تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

بازگشت تفنگداران دریایی به ولایت هلمند برای شغلی که انجام شد

تفنگداران و نیروهای افغان در مراسم تحویل روز شنبه در کمپ Leatherneck در لشکرگاه ، مرکز ولایت هلمند ، شرکت کردند . حدود ۳۰۰ نیروی دریایی به هلمند بازگشته اند تا به مبارزه با طالبان کمک کنند .

اعتبار

وکیل Kohsar / خبرگزاری فرانسه - خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

تصویر

تفنگداران و نیروهای افغان در مراسم تحویل روز شنبه در کمپ Leatherneck در لشکرگاه ، مرکز ولایت هلمند ، شرکت کردند . حدود ۳۰۰ تفنگدار دریایی به هلمند بازگشته اند تا به مبارزه با Taliban.Cred itCreditWakil Kohsar / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

توسط مشعل مشعل

۲۹ آوریل ۲۰۱۷

کمپ SHORAB ، افغانستان - قبل از این که پرچم آمریکا پایین بیاید، تا شده و بازنشسته شود و آخرین نفر از تفنگداران دریایی افغانستان را در سال ۲۰۱۴ ترک کرد ، فرمانده آن‌ها برخی از کلمات خوش بینانه را ارائه کرد .

سرتیپ دانیل دی . یو گفت که نیروی دریایی کار خود را انجام داده‌است که یکی از بزرگ‌ترین تعهدات در تاریخ این نیرو است . در زمان اوج جنگ در جنوب افغانستان ، بیش از ۲۰، ۰۰۰ مامور نیروی دریایی به پایگاه طالبان هجوم بردند و شورشیان را از چندین منطقه در هلمند بیرون راندند . تفنگداران دریایی در محل خود به نیروهای افغان کمک کردند تا ترکیبی از خدمات امنیتی و اساسی را ایجاد کنند که به عنوان " دولت در یک جعبه " شناخته شد .

یو یو گفت که نیروهای افغان اکنون مسئول امنیت در هلمند هستند و من در توانایی‌های خود مطمئن هستم که به موفقیت ادامه دهم ."

advertisement

به هیچ وجه به این طرف و آن طرف نرفته بود .

از سال ۲۰۱۴ ، طغیان مجدد ستیزه جویان طالبان به قلمرو خود رسیده‌است و نیروهای امنیتی افغانستان مردانی را با چنان سرعتی از دست داده‌اند که کل واحدها باید جایگزین شوند . دولت محلی "در یک جعبه " اغلب متلاشی شده‌است .

ویدیو

۰ : ۱۳

نیروی دریایی آمریکا پرچم را بالا برد

تفنگداران دریایی ایالات‌متحده پرچم مشابهی را که پیش از این در روز شنبه در استان هلمند افغانستان به پایین انداخته شده بود ، به همراه حدود ۳۰۰ تن از آن‌ها به there.Publ ished ۲۹ ، ۲۰۱۷ تبدیل کردند .

بنابراین در روز شنبه ، تفنگداران دریایی با نیرویی حدود ۳۰۰ ، به هلمند بازگشتند ؛ تقریبا ً نیمی از آن‌ها قبلا ً در این استان خدمت کرده بودند . همان پرچمی که در سال ۲۰۱۴ پایین آورده شد و سپس در دفتر مرکزی فرماندهی نیروی دریایی انبار شد دوباره در اردوگاه ۶، ۵۰۰ هکتاری Shorab ذخیره شد که تفنگداران دریایی با لشکر ۲۱۵ ۲۱۵th ارتش افغانستان به اشتراک گذاشته خواهند شد .

ماموریت جدید تفنگداران دریایی یک ماموریت دشوار است : کمک و آموزش سربازان افغان و پلیس برای دفاع از پایتخت استان . طالبان هفت منطقه از ۱۴ ناحیه این استان را تحت کنترل دارند و در حال دست‌اندازی به پنج منطقه دیگر هستند . مقامات محلی می‌گویند که دولت به طور کامل دو مورد را کنترل می‌کند .

گروهبان Ronnie C گفت : " این به نوعی دلسرد کننده است که شما و تفنگداران دریایی خود را قربانی کرده‌اید و دیدن آن به جایی که این کار وجود دارد ، ادامه دارد . " میلز ، از کنتاکی ، که پس از سه تور در عراق در دومین تور خود از هلمند است .

در طی دوره قبلی اش در هلمند ، گروهبان میلز در Marja خدمت کرد که صحنه یکی از بزرگ‌ترین نبرده‌ای سال ۲۰۱۰ پس از دستور رئیس‌جمهور باراک اوباما برای شکستن حرکت طالبان بود . گروهبان میلز در پایان سفر خود در ژوئیه ۲۰۱۱ گفت که ناحیه Marja " به اندازه کافی امن است که راه را طی کند و به بازارها برود ."

اکنون ، نیروهای افغان که در Marja باقی می‌مانند می‌توانند تنها با هوا تامین شوند ، زیرا دولت در تلاش است تا جاده‌های منتهی به منطقه را پاک‌سازی و ایمن سازد.

Editors

یک انقلاب آرام : زنان بیشتری در آفریقای غربی محافظه‌کار به دنبال صلح هستند .

" من پوست من را دوست دارم ! " چرا والدین سیاه به مدارس Afrocentric مراجعه می‌کنند ؟

Jailing فیلم مرد اشتباه : Mug با وجود خطرات جدی ، Searches Persist را در نیویورک بازی کرد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...