تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

طالبان در تپه‌های اطراف بودند و در طول روز به اردوگاه شلیک می‌کردند و در شب به آنجا نزدیک‌تر می‌شدند . ستوان گفت : مجروحین و کشتگان همه جا در اطراف پایگاه افتاده بودند .

او گفت : " آن‌ها stunk ، اما ما نمی‌توانستیم هیچ کاری در مورد آن انجام دهیم . بدن آن‌ها در گرما ورم کرده بود."

ستوان اول شاه فهیم ، یکی دیگر از رهبران این گروه ، گفت : " کل اردوگاه پوشیده از خون بود ." شب یکشنبه در حالی که تلفنی صحبت می‌کرد ، گریه کرد و نگران بود که در شب کشته شود . در بالای آن ، خانواده فرمانده گروهان کشته ، کاپیتان سعید اعظم ، او را صدا می‌زد و از کاپیتان خبر می‌داد .

ستوان فهیم گفت : " من نمی‌توانستم به آن‌ها بگویم ، به آن‌ها گفتم که بعدا ً به او خواهم گفت که بعدا ً به آن‌ها تلفن کنم ."

ثبت‌نام برای مترجم شفاهی

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

امضا

تبلیغ

ستوان فهیم و یک گروه پنج‌نفره به یکی از پاسگاه‌های دور اردوگاه در شب یکشنبه گماشته شدند . ستوان رضا گفت که صبح دوشنبه ، همه شش نفر خود را تسلیم طالبان کردند . او می‌دانست که به این دلیل که برخی از سربازان اسیر شده ، شروع به تماس با دوستان خود در پایگاه طالبان کردند .

" آن‌ها از ما می‌خواستند که با آن‌ها برویم ."

در سراسر صبح ، گروه‌های پنج یا شش سرباز در یک زمان شروع به ناپدید شدن از پایگاه و پاسگاه‌های مرزی کردند .

وی گفت : " در نهایت ، ۴۰ نفر از ما نیز تصمیم به تسلیم شدن گرفتند ."

به اصرار آمریکا ، ارتش افغانستان استراتژی خود را برای تمرکز بر برگزاری مراکز جمعیت به جای قلمرو ، تغییر داده‌است . این استراتژی مبتنی بر قلمرو پیشین ، تعداد زیادی از پایگاه‌های کوچک پراکنده در اطراف نواحی روستایی افغانستان را که در زمانی که شورشیان علیه آن‌ها توده شده بودند ، به شدت آسیب‌پذیر کرده بودند ، همانگونه که در Ghormach رخ داد .

اما دادن منطقه Ghormach به طالبان برای آن‌ها کودتایی را در بخشی از کشور که شورشیان تنها چند سال پیش ضعیف بودند ، تحویل خواهد داد . بنابراین شرکت A یک سال پیش به کمپ چینی فرستاده شد .

قبل از این که او کشته شود ، کاپیتان این شرکت ابراز نگرانی کرد که حتی بدون یک غزنی ، اولویت‌های ارتش افغان به قیمت نیروهای نظامی در این میدان منحرف شده‌اند . سیاستمداران به شدت به هلیکوپترهای ارتش برای استفاده خودشان در زمان‌هایی که پایگاهی شبیه او برای resupply تقلا می‌کرد ، نیاز داشتند .

کاپیتان اعظم به ویژه از این که سه هلیکوپتر ارتش برای عبور مبارزان دولت اسلامی که در روز ۲ اوت تسلیم دولت شده بودند ، به خشم آمده بود، به همین دلیل مجبور نبودند به یک بزرگراه خطرناک سفر کنند . روز بعد ناخدا گفت که یک هلی‌کوپتر به شرکت resupply A آمد .

همه ما سه کیسه برنج داشتیم . می‌توانید تصورش را بکنید ؟ برای ۱۰۰ نفر ؟ "

در بالای آن ناخدا گفت که او و مردانش در عرض ۱۰ ماه حقوق نگرفته اند .

نیروهای نروژی در حال ترک ولایت فاریاب از سوی Metziker

اولین چیزی که متوجه شد این بود که هیچ‌کس در برج نگهبانی نیست .

او گفت : " او فرار کرده بود تا به طالبان تسلیم شود."

خود پایگاه به وسیله پاسگاه‌های اطراف آن محافظت می‌شد و یک لایه دفاعی دیگر در فاصله کمی از آن قرار داشت . اما مواضع ارتش بر روی زمین هموار دره قرار داشت ، جایی که یک پروژه توسعه چینی به مدت طولانی نام خود را به اردوگاه داده بود .

پس از پوشیدن لباس روز دوشنبه ، ستوان رضا به سمت دیوار بیرونی اردوگاه رفت . این کشور که در اصل توسط ائتلاف نظامی تحت رهبری آمریکا ساخته شده‌بود ، در میان بسیاری از پایگاه‌های نظامی بود که به ارتش افغانستان تحویل داده شد و نیروهای خارجی عقب‌نشینی کردند .

جواد جلالی / EPA از طریق Shutterstock

تصویر

مقامات گفته‌اند که در روز چهارشنبه بیش از ۳۰ تن کشته و ده‌ها تن دیگر نیز زخمی شده‌اند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...