تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

یک سرباز آمریکایی پرچم را پیش از انتقال قدرت به خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )

با این وجود ، گروهبان میلز می‌گوید امیدوار است که تیم او ، که به تجربیات خود در هلمند کمک می‌کند ، بتواند به نیروهای افغان کمک کند . او گفت که افغان‌ها " قلب و توانایی " دارند ، اما باید نحوه مبارزه با واحدهای منسجم را یاد بگیرند .

او درباره ورود ۳۰۰ تفنگدار دریایی گفت : " این کار تاثیر بزرگی خواهد گذاشت و همه در این جا قبل از این قربانی شده‌اند و این برای آن‌ها بسیار مهم است که این موفقیت را ببینند ."

هلمند نقش مهمی در تاریخ اخیر نیروهای دریایی ایفا کرد و زمانی چنان آغشته به تفنگداران دریایی بود که برخی آن را " Marinistan " می‌خواندند .

دخالت نیروهای دریایی در این استان در سال ۲۰۰۱ ، زمانی آغاز شد که جیم mattis که یک سرتیپ بود و اکنون وزیر دفاع است ، حدود ۱۰۰۰ تفنگدار دریایی را در بیابان رهبری کرد تا یکی از اولین پایگاه‌های آمریکا در کشور پس از حمله رئیس‌جمهور جرج دبلیو بوش تاسیس شود . بوش .

اما تنها پس از اینکه آقای اوباما دستور افزایش نیروها در سال ۲۰۰۹ را داد ، تفنگداران دریایی وارد این استان شدند . در غیاب یک نیروی امنیتی افغان ، نیروی دریایی طالبان را بیرون راندند و فرصت‌هایی برای افغان‌ها ایجاد کردند تا مناطق خود را اداره کنند . در این فرآیند حدود ۳۵۰ نیروی دریایی در هلمند کشته شدند و هزاران تن دیگر زخمی شدند .

ثبت‌نام برای مترجم شفاهی

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

امضا

Cpl. آلن Oshea ، از آلاباما ، که در اولین سفر خود به این استان است می‌گوید : " تقریبا ً همه افراد بالای سر من اینجا بوده‌اند ، و آن‌هایی که من به آن‌ها نگاه کردم ، زمانی که بعضی جاها باز می‌افتادند ، اشک به مردمی که اینجا بودند اشک می‌ریختند ."

چالش پیش روی ۳۰۰ تفنگدار دریایی هنگامی که تلاش می‌کنند نیروهای افغان را برای مبارزه پیش رو آماده کنند ، در طول انتقال قدرت مشخص بود . سرتیپ داگلاس ا . سیمز ، فرمانده واحد ارتش ترک که تفنگداران دریایی جایگزین آن شدند ، مشکلاتی را که سربازان او از پاییز گذشته با آن مواجه شده بودند، تشریح کرد .

تبلیغ

General سیمز ، با اشاره به مرکز استان ، گفت : " ما چند ماه اول را در جنگ با طالبان صرف کردیم، زیرا دشمن به سختی برای لشکرگاه دست به کار زد و صبح زود ، با صدای سلاح‌های کوچک و نارنجک‌انداز " - " به وضوح در طول رودخانه از محل سکونت خود شنیده شد ."

او گفت که از زمانی که ارتش افغانستان یک فرمانده سپاه را جایگزین کرده‌است که اکنون به خاطر فساد در زندان است ، شاهد پیشرفت بیشتری بوده‌است .

اما بزرگ‌ترین چالش برای نیروی دریایی این است که به نیروهای افغان کمک کند تا قلمرو خود را بازپس بگیرند و آن را نگه دارند . عبدالجبار Qahraman ، فرستاده سابق رئیس‌جمهور اشرف غنی در عملیات در هلمند ، گفت که برای مدتی طولانی مردم هلمند از نیروهای افغانستان حمایت کرده‌اند ، اما دولت مکررا ً در جمعیت غیرنظامی شکست خورده‌است ." او گفت که او انتظار دارد که نیروهای افغان برای بازپس گیری اعتماد مردم تلاش کنند .

آقای Qahraman گفت : " هیچ تماسی بین نیروهای امنیتی و مردم محلی وجود ندارد . مردم به وعده‌های نیروهای امنیتی اعتقاد ندارند و نیروهای امنیتی همواره در پایگاه‌های خود باقی مانده‌اند .

آقای کوهستانی گفت : " شما می‌دانید که این حمله روز جمعه انجام شد که یک تعطیلی ملی در بعد از ظهر است ، که زمان نماز جمعه است .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...