تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

حمله داخلی در افغانستان خطرات برای مشاوران مشاور در مرکز استراتژی ترامپ

یک عضو نیروی هوایی ایالات‌متحده در سال گذشته از باند فرودگاه در میدان هوایی قندهار مراقبت می‌کند . نیروهای آمریکایی فعال در قندهار و استان‌های Oruzgan ، زابل و Daikundi در حال حاضر دستورالعمل‌های امنیتی شدیدی را در هنگام آموزش و کار با سربازان افغان دارند .

اعتبار

اندرو Renneisen / گتی ایماژ

تصویر

یک عضو نیروی هوایی ایالات‌متحده در سال گذشته از باند فرودگاه در میدان هوایی قندهار مراقبت می‌کند . نیروهای آمریکایی فعال در قندهار و استان‌های Oruzgan ، زابل و Daikundi در حال حاضر دستورالعمل‌های امنیتی شدیدی را در هنگام آموزش و کار با soldiers.Cred itCreditAndrew Renneisen / گتی ایماژ )

نویسنده : توماس گیبونز

۲۰ ژوئیه ۲۰۱۸

واشنگتن - تحقیقات پنتاگون در مورد مرگ یک سرباز آمریکایی در افغانستان در حال نگاه کردن به این موضوع است که آیا یک تیپ ارتشی که در مرکز استراتژی جدید دولت ترامپ است ، دستورالعمل‌های امنیتی مناسبی را دنبال کرده‌است که برای حفاظت از نیروهای ایالات‌متحده از حملات داخلی به نیروهای افغان طراحی شده‌است .

Cpl. جوزف Maciel که در روز ۷ ژوئیه کشته شد ، بخشی از گروهی از سربازان مامور محافظت از مشاوران نظامی آمریکا با تیپ کمک نیروهای امنیتی بود . او با تیمی متشکل از ۲۵ مربی و سرباز که در Tarinkot ، شهری در قلب طالبان ، مورد حمله قرار گرفت ، به وسیله یک سرباز افغان که به آمریکایی‌ها تیراندازی کرد ، مورد حمله قرار گرفت .

حدود ۱۰۰۰ سرباز از سال ۲۰۱۴ از جمله اولین نیروهای آمریکایی معمولی هستند که به مناطق جنگی فعال فرستاده می‌شوند . آن‌ها در سراسر کشور در گروه‌های کوچک برای کمک به نیروهای افغان با آموزش ، هوش و لجستیک گسترده شده‌اند .

مقامات ارشد پنتاگون از جمله ژنرال مارک A . Milley ، رئیس ستاد ارتش و فرماندهان نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا در کابل از بحث در مورد جزئیات تیراندازی مرگبار خودداری کرده‌اند که دو سرباز آمریکایی و یک مترجم افغان را زخمی کرده‌است .

advertisement

اما دو افسر نظامی آمریکایی گفتند که پنتاگون در حال تحقیق است که آیا تیم در Tarinkot پرسنل امنیتی کافی برای محافظت از آن در برابر حملات داخلی را شامل می‌شده‌است . به گفته یک افسر نظامی سوم ، از زمان تیراندازی ، نیروهای آمریکایی در منطقه تدابیر امنیتی برای واحدهای عملیاتی در کنار نیروهای افغان را تشدید کرده‌اند . هر سه نفر با این شرط که نخواستند نامشان فاش شود ، صحبت کردند .

بیش از ۲، ۲۰۰ نیروی آمریکایی از سال ۲۰۰۱ تاکنون در افغانستان کشته شده‌اند . اما مقامات آمریکایی نسبت به مرگ سرجوخه Maciel حساس هستند ، با توجه به پروفایل بالای تیپ مشاور که در اولین استقرار خود است و بخش مرکزی استراتژی دولت ترامپ برای خروج از جنگ با افزایش آموزش نیروهای افغان است .

سرهنگ جکسون به خبرنگاران گفت : " در ماه ژوئن ، سرهنگ اسکات جکسون ، فرمانده تیپ مشاور ، گفت که نیروهای ارشد افغان قول داده‌اند که از مربیان آمریکایی محافظت کنند . در روز یکم ، آن‌ها به طور یکنواخت گفته‌اند که مهم‌ترین چیز برای آن‌ها امنیت مشاوران است . "

این تیم در Tarinkot بدنبال اقامتگاه جدید برای جایگزینی barracks تخریب‌شده در آنجا بود که سربازان آمریکایی ، هلندی و استرالیا سال‌ها قبل مستقر شده بودند .

عبدالکریم Khadimzai ، یکی از اعضای شورای محلی استان کات اراکی ، گفت که روشن نیست که چرا سربازان افغان به نیروهای آمریکایی شلیک کردند. براساس یک سند نظامی بدست‌آمده از سوی نیویورک‌تایمز ، این سرباز افغان بازداشت شد و چندین تن دیگر نیز دستگیر شدند .

Editors

طلوع آفتاب طلایی

یاس ، عشق و لاس : سفری در داخل بحران Opioid ویرجینیای غربی

موزه تمدن‌های سیاه سنگال از برخی از منازل Treasures استقبال می‌کند .

advertisement

قاری یوسف احمدی ، یک سخنگوی طالبان ، در بیانیه‌ای گفت که مهاجم تنها اقدام کرده‌است - اما این گروه ستیزه‌جو از این قتل قدردانی کرده‌است .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...