان است . و در دفاع اقای ترامپ - حتی یک سطر هم از آن نخبگان و متخصصانی که ما را در جنگی گرفتار کردند که در حال حاضر ۴۵ میلیارد دلار در سال برای شروع با آن هزینه دارد .

آیا ما باید در افغانستان بمانیم ؟ آیا ما باید در سوریه و عراق بمانیم ؟ هر دو به عنوان یک سرباز کهنه‌کار جنگی و یک شهروند که سعی می‌کند از سیاست خارجی کشورش مطلع باشد ، صادقانه پاسخ می‌دهم : نمی‌دانم . من از جلسات سری بالا آگاهی ندارم ، و نه با پیش‌بینی‌های بزرگ درباره مسائل جنگ و صلح امرار معاش می‌کنم .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...