تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

Siatta با یک سطل پلاستیکی به همراه سطل پلاستیکی به سلولش برده شد . نگهبان سه دقیقه به او فرصت داد تا یک فنجان قهوه و حدود ۲۰ بسته کیک خامه‌ای و کیک شکلاتی را به آخرین cellmate که ۱۲ سال خدمت کرده بود تحویل دهد .

Siatta گفت : " من به خانه می‌روم ."

منظورت چیه ، می‌خوای بری خونه ؟ او پرسید

Siatta گفت : " من حدس می‌زنم که وکیل من روی یک چیز کار می‌کند و من از اینجا خارج می‌شوم ."

تبلیغ

The که زمان آزاد شدن او در سال ۲۰۲۲ است ، سرش را تکان داد .

چند دقیقه بعد ، Siatta رفته بود ، در ساختمان زندان قدم می‌زد و سطل را باخود حمل می‌کرد. مقامات زندان ، دارایی خود را اعلام کردند - یک کوزه داغ ، چند کتاب و مجله ، یک جفت فلیپ فلاپ پلاستیکی - و یک پاکت با مبلغ ۶۳.۹۰ دلار به او تحویل دادند . یک نفر شلوار راحتی خاکستری و یک تی‌شرت سفید به او داد و Siatta از بلوز his خارج شد . کفش‌های کتانی سفیدش را با شماره زندانی‌ها که روی آن دست‌نوشته بود ، نگه داشت . به نظر می‌رسید که او هنوز گرفتار یک زندانی است . نگهبان به او گفت که بنشیند و منتظر بماند . اموالش به یک جعبه مقوایی منتقل شده‌بود .

بعد از ظهر ، بعد از ظهر ، پس از آنکه وکلا و منشی دادگاه استیناف زبان و شرایط دادگاه را اصلاح کردند ، قضات استیناف حکمی صادر کردند تا Siatta را در اوراق‌قرضه ۱۰، ۰۲۵ دلار آزاد کنند .

یک نگهبان او را تا یک زندان همراهی کرد . آن‌ها از من پرسیدند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است ، آن‌ها از من پرسیدند : " اموال شما کجاست ؟ بعدها آن روز به من گفت : " چرا ؟ چرا به property نیاز دارم ؟ و آن‌ها گفتند : " چون شما می‌خواهید به خانه بروید ."

تصویر

- Cpl. جوزف Maciel از دروازه جنوبی در این ماه در چیزی کشته شد که گمان می‌رفت یک حمله داخلی باشد .

CreditU . اس . وزارت دفاع

حملات به سربازان آمریکایی از سوی سربازان متحد افغان یک ویژگی ناخوشایند جنگ است و تنش‌های فرهنگی بین نیروهای partnered را برجسته می‌کند .

در برخی موارد ، تحقیقات نشان داده‌اند که طالبان دستور این حملات را داده‌اند که در سال ۲۰۱۲ به اوج خود رسیده و ۱۵ درصد نیروهای ائتلافی که در افغانستان کشته یا زخمی شده‌اند را تشکیل داده‌است . نیروهای ائتلافی در چهار حمله داخلی در سال گذشته مورد هدف قرار گرفتند ، از جمله حمله‌ای که منجر به کشته شدن سه سرباز ایالات‌متحده در شرق افغانستان شد.

این موج بر ایجاد برنامه گاردین آنجل ، که برای اطمینان از اینکه مشاوران نظامی آمریکایی که با نیروهای افغان کار می‌کنند ، بطور کامل از حملات داخلی محافظت می‌شود ، طراحی شده‌است . زمانی که مشاوران آمریکایی با افغان‌ها کار می‌کنند - حتی زمانی که در پایگاه‌های امن در حال کار کردن با افغان‌ها هستند ، سربازان مامور نگهبان نگهبان ، آموزش ویژه ، حمل سلاح و پوشش ایمنی بدن و کلاه‌خود را دریافت می‌کنند .

در حالی که آن‌ها به خطوط مقدم نزدیک شده‌اند ، سربازان آمریکایی در شهر جنوبی قندهار و در Oruzgan ، زابل و Daikundi در زمان آموزش سربازان افغان تحت تدابیر شدید امنیتی کار می‌کنند . در برخی مناطق ، سربازان ارتش ملزم به تعیین حداقل یک سرباز اسرائیلی فرشته به هر مشاور نظامی هستند؛ در برخی دیگر ، چند سرباز گاردین ممکن است از گروه کوچکی از نیروهای آمریکایی محافظت کنند که با تعداد بیشتری از افغان‌ها کار می‌کنند .

طبق گفته دو افسر دیگر ارتش آمریکا ، این تیم در Tarinkot از پروتکل‌های امنیتی relaxed استفاده می‌کرد . به گفته یکی از افسران ، بیش از آنچه انتظار می‌رفت ، بیش از آنچه انتظار می‌رفت ، برای ماموریت ۷ ژوئیه نشان داده شد .

" سرجوخه Maciel " ، از دروازه جنوبی ، کالیفرنیا او به گردان اول هنگ پیاده Infantry اختصاص داشت که در حال حفاظت از تیپ مشاور با سربازان نگهبان به نام نگهبان Angel بود تا در برابر حملات داخلی محافظت کند .

- Cpl. جوزف Maciel از دروازه جنوبی در این ماه در چیزی کشته شد که گمان می‌رفت یک حمله داخلی باشد .

اعتبار

وزارت دفاع آمریکا


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...