تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

کشتار پایگاه هوایی افغانستان Adds تازه‌ای را برای مبارزه با طالبان محکوم کرد

بستگان یک سرباز افغان که در روز جمعه در حمله طالبان کشته شدند . گفته می‌شود که حداقل ۱۶۰ نفر کشته شده‌اند .

اعتبار

نصیر صادق / خبرگزاری فرانسه - خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

تصویر

بستگان یک سرباز افغان که در روز جمعه در حمله طالبان کشته شدند . اعتقاد بر این است که دست‌کم ۱۶۰ نفر از مصدق صادق / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )

توسط مشعل مشعل

۲۳ آوریل ۲۰۱۷

خارج از منطقه CAMP ، افغانستان - آن‌ها به ارتش پیوستند ، زیرا هیچ کاری در جاه‌ای دیگر وجود ندارد . بسیاری هرگز سلاحی در دست نداشتند .

در حمله مخفیانه طالبان به اینجا در روز جمعه ، برخی از آن‌ها تازه نوجوان بودند و در حال مبارزه با فساد ، ترک خدمت و عدم اعتماد میان سربازان و افسران هستند .

تاثیر روانی این حمله ، یکی از مرگبارترین حملات ۱۶ ساله ، در حال حاضر می‌تواند more از تعداد قربانیان باشد . در حالی که برخی از بازماندگان قسم خوردند که انتقام بگیرند ، این حمله ترس و عصبانیت را نه تنها در میان بسیاری از نیروهای تازه ، بلکه در میان خانواده‌های آن‌ها ، بیشتر تهدید کرد و در آن مبارزه دولت علیه طالبان را سخت‌تر کرد .

شیر محمد ، که برادر ۲۲ ساله خود ، محمد Yaqoub ، قربانی این حمله را در روز یک شنبه در ولایت تخار به خاک سپرده بود ، گفت : " آن‌هایی که به ارتش می‌پیوندند ، به دلیل فقر و فقدان کار است .

advertisement

بسیاری از بستگان grieving خشمگین بودند که دولت قربانیان قربانیان را به حداقل رسانده و به مقامات دستور داده‌است که ساکت بمانند یا میزان تلفات را که طی سه روز گذشته ریخته شده‌است پنهان کنند .

دولت نسبت به تلفات در ارتش بسیار حساس است و به دنبال سرکوب اطلاعات در مورد چنین ارقامی است .

اما مشخص است که دست‌کم ۶، ۷۰۰ از نیروهای امنیتی roughly افغانستان در سال گذشته کشته و بیش از ۱۲، ۰۰۰ تن دیگر نیز زخمی شده‌اند .

گفته می‌شود که دست‌کم ۱۶۰ نفر در روز جمعه در پایگاه پراکنده ، کمپ شاهین ، بزرگ‌ترین تاسیسات ارتش افغانستان کشته شده‌اند . اکثر آن‌ها سربازان باتجربه نبودند و فقط آموزش‌های مقدماتی را طی می‌کردند .

بر خلاف بسیاری از حملات دیگر طالبان علیه ارتش که در آن هدف فرماندهان ، افسران پلیس ، محافظان و نگهبان بوده‌اند ، اردوگاه شاهین هیچ وقت فرصت مبارزه را پیدا نکرده است .

Editors

مردم of داستان شان را می‌گویند

مکاشفه یوحنای رسول در این جا است

۳، ۷۰۰ مولدها و ۶۶۶ میلیون دلار ( ۶۶۶ میلیون دلار ) : پیمانکاران FEMA برای تعمیرات و تعمیرات در پورتوریکو به شدت شارژ می‌شوند .

advertisement

از آنجا که ده‌ها تابوت در خارج از پایگاه در آخر هفته برای حمل و نقل خانگی با خودرو ، تاکسی ، ون و کامیون توزیع شد ، ترافیک به a موقتی تبدیل شد . بسیاری از اجساد دیگر توسط بالگردهای ارتش به استان‌های دیگر برای بازیابی منتقل شدند .

فعالان افغان به قربانیان حمله طالبان به یک پایگاه ارتش در بنای یادبود وزیر اکبر خان در کابل در روز یک شنبه ادای احترام کردند .

اعتبار

وکیل Kohsar / خبرگزاری فرانسه - خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

تصویر

فعالان افغان از قربانیان حمله طالبان به پایگاه ارتش در بنای یادبودی در بالای تپه وزیر اکبر خان در کابل در Sunday.Cred itWakil Kohsar / خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ

مامورانی که از سردخانه این پایگاه بازدید کرده بودند ، گفته بودند که تنها یک دوجین یا چند جسد در محل نگهداری باقی مانده‌است .

بسیاری از مهاجمان به شدت تحت‌تاثیر جلیقه‌های انفجاری قرار گرفته بودند که برخی از مهاجمان در داخل پایگاه منفجر شده بودند .

روز شنبه صدها خانواده در خارج از این پایگاه جمع شدند ، بسیاری خواستار رها شدن بودند ، اما در همان ایست بازرسی متوقف شدند که ۱۰ مهاجم طالبان که لباس نظامی بر تن داشتند به راحتی راهشان را باز کردند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...