تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

Siatta با یکی از سگ‌های Volk در خانه‌اش در Chicago.Cred itDevin برای نیویورک‌تایمز بازی می‌کند .

در مورد مردم ایالت ایلی نویز در برابر ساموئل Siatta به ندرت اتفاق می‌افتد . وی گفت : " به عنوان یک شهروند آمریکایی ، من از شما به عنوان یک شهروند آمریکایی تشکر می‌کنم و گفت : " وطن‌پرستی ، دلیری شما ، شجاعت و شجاعت شما - با توجه به کسانی که با آن‌ها خدمت کرده‌اید ، یک سرباز استثنایی بودید که به طور مثال رهبری می‌شد ."

advertisement

اما Drazewski افزود که او در حال رسیدگی به پرونده به عنوان قاضی نیست ، نه فقط یک شهروند ، و به دلیل احکام محکومیت اجباری که او هیچ گزینه‌ای برای تعیین مجازات حبس برای مدت شش سال در زندان ندارد ، حداقل چهار سال کم‌تر از آنچه که دادستان‌ها در قرارداد درخواست خود ارائه کرده بودند .

Siatta ماه بعد در مرکز تادیبی Stateville در انتظار انتقال به زندان بود که در آن به حبس محکوم خواهد شد . زندانیان در وضعیت پذیرش امتیازات کمی دارند . Siatta در ساعت ۲۴ ساعته قفل شده‌بود و هیچ بازدید کننده‌ای دریافت نکرد . ساختمان زندان او همچون یک انبار عظیم ، با زندانیان در سلول‌هایی که بر روی سلول‌ها انباشته شده‌بودند ، به نظر می‌رسید . هوا پر از سرو صدا بود .

او گفت که در طی ۲۸ روز به ندرت سلول خود را ترک می‌کرد . غذا به در رسید و در داخل غذا خورد . هر سه‌شنبه برای حمام گرفتن مجاز بود ، در یک توالت که آب داغ بود . سلول او پنجره نداشت و چراغ‌ها خاموش نمی‌شدند . بین سر و صدا و روشنایی مداوم ، هر وقت به خواب می‌رفت . وقتی عقلش را از دست داد مطمئن نبود که کی قرار است استراحت کند . او به یاد می‌آورد که یک ساعت را در طول یک جهت گیری گروهی دیده بود . ساعت ۹ صبح با برآورد او ، او صبحانه را هفت ساعت قبل خورده بود . نگرانی او بار دیگر بالا رفت ، و هنگامی که از او دارو خواست ، هیچ یک از آن‌ها تشخیص داده نشد ، هر چند که تشخیص و تجویز دارو را از the تجویز کرده بود .

یک برنامه زمان‌بندی شکل گرفت . او تا صبحانه حاضر بود روی تختش دراز بکشد و بعد بخورد و تا موقع ناهار روی تخت بخوابد . بعد از ناهار خوردن قوز می‌کند و قوز می‌کند ، بعد تا شام به تخت باز می‌گردد . هر روز یک کارتن شیر دریافت می‌کرد . یک زندانی سابق هم به اندازه کافی cartons جمع کرده بود تا ورق‌های بازی خام را که برای دیگران در سلول گذاشته بود ، تهیه کند . Siatta از آن‌ها استفاده نکرد . احساس کرد که در خواب زمستانی فرو می‌رود . موفق شد نامه کوتاهی بفرستد .

خارج از زندان ، وکیل جدید او ، ریچارد وینتر ، در حال آماده کردن درخواست استیناف بود . وینتر در اواخر سال ۲۰۱۵ موافقت کرد که Siatta را در اواخر سال ۲۰۱۵ بین محکومیت و محکومیت نشان دهد . یک شریک در هلند & نایت ، یک شرکت بین‌المللی ، در دعوای قضایی و ضد تراست antitrust از دفتر ۳۰ طبقه خود در مرکز شهر شیکاگو تخصص داشت . او در قوانین کیفری تجربه‌ای نداشت و از طریق یک انگیزه خاص به عنوان یک مشتری عمل کرده بود . نایت & نایت به مشتریانی ارائه می‌کند که در غیر این صورت نمی‌توانند از عهده مخارج آن بربیایند. در طول سال‌ها ، وینتر به کودکان اوتیسمی کمک کرده بود تا با کودکان اوتیسمی در شیکاگو و اطراف شیکاگو مبارزه کنند و در مورد پرونده‌های مربوط به کنوانسیون لاهه تلاش کنند تا کودکان را با والدین در مشاجرات بین‌المللی بازداشت کنند . در نوامبر ۲۰۱۵ ، او فقط " Lawyer Rogue " را خوانده بود ، رمان " جان Grisham " در مورد سباستین Rudd ، یک وکیل حامل اسلحه با یک ون ضد گلوله که برای مردم نچسب مبارزه می‌کند . زمستان با شنیدن این خبر خوش و خرم بود . او همچنین تحت‌تاثیر تاکتیک‌های قانونی او قرار گرفت که فکر می‌کرد می‌تواند . کمی بعد از اتمام این کتاب ، وینتر ایمیل officewide را دریافت کرد و پرونده Siatta را شرح داد و پرسید آیا کسی می‌خواهد وارد شود. او فکر می‌کرد که این موردی برای فردی از استعدادهای رود است ، و در مورد مزایای آن جالب به نظر می‌رسید . داوطلب شد که امتحان کند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...