تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

پس از ۷ Deployments و ۶ ستاره برنزی در اثر یک Ally افغان کشته شدند.

یک تیم حمل و نقل ارتش در پایگاه نیروی هوایی دوور بقایای گروهبان تیموتی ای را منتقل کرد . Bolyard که روز دوشنبه در یک حمله داخلی در افغانستان کشته شد .

اعتبار

الکس براندون / خبرگزاری آسوشیتد پرس

تصویر

یک تیم حمل و نقل ارتش در پایگاه نیروی هوایی دوور بقایای گروهبان تیموتی ای را منتقل کرد . Bolyard ، که روز دوشنبه در یک حمله داخلی در Afghanistan.Cred itCreditAlex براندون / کشته شد .

نوشته دیو Philipps و توماس گیبونز

۶ سپتامبر ۲۰۱۸

فرمان گروهبان Maj. A . Bolyard روز دوشنبه برای یک دیدار عادی با نیروهای افغان در یک پایگاه در خارج از کابل ، تمام زره بدنش را نپوشید . او رهبر باتجربه ارتش در میان متفقین بود . این رسم معمول اعتماد و احترام بود .

اما در یک جنگ آتشین که بسته شدن آن ثابت شده‌است ، حتی سال‌ها بعد از پایان عملیات جنگی آمریکا ، این حرکت دوستی آخرین او بود .

به گفته یک مقام نظامی آمریکایی که در این قسمت آشنا بود ، به عنوان گروهبان Major Bolyard سرباز اول سرباز آمریکایی در اسکادران سوم ، دو افسر پلیس افغان با یک تفنگ و یک مسلسل شروع به تیراندازی کردند و گروهبان Major Bolyard را کشته و یک سرباز آمریکایی دیگر را زخمی کردند .

این مقام که اجازه اظهارنظر در ملا عام را نداشت و نخواست نامش فاش شود گفت که انگیزه خاص این حمله هنوز مشخص نشده است ، اما تنش‌ها بین نیروهای آمریکایی و افغان در این منطقه از حمله هوایی در ماه اوت که افغان‌ها می‌گویند بیش از دوازده افسر پلیس افغان را کشته‌اند بوجود آمده بود .

advertisement

این مقام گفت که پس از تیراندازی روز دوشنبه ، مشاوران آمریکایی در این منطقه قفل شدند . ارتش اعلام کرد که این قسمت تحت بازجویی است .

مرگ گروهبان یک رشته بلند از چیزی است که به قتل‌های آبی - آبی سربازان ائتلافی توسط متحدان افغان آن‌ها گفته می‌شود . این کار به یک شغل نظامی ۲۴ ساله منتهی شد که کل تاریخ جنگ‌های عراق و افغانستان را به خود اختصاص داد .

گروهبان Major Bolyard ۴۲ ساله هفت بار به مناطق جنگی اعزام شد . او در طول تهاجم عراق به عراق در سال ۲۰۰۳ به دلیل آنچه که برنامه ریزان پنتاگون گفته بودند یک آزادی نسبتا ً مرتب و نسبتا ً مرتب بود و او از طریق گسترش مکرر این ماموریت به عنوان بی‌قانونی در عراق در عراق باقی ماند . او دوباره برای رهبری سربازان از خونین‌ترین ماه‌ها درگیری فرقه‌ای در اطراف بغداد در سال ۲۰۰۶ بازگشت و به ایجاد آرامش در عراق کمک کرد ، حداقل برای چند سال ، در پایان اشغال آمریکا ، هنگامی که بمب‌گذاری‌ها کاهش یافتند، بازارها بازگشایی شدند و خانواده‌ها به محله‌های درهم شکسته بازگشتند .

Editors

طلوع آفتاب طلایی

" صاحب خود " ( Self Jets) - در انتظار "ویل Tailgate " ( Will Will )

خودکشی ، quarterbacks و خانواده Hilinski

گروهبان Major Bolyard ۲۴ ساله ارتش شامل هفت پایگاه برای مبارزه با مناطق در عراق و افغانستان بود . او شش ستاره برنزی و دو تن از آن‌ها را برای دلاوری در نبرد کسب کرد .

اعتبار

وزارت دفاع

تصویر

گروهبان Major Bolyard ۲۴ ساله ارتش شامل هفت پایگاه برای مبارزه با مناطق در عراق و افغانستان بود . او شش ستاره برنزی به دست آورد که دو تن از آن‌ها شجاعت خود را در combat.Cred itDepartment از وزارت دفاع به دست آوردند .

ناتان Metcalf ، که با گروهبان " Bolyard Bolyard " در عراق خدمت می‌کرد ، گفت : " این جنگ این مرد ، این جنگ بود - او تقریبا ً در تمام مراحل این تلاش بر روی زمین بود . "

رفقا او را گروهبان بول نام نهادند . او شش ستاره برنزی از جمله دو نفر را برای دلاوری در نبرد کسب کرد . بمب‌های کنار جاده‌ای ، firefights ، گلوله‌های خمپاره که در شب سوت می‌زدند - مردانی که او با آن‌ها جنگید و گفت که با دسته‌ای سخاوتمندانه از تنباکو در گونه او روبرو شده‌است و اعتماد مختصری به آن‌ها پیدا شده‌است .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...