تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

روی تخته سفید ، معادلات جبری پایه در خون پوشانده شده بودند . یک تخته‌سیاه در همان حوالی که در آن " روز ولنتاین " با گچ سفید نوشته شده بود ، سوراخ شده بود و سوراخ گلوله توپ منفجر شده بود .

advertisement

سالن سخنرانی بسیار شلوغ بود و انفجار آنقدر شدید بود که نزدیک به نیمی از ۲۳۰ دانش‌آموز در میان کشتگان بودند . مقامات بهداشتی گفتند که حداقل ۴۰ تن کشته و ۶۷ تن دیگر زخمی شده‌اند. شناسایی اجساد تکه‌تکه شده دشوار بود .

در کلاسی که یک بمب‌گذار مواد منفجره خود را منفجر کرد ، یک whiteboard با معادلات جبری خون پاشیده شد و گچ پشت آن با گلوله سوراخ شد .

اعتبار

Mujib مشعل / نیویورک‌تایمز

تصویر

در کلاسی که یک بمب‌گذار مواد منفجره خود را منفجر کرد ، وایت‌برد با معادلات جبری خون پاشیده شد و گچ پشت آن سوراخ شد .

روشن غزنوی ، یک فعال حقوق بشر ، در محل دفن این تپه در روز پنج شنبه بر روی تابوت دختری به نام "Negina " از یک خانواده فقیر گریه کرد ؛ او بهترین امید آن‌ها برای زندگی بهتر بوده‌است .

خانم غزنوی گفت : " امروز تابوت Negina است ، فردا جعبه من خواهد بود ، روز بعد از آن تابوت شما خواهد بود . مدتی است که مرده‌است ."

این حمله توسط دولت اسلامی ، آخرین مورد حمله خونین بمبگذاری های خونین در برابر اهداف غیرنظامی ، همه چیز از مساجد گرفته تا مدرسه و حتی مرکز آموزش مامایی مورد حمله قرار گرفت . جنبش دولت اسلامی در قلمرو افغان هرگز بزرگ نبوده است و در حال سپری شدن است، اما نام تجاری ظالمانه آن افغان‌ها را در طی سال‌ها جنگ با طالبان تشدید کرده‌است .

تلفات مدرسه کابل تنها بخش کوچکی از خونریزی بیرحمانه طالبان در هفته گذشته بود که در آن حملات باعث کشته شدن صدها افغان ، پرسنل امنیتی و غیر نظامی شد .

بسیاری از دانشجویان در مرکز آموزشی به نام آکادمی Mawoud از روستاها در مرکز افغانستان برای گذراندن یک سال در کابل در حال آماده شدن برای امتحان ورودی دانشگاه رقابتی این کشور نقل‌مکان کرده‌اند . خانواده‌های آن‌ها این کودکان را نجات داده بودند و در ۱۵ - ۱۵ دلار در هتل‌های کابل اقامت داشتند و می‌توانستند یک رویای جهانی را دنبال کنند : تحصیلات خوب به عنوان بلیط خود از فقر و انزوا .

Editors

یاس ، عشق و لاس : سفری در داخل بحران Opioid ویرجینیای غربی

موزه تمدن‌های سیاه سنگال از برخی از منازل Treasures استقبال می‌کند .

این مرگ و میر ناشی از مرگ و میر ناشی از این شهر است . دیگران می‌توانند از آن یاد بگیرند ؟

advertisement

یک بیلبورد در حال نمایش اسامی و عکس‌های دانشجویان آکادمی Mawoud است که سال گذشته در امتحان ورودی دانشگاه نمره خوبی کسب کردند .

اعتبار

Mujib مشعل / نیویورک‌تایمز

تصویر

یک بیلبورد اسامی و عکس‌های دانش آموزان آکادمی Mawoud را نمایش می‌دهد که در امتحان ورودی دانشگاه به خوبی نمره گرفتند .

برای خانواده‌ها ، انتخاب فرزندان آن‌ها به پایتخت ، به طور فزاینده‌ای پر از اندوه شده‌است . هفده سال پس از تهاجم آمریکا ، پول خارجی هنوز فرصت‌هایی برای پیشرفت در شهر فراهم می‌کند . اما موج اخیر خشونت ، هزینه آن فرصت‌ها را سنگین‌تر کرده‌است .

بسیاری از کشتگان از مدرسه به روستاهای خود باز می‌گشتند . اما حدود دوازده نفر مانند Negina به بالای تپه در غرب کابل ، نزدیک به یک قبر جمعی دیگر برای قربانیان بمب‌گذاری یک دولت اسلامی در دو سال گذشته ، آورده شدند . یک بیل مکانیکی حفاری اولیه را انجام داد ، قبل از آنکه مردان محلی - - برخی با لباس‌های فاخر ، jackets که به دقت در خاک پوشیده شده بودند - با بیل و کلنگ کنده شدند.

برخی از کلاه‌های پوستی توسط دانشجویان و یا بستگانی که آن را به مراسم تدفین رسانده بودند ، حمل شد . برخی از آن‌ها توسط داوطلبانی که خبر را شنیده بودند و برای کمک به آنجا آمده بودند ، شانه به شانه هم قرار داده بودند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...