تبلیغات

خلبان

خلبان

یک شاه‌نشین خالی در Bamian ، افغانستان ، جایی که یک بودا زمانی stood.Cred itWakil Kohsar / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )

حتی بخش‌هایی از کشور نیز به شدت تحت‌تاثیر قرار گرفته‌اند . در ولایت Bamian ، خانه مجسمه بودا که توسط طالبان تخریب شده‌است را در نظر بگیرید . Bamian گروهی از گروه‌های کمک‌رسانی خارجی را با طرح‌های جاه طلبانه جذب کرد : یک پیست اسکی ، برای ترویج گردشگری ؛ یک تیم دوچرخه‌سواری دختر .

دیگر امکان ندارد با خیال راحت آنجا را ترک کنم . آخرین خطوط هوایی که به Bamian ، Kam ایر ، در سال جاری پس از کشته شدن بسیاری از خدمه خارجی در طی حمله شورشیان به هتل اینترکانتیننتال کابل ، متوقف شد .

غلام الدین جیلانی، رئیس شورای استانی پروان ، گفت : " هر دو جاده به Bamian توسط واحدهای طالبان در ولایت وردک و در دره Ghorband ولایت پروان مسدود شده‌اند .

advertisement

در استان‌هایی مانند Oruzgan که در آن شورشیان پشتیبانی بیشتری دارند ، وضعیت دشوارتر است . آقای بارکزی گفت : " امیر محمد بارکزی رئیس شورای استانی در آنجا بی‌هوده درخواست کرده‌است که منابع بیشتری برای مبارزه با شورشیانی که اکنون در حومه پایتخت استان ، Tarinkot هستند ، مبارزه کنند .

بشیر احمد Shakirn ، رئیس کمیته امنیتی ، گفت : " در ولایت هلمند جایی که طالبان بر آن تسلط دارند ، فساد دلیل اصلی این است که دولت آن قدر ضعیف عمل می‌کند .

دو فرمانده ارتش هلمند در یک ردیف جایگزین فساد در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ شدند .

[ در مورد یک ژنرال فاسد افغان ] بخوانید و برای جایگزینی یک ژنرال فاسد دیگر افغان فرستاده شود .

نیروهای امنیتی افغانستان و پلیس سالانه حدود ۶ میلیارد دلار دریافت می‌کنند که اغلب آن‌ها از ایالات‌متحده هستند. اما فساد در آن پول ، همان طور که در شکایت‌های مداوم واحدهای محلی منعکس می‌شود، تغذیه می‌شود و underfed و outgunned است .

a در ولایت لوگر گفت : " اگر ما نیروهای ضد دولتی را با نیروهای امنیتی افغانستان مقایسه کنیم ، طالبان تجهیزات بیشتری داشته باشند ، منابع بیشتری داشته باشند و به سلاح‌های مدرن دسترسی داشته باشند ."

چگونه ان دز

تفنگداران در سال ۲۰۱۰ در ولایت هلمند مستقر شدند . فرماندهان آمریکایی مدت‌ها است که دیگر درباره برنده شدن در افغانستان صحبت نکرده اند .

اعتبار

تایلر هیکس / نیویورک‌تایمز

تصویر

تفنگداران در سال ۲۰۱۰ در ولایت هلمند مستقر شدند . فرماندهان آمریکایی مدتهاست که در مورد برنده شدن در Afghanistan.Cred itTyler هیکس / نیویورک‌تایمز حرف می‌زنند.

نثار احمد Mehari ، سخنگوی والی ولایت غربی فراه ، که در آن شهر پایتخت ، فراه ، توسط طالبان برای کنترل dayMessage مورد تاخت و تاز قرار گرفت .

هفته گذشته ، حامیان دولت افغانستان از گزارش نیویورک‌تایمز در مورد جنگ انتقاد کردند و برخی آن را تایمز طالبان خواندند و تعداد تلفات را زیر سوال بردند . فاطمه فیضی یکی از خبرنگاران ما در پاسخ به آپلود مطالب فیس بوک از نقل‌قول‌های مقامات دولتی پاسخ داد - منابعی برای این ارقام . فاطمه اهل غزنی است و در آن زمان پسر عمویش در میان کسانی بود که در نبرد حضور داشتند . ( او بعدها پیدا شد ، زخمی ، اما سالم ).

تلاش‌های دولت در مدیریت پیام اغلب با تمایل بسیاری از افغان‌ها و مقامات محلی برای صحبت کردن با آن‌ها برخورد می‌کند . آن‌ها اغلب بهترین منابع برای اطلاعات هستند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...