تبلیغات

خلبان

خلبان

این سرعت بیرحمانه بود : مسابقه برای رسیدن به هدف ، درگیری کوتاه - تانک‌ها راهی برای پایان دادن به نبرده‌ای سریع - و سپس به سمت بزرگراه داشتند . ما تمام روز و تمام شب را از بصره به Nasiriyah تا Diwaniyah رفتیم و فقط برای سوخت‌گیری توقف کردیم . در طول یک هفته ، ۱۰ ساعت خوابیدم . تا زمانی که یکی از تانک‌های چارلی در نیمه‌های شب از پلی بر روی فرات گذشت ، هیچ‌کس از زنجیر فرمان نگذشته بود . این رودخانه در بس‌تر رودخانه واژگون شد و چهار تفنگدار دریایی در درون آن کشته شدند.

ثبت‌نام برای مجله نیویورک‌تایمز ، Newsletter

بهترین مجله نیویورک‌تایمز هر هفته به inbox شما تحویل داده می‌شود ، از جمله داستان‌های ویژگی منحصر به فرد ، عکاسی ، ستون‌ها و چیزهای دیگر .

امضا

تبلیغ

ما از شرق به Numaniyah رفتیم و سپس به شمال غربی بزرگراه ۶ رفتیم . این جایی است که دوستم برایان McPhillips از گردان دوم تانک در سرش به ضرب گلوله کشته شد ، اما دو هفته دیگر این خبر را نشنیدم . اطلاعات به ندرت در جنگ به صورت افقی حرکت می‌کنند . چند مایل دورتر از کمین نشسته بودم که وقتی فهمیدم جوخه من گردان را به سمت رودخانه دیاله و به بغداد رهبری می‌کند ، کشته شد .

پل تا حدی ویران شده‌بود . دو سوم راه به سمت دور ، یک تکه از دهانه از بین رفته بود و قطعات of شده و نمای شفاف از آب در پایین باقی مانده بود . مهندسان درگیری پل موقتی را بر روی این شکاف قرار دادند . من از مهندس engineer پرسیدم که آیا وزن تانک را حفظ خواهد کرد یا نه .

به عنوان فرمانده جوخه ، من می‌توانم دیکته کنم که کدام تانک اول رفت ، اما این واقعا ً یک انتخاب نبود . از زمان غرق شدن نیروی دریایی چارلی در فرات تنها یک هفته نگذشته بود که من دریچه of را باز گذاشتم ، آماده برای آزاد شدن از وسیله نقلیه در صورتی که در آب می‌رفت .

هنگامی که از بالای پل رد شدیم ، مردی در کناره رودخانه ، یک AK - ۴۷ را به سمت ما شلیک کرد . این خیلی نامناسب بود . من سعی می‌کردم که راننده مان را به روی پل مهندس راهنمایی کنم ، در حالی که چشم‌انداز تهدیدهای دیگر را بررسی می‌کردم .

این مورد برای تهاجم کم بود - یا به جای آن ، ضخیم بود ، اما اکنون می‌دانیم که پر از اطلاعات غلط ، نیمی از حقایق و شور و اشتیاق برای جنگ است که بواسطه درگیری در افغانستان تشدید شده‌است . برگردیم به آمریکا ، رئیس‌جمهور جورج دبلیو . بوش در ۱۹ مارس به ملت گفت که زمان آزاد کردن مردم عراق و " دفاع از جهان در برابر خطر جدی " در عرض چند ساعت ، هزاران سرباز از جمله گردان من از مرز عبور کرده و به دنبال سلاح‌های کشتار جمعی صدام‌حسین هستند .

Editors

چرا مدیر " anchorman " تصمیم گرفت دیک چنی را انتخاب کند

در ۱۲ دقیقه همه چیز اشتباه شد .

گلی‌تر چه بود ؟

فرمانده گروهان ما تاکید کرد که ما باید دقیقا ً به اندازه ماموریت مورد نیاز عمل کنیم ، اما تانک یک چاقوی جراحی نیست . هنگامی که از دشت عبور کردیم ، محصولاتی که به تازگی کاشته شده‌بودند ، در پشت وسایل نقلیه مان در roostertails بزرگ زمین به آسمان پرواز کردند . هنگامی که ما آتش را برای یک مهندس منفجر کردیم ، درختان را با مسلسل‌های خود قطع کردیم . داخل مخزن ، ما به سختی زمانی که اتومبیل‌ها را زیر treads خرد می‌کردیم احساس کردیم . هر جا که می‌رفتیم ، جنگ را پیش می‌رفتیم .

مشترک شدن در جنگ جهانی دوم

اعتبار

تایلر هیکس / نیویورک‌تایمز

CreditCreditTyler هیکس / نیویورک‌تایمز

۵ نوامبر ۲۰۱۸

به جنگ خوش آمدید ، خبرنامه هفتگی درباره تجربیات و هزینه‌های جنگ با داستان‌هایی از خبرنگاران تایمز و صداهای بیرون .

وبلاگ " نیویورک‌تایمز " از سال ۲۰۰۹ تا سال ۲۰۱۶ با یک گروه کوچک اما پر شور و یک گروه سرسخت از مشارکت کنندگان منظم ، از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۶ ادامه داشته‌است . در مارس ۲۰۱۸ ، این روزنامه تحت کنترل مجله نیویورک‌تایمز قرار گرفت .

هر هفته ، خبرنامه ‌ها داستان‌های اصلی منتشر شده توسط تیم جنگ و مشارکت کنندگان مهمان را برجسته می‌کند . همچنین به خوانندگان با خلاصه اخبار مربوط به اخبار مربوط به درگیری و عواقب کمک می‌کند .

این جا را امضا کنید تا در جنگ به to برسید .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...