تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

"Siatta " و "Volk " ( Volk ) و "Volk " ( Volk an) یک زوج جوان در دبیرستان بودند که سال‌ها در طی آن سعی می‌کرد او را از تبدیل شدن به یک تفنگدار دریایی منصرف کند . او اسامی مستعار خود از جمله " بانوی زیبای " و " کولی " را به او داد و در مقابل تلاش‌های او برای منصرف کردن او مقاومت کرد . او به اندازه کافی مسن بود که بتواند خط را امضا کند . Volk دوباره با او التماس کرد . تصمیم او محکم بود . او به من گفت : " در مورد این ایده بود که قانون اساسی ما یک مشت کاغذ توالت نیست ، چون بیشتر نسل ما فکر می‌کنند که این یک مشت کاغذ توالت نیست ."

با این که چهار سال بعد signed به امضا رسید، Siatta شروع به دیدن کم‌تر از Volk کرد و فکر کرد که اگر او به جنگ رفته‌است عادلانه نخواهد بود . او در ماه مه ۲۰۰۸ به دنبال اردوگاه بوت در سن دیگو شد . Volk به خاطر می‌آورد که احساس ترس می‌کند . او گفت : " اما او هیچ دلیلی برای ایجاد این کار برای کشور ما نداشت و گفت : " او این کار را برای کشورمان انجام داد .

در اردوگاه boot ، Siatta از کمان آشنای تبدیل نظامی به نیروی دریایی پیروی کرد ، هر چند که هفته‌ها گذشت و مهارتی را که او را از هم جدا می‌کرد ، به نمایش گذاشت : او یک تیر استثنایی بود . نیروی دریایی در اطراف rifles ساخته شده‌است . انتظار می‌رود که هر یک از اعضا درباره ابزار اصلی جنگ مدرن ، از طریق آموزش کامل و requalification سالانه در تیراندازی به ۵۰۰ یارد استاد شود . Siatta تقریبا ً همه اطرافیانش را احاطه کرده‌است . این کار آسانی نبود . Siatta بدون سلاح گرم در یک خانه پرورش داده شد و نه یک شکارچی بود و نه سلاح . او قبلا ً هرگز یک تفنگ را شلیک نکرده بود .

مربیانی که در این سپاه به سر می‌برند ، اغلب می‌گویند که تازه سربازان بدون تجربه سلاح می‌توانند به این دلیل به کار روند که هیچ عادت بدی برای این که از یاد ببرند ، ندارند . Siatta این را به عنوان توضیح مهارت برتر خود ارائه می‌کند . اما هنگامی که او درباره نحوه شلیک گلوله صحبت می‌کند ، مشخص است که وقتی به لوله تفنگ نگاه می‌کند ، قادر به شکیبایی و آرامش شدید است . حتی در firefights نیز می‌تواند حواس‌پرتی خود را از بین ببرد و بر the که هدف‌گیری دقیق را ممکن می‌سازد تمرکز کند .

در اواخر سال ۲۰۰۸ پس از تکمیل اردوگاه بوت و یک دوره پیاده‌نظام که در آن مهارت خود را برای هنرهای رزمی مخلوط و تحمل رنج بالا نشان داد ، Siatta وارد گردان او در کمپ Lejeune شد . دو نفر از ناظران او گفتند که او یک تفنگدار دریایی نیست . او لباس نظامی خود را پوشیده بود، می‌توانست به افراد پادگان جلب توجه کند و شور و اشتیاق برخی از همسالان خود را نشان نداد . گروهبان دوم ، گروهبان جوزف م ، گفت : " او به عنوان " یک تفنگدار دریایی " ثابت شده بود ، اما نه برای اصرار corps به کمال ، اما گاهی اوقات می‌گفتیم که اگر Siatta به اندازه او عکس نگیرد ، نمی‌دانیم با او چه کار کنیم . پرز . او به سادگی این شهرت را پذیرفت و گفت : " کفش‌های شما کثیف هستند و من دوست دارم بگویم : " البته آن‌ها کثیف هستند . من یک rifleman لعنتی هستم . من به کار کثیف خود پیوستم و گفت: " همه قبول دارند که مهارت او با تفنگ به محل او اطمینان داده‌است . همان طور که platoon برای جنگ آماده می‌شدند ، فرمانده آن ، ستوان دوم ، سرهنگ Tyler پی . Kurtz ، او را به عنوان یک نقش بسیار دشوار انتخاب کرد .

D.M. ، همان طور که نیروهای نظامی این موضع را این پست می‌خوانند ، در یک تنظیم اخیر به سازمان واحد کوچک سپاه ، نقشی بین تفنگداران و snipers عادی سپاه برقرار کرد . در دیدگاه نیروهای نظامی ، در محیط بایر افغانستان و عراق ، جایی که کمبود پوشش گیاهی اغلب به این معنا بود که gunfights در دامنه‌های بلندی رخ داده‌است و واحدهای متعارف با مهارت‌ها و تجهیزات مورد نیاز برای هدف قرار دادن اهدافی در خارج از محدوده آماده of استاندارد یا M۱۶s مورد نیاز هستند . نادر نیروی دریایی است که نمی‌خواهد بهتر تیراندازی کند ؛


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...