تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

بیرون از خانه , به سختی کار می‌کرد . او دنیای اجتماعی خود را کوچک‌تر و کوچک‌تر از آن بود که اجتماعات خانوادگی را حذف کند. پس از آنکه متقاعد شد پسرش راکد شده‌است , پیشنهاد کرد که دانشکده را در نظر بگیرد . او به او گفت که او شایسته دریافت مزایای لایحه است و باید آن‌ها را بگیرد . او گفت : " اینجا جایی است که گناه من وارد می‌شود , چون من کسی هستم که با او صحبت می‌کند . " " من تعجب می‌کنم , اگر او اینجا می‌ماند , اگر ما می‌دانستیم که او به خدمات نیاز دارد, و او درمان را دریافت می‌کرد . "

او در پاییز امسال در دانشکده جوانان نام‌نویسی کرد و در پاییز به ایالت ایلینوی منتقل شد. او هیچ تمرکز دانشگاهی نداشت , برنامه‌ای فراتر از ثبت‌نام در حداقل تعداد اعتبارات برای دریافت کمک‌هزینه مسکن ماهانه صورت‌حساب ماهیانه . مدرسه نه پناه‌گاه داشت نه الهام‌بخش . محیط کلاس او را نگران می‌کرد ;

عدم انعطاف دولت در پاره‌ای از آرزوهای بشر را منعکس می‌کرد . از زمان نبرد در آشپزخانه , دچار بی‌خوابی شده بود و در جمعیت مشکل داشت و یا زمانی که مردم از پشت به او نزدیک می‌شدند . او به من گفت : " من کاملا ً وسواسی همه چیز هستم . " او گفت که او سعی کرد که خانه‌اش را امن‌تر کند و با دوربین‌های امنیتی سیم‌کشی شود . او با یک تپانچه پر بار والتر p38 در بس‌ترش می‌خوابید . هنوز احساس آرامش می‌کرد . او گفت : " گرم‌کن خاموش می‌شود و من از پنج پا عقب می‌روم . به نظر می‌رسد برخی از نشانه‌های ptsd به او منتقل شده‌باشد . او وارد درمان شد و شروع به مصرف داروهای ضد اضطراب کرد . اما خشمگین ماند . او از خدمت سربازی در نیروی دریایی خبر نداشت . شاید نمی‌توانست احساساتش را تغییر دهد . او گفت : " او می‌توانست مسیح را مجسم کند و من هنوز خون می‌خواستم . "

جنینگز و یک شریک , کری جی . برای محاکمه آماده شد . آن‌ها سوابق نظامی و توصیه‌های اخلاقی را از استادان راهنما در نیروی دریایی جمع‌آوری کردند . آن‌ها همچنین برای او ترتیب دادن یک ارزیابی روان‌شناختی دوم را دادند . در ماه می , توسط دان آر . یک روانشناس متخصص بیماری‌های ضربه و یک سرباز نیروی دریایی ویتنام . این گزارش در مورد تشخیص‌های بالینی اختلال استرس پس از ضربه و اختلال در مصرف الکل تاکید کرد و اشاره کرد که در بیش از یک سال یک نوشیدنی نخورده است . او نوشت : " این به طور رسمی بهبود اختلال مصرف مواد را تشکیل می‌دهد . وی افزود : " تا زمانی که هوشیار باشد , احتمال تکرار رفتارهای منجر به این وضعیت تاسف‌بار را ندارد . " "

تابستان , نه مدت‌ها پس از ارزیابی , اشلی نگر او را صدا زد . از اینکه چگونه او را قطع کرده بود خشمگین شده بود . می‌گفت صدمه‌دیده و از آن مراقبت می‌کند . او نگران بود , اما مطمئن بود که جدی نیست . در ماه جولای , او از او خواست که در رستوران " بار و گریل " , یک مشروب‌فروشی در شیکاگو ملاقات کند . چون او را دید فورا ً به عشق بازگشت . پس از سه ساعت گفتگو یکدیگر را بوسیدند .

آن‌ها شب را در اپارتمانش گذراندند . او زخم‌های جدید حزب التحریر را دید . به او چیزی نگفت و منتظر محاکمه نبود .

چشم‌انداز sia برای جلوگیری از زندان ممکن است بسته به اینکه آیا یک قاضی و یک هیات‌منصفه حاضر خواهند بود تجربه جنگی خود را مشاهده کنند, و اعتماد به نفس او با الکل , به عنوان عواملی در حمله و جنگ داخلی . در ان ان جی. ان جی , که در حال حاضر نیز حضور داشت , وارد شده بود . او رفتارهای معمول خود را برای سربازان قدیمی با چنین داستان‌هایی توصیف کرد: دوری از جمعیت , دوری از جمعیت , هشیاری مداوم و استفاده از الکل به عنوان یک روش مقابله برای فرار از درد و از دست رفتن آن‌ها .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...