تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

او سعی کرد در طول مدت اقامتش در ورزش ورزش کند ، زیرا می‌دانست که این بیماری علائم او را تسکین می‌دهد . پس از چند هفته او توانست با انفجارهای پی‌درپی کار کند ، هر چند که سه یا چهار زندانی معمولا ً در هر یک از تجهیزات صف کشیده‌اند و منتظر نوبت هستند . اما وقتی افسردگی او بر او چیره شد ، هفته‌ها به صورت منفعلانه گذشت و قادر به عبور از میان گروه نبود . بیشتر او خواب بود - فعالیتی که به آن‌ها اطمینان داده می‌شد ، چون ساختمان زندان او ۲۱ ساعت در روز قفل شده‌بود .

در ماه آوریل همان طور که Siatta در زندان بسر می‌برد ، به اسکات Drazewski ، قاضی که نخواسته بود او را به آنجا بفرستد ، نوشتم . او از بحث در مورد این پرونده خودداری کرد . او گفت که قوانین دولتی ، از طریق ایمیل ، قضات را از اظهار نظر در مورد موضوعات مورد درخواست تجدید نظر منع کرده‌است . اما بعد از دیدن Siatta در Shawnee ، با دونالد دی ملاقات کردم . Bernardi ، یک قاضی بازنشسته ایالت و همتای سابقش " Drazewski " ، که درک می‌کرد چگونه قوانین مجازات اجباری ، Drazewski را به incarcerate Siatta وادار کرده‌است .

Bernardi خطوط پرونده جنایی Siatta را می‌دانست . من اطلاعات مربوط به تور جنگی او را به اشتراک گذاشتم : پسر از درون سرش شلیک کرد ، غیر نظامیان با شلیک گلوله Hellfire ، فرار Siatta از کشتار دسته‌جمعی در اواخر سال ۲۰۰۹ ، مورد اصابت گلوله قرار گرفتند . همه چیز برایش تازگی داشت . ما در مورد ناامیدی و عصبانیت بسیاری از سربازان قدیمی جنگ صحبت کردیم ، چرا که جنگ‌های آن‌ها هیچ پایانی مشخص نداشت و اینکه چطور افسردگی و استرس پس از حادثه غیرمعمول نبود . ما کلمات پشتیبانی از کومو ، فرمانده سابق Siatta را مورد بحث و بررسی قرار دادیم و با آقای Siatta ، نزدیک و شخصی با آقای Siatta ، در برابر اقدامات شجاعانه و شجاعانه او ، تسلیم شدم . " ما همچنین درباره شدت جرم Siatta صحبت کردیم . مردی که سابقه نداشت به خانه کسی برخورد کند ، یک چشم‌انداز ترسناک بود .

واکنش Bernardi مرا شگفت‌زده کرد . او به دفتر من روی میز نگاه کرد ، به طریقی که با خبرنگاران آشنایی داشت ، زمانی که آن‌ها می‌خواهند چیزی را بگویند و گفتند : " اگر این پرونده برای تخفیف درخواست نشود ، پس تخفیف معنایی ندارد ."

دایره حقوقی این استان کوچک است . او گفت : " او مرد خوبی است " ، یک وکیل منطقی که می‌توانست بیش از یک سو از یک سو را ببیند گفت : " او مرد خوبی است . "

چند ساعت بعد ، در دفتر او با او و Alferink ملاقات کردم . ما دوباره گفتگوی خود را با Bernardi تکرار کردیم . Alferink مودبانه از خود برای یک دادگاه برنامه‌ریزی‌شده عذرخواهی کرد . اتاق‌های بازرگانی مطبوع ولی مرموز بود . من به او گفتم که قصد دارم از صحنه جنایت بازدید کنم و با افرادی که در آن خانه بودند صحبت کنم و با سوالاتی که از آن‌ها داشتم به دادستان مراجعه کنم .

advertisement

دو روز بعد ، هنگامی که چمبرز یک پیام متنی برایم فرستاد ، من در انگلستان بودم . او خواستار یک شماره‌تلفن برای ریچارد وینتر ، وکیل Siatta شد . آن روز بعد از ظهر زمستان را صدا زد و یک پیشنهاد غیر سفارشی داد . او گفت که او آماده بود تا محکومیت Siatta را ترک کند و به او اجازه داد تا زندان را ترک کند و به اتهام کمتری با محکومیت تبرئه کند . و او مایل بود این کار را آسان کند . او به وینتر گفت که مدارک به‌دست‌آمده از the را تهیه کند و تایید کند که Siatta در مراقبت‌های سلامت روانی ثبت خواهد شد . به محض این که او این کار را کرد ، دولت از دادگاه استیناف درخواست کرد که let را از Shawnee اخراج کند . آن‌ها بعد از این درخواست جدید را رد خواهند کرد .

Siatta در بعد از ظهر روز ۱۹ ماه مه ، هنگامی که صدای a را شنید که می‌گفت در اتاقش قفل است و باید به پاسگاه نگهبانان نزدیک شود . یک نگهبان به او گفت که باید انگشت شماره انگشت را بگیرد . این کار برای او کمی منطقی به نظر می‌رسید ؛ اداره اصلاحات پیش از این هم چاپ خود را انجام داده بود.

تا این لحظه point اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک اندک وینتر مادر خود را تا به امروز در برنامه‌های چمبرز رها کرده بود، اما در صورت توقف یا رد شدن در دادگاه استیناف ، نمی‌خواست پسرش ناراحت شود . او فقط به او گفته بود که زمستان در مورد او کار می‌کند و " ممکن است یکی از این روزها خبری باشد ."


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...