تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

وی گفت : " او diagnoses " را فهرست کرد و گفت که وقتی Siatta وارد خانه عجیبی شد و درون آن روبرو شد ، چاقو یک محرک بزرگ و عظیم بود . در پایان بازپرسی ، او بیدار شد .

Alferink به سختی فشار می‌آورد ، پرس و جو می‌کرد که چرا پرن " احساساتی " شده‌است و می‌پرسد که آیا او " همدلی و همدلی " برای مردی که Siatta جنگیده بود ، و همچنین یک سرباز کارآزموده بود ، داشت . Alferink در طی نیم ساعت تبادل با کج‌خلقی پیشنهاد کرد که اختلال استرس پس از PTSD مرتبط با خدمات مبارزه با او نیست و پیشنهاد کرد که استفاده او از الکل " شبیه کسی بود که با دوست پسر خود برخورد کرده بود " یا " چه کسی نمی‌توانست با از دست دادن شغل کنار بیاید ."

جنینگز هنوز فکر می‌کرد که او یک دفاع قوی دارد . اشارات وی از تفنگداران دریایی می‌درخشید و او آماده بود تا اظهار کند که جنگ در آشپزخانه یک واکنش شرطی برای یک مرد مشکل‌دار با سابقه جنگی Siatta بوده‌است .

در چند هفته قبل از محاکمه ، جنینگز در حال بحث در مورد پرونده مادر Siatta ، مورین ، بود که اشاره کرد که پسرش یک ژورنال را در افغانستان نگهداری کرده‌است . Siatta اخیرا ً آن را از Volk بازیابی کرده بود . جنینگز از او خواست که آن را ببیند . این یک دفتر کوچک قهوه‌ای بود که روی آن یک جمجمه انسانی با پیشانی ترکیده قرار داشت . When شروع به خواندن کرد، نتوانست توقف کند . او در ۲۲ اکتبر ۲۰۱۵ ، کم‌تر از سه هفته پیش از محاکمه ، وارد یک نسخه از روزنامه در پرونده دادگاه شد و گفت : " این یک کلید است . این چیزی است که می‌تواند در مورد شما برنده شود ."

تا آن زمان Siatta از برنامه اعتیاد به مواد مخدر فارغ‌التحصیل شده بود و برای یک سال و نیم هوشیار بوده‌است . او در مشاوره بود . او از اضطراب رنج می‌برد ، ولی با شدت کمتری ، به او اجازه می‌داد که دست از دست کشیدن بردارد . او در حال ورزش کردن بود، هنرهای رزمی را به دست می‌گرفت و دوباره بلند می‌شد . این کار به خلق و خوی او کمک می‌کرد . رابطه‌اش با Volk پهلویش را نرم کرد . جنینگز از Alferink خواست تا دفتر خاطراتش را بخواند و آخرین شب نوشیدن و تهاجم خانگی را در پرتو خدمات مبارزه با PTSD و پیشرفت ظاهری او از آن زمان بررسی کند . او امیدوار بود که دولت درخواست بهتری را در نظر بگیرد " اگر سام بهترین بسته تخفیف در دنیا را نداشت ، چه کسی این کار را کرد ؟ او گفت : "

در خانه Volk در Chicago.Cred itDevin برای نیویورک‌تایمز

Alferink ، با توجه به خواسته‌های مردی که با Siatta جنگیده بود ، از تغییر پیشنهاد خودداری کرد . ده سال حبس یا محاکمه .

این محاکمه در روز ۹ ماه نوامبر آغاز شد. جنینگز و Luckman امیدوار بودند که قاضی به هیات‌منصفه این اجازه را بدهد که اقدامات s ناشی از مستی غیر ارادی را در نظر بگیرند . این دفاع در ایلینویز در بین متهمان سابقه داشت که به دیگران مواد مخدر داده بودند ، اما نه با defendants که سعی داشتند با الکل زندگی کنند . دولت می‌کوشد تا این بحث را به طور کامل خنثی کند . Alferink به دادگاه گفت : " دلیل مصرف الکل هیچ ارتباطی با این پرونده ندارد " او افزود : " او می‌توانست الکل را مصرف کند چون از PTSD رنج می‌برد و می‌خواست که بتواند به مهمانی برود . دوباره ، او می‌توانست الکل را مصرف کند ، چون سعی داشت از یک جدایی لذت ببرد ، زیرا او کارش را از دست داده بود. دلیل مصرف الکل زیربنایی اهمیت ندارد ."

advertisement

در هر فرصت برای همدردی ، دولت مخالفت خود را اعلام کرد . در انتخاب هیات‌منصفه ، Alferink پرسید که آیا هر یک از اعضای هیات‌منصفه دارای تجربه نظامی هستند یا خیر. دو نفر گفتند که آن‌ها این کار را کردند - یک افسر سابق نیروی دریایی و یک سرباز ذخیره دریایی که در حادثه‌ای در افغانستان مجروح شده بود . Alferink از خدمت به هیات‌منصفه معاف بودند . او گفت : " او تنها کسانی را که شانس درک این متهم و آنچه که از آن وارد شد را حذف کرد " را رد کرد .

وکلای مدافع حقوق بشر در مورد حقایق اصلی این پرونده بحث نکردند . او به هیات‌منصفه گفت : " با دیدن این کودکان در نتیجه آنچه او به آنجا رفت تا تلاش کند و به شیوه‌ای مثبت انجام دهد نوعی شکستگی برای او بود ."


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...