تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

سرباز آمریکایی در افغانستان کشته شد .

Cpl. جوزف Maciel از دروازه جنوبی ، Calif.Cred itCreditReuters

نویسنده : توماس گیبونز

یک سرباز ۲۰ ساله اهل دروازه جنوبی ، کالیفرنیا شصت و سومین عضو ائتلاف به رهبری آمریکا است که در یک حمله سبز به رنگ سبز یا داخلی کشته می‌شود . براساس گزارش ژورنال لانگ وار ژورنال ، این نوع حملات در سال ۲۰۰۸ آغاز شد و در سال ۲۰۱۲ به اوج خود رسید ، با ۴۴ حادثه که منجر به مرگ ۱۵ درصد نیروهای ائتلاف در آن سال به تنهایی شد . آن‌ها از آن زمان به نشانه‌ای از جنگ نزدیک به ۱۷ ساله تبدیل شده‌اند . سال گذشته ، چهار حمله داخلی ائتلاف به رهبری آمریکا را هدف قرار دادند و سه سرباز آمریکایی را در یک اپیزود تنها گذاشتند . برای ریشه‌کن کردن این قتل‌ها ، که در تابستان ۲۰۱۲ به یک نگرانی مبرم برای کاخ سفید و پنتاگون در تابستان ۲۰۱۲ تبدیل شد ، ارتش آمریکا برنامه گاردین آنجل را وضع کرد که در آن سربازان برای محافظت از همقطاران خود آموزش خواهند دید و برای کشتن allies آماده خواهند شد . این برنامه یکی از اصول دیرپای جنگ در افغانستان را گرامی می‌دارد : روابط آمریکا - افغانستان ، در برخی سطوح ، در تردید و عدم اعتماد قرار گرفته‌است .

اسناد بدست‌آمده توسط نیویورک‌تایمز ، بخش‌هایی از یک دوره آموزشی را در مرکز آمادگی مشترک در فورت Polk ، La به دست آوردند . این مطالب رویکرد نظامی را به تهدیدی که به مدت یک دهه دوام آورده‌است و از دو کتابچه راهنمای که به طور خاص بر روی این موضوع توسط ناتو و ارتش آمریکا به عنوان مواد منبع نوشته شده‌است ، تشریح می‌کند . ارتش یک مسیر خاص برای تایید گواهی‌نامه ( انجل) ندارد . سربازان با استفاده از دوره‌های مختلفی که در سطوح مختلف تدریس می‌شوند ، به دلیل محدودیت‌های زمانی و تعهد در واحدهای به سمت افغانستان ، تایید می‌شوند . در قطار Advise، فرمان ، جنوب - دستوری که بیشتر جنوب افغانستان را پوشش می‌دهد - برخی از پرسنل تنها ملزم به گرفتن یک کلاس دو ساعته هستند . اما برای واحد ارتش Maciel متصل به تیپ مشاور که به عنوان تیپ کمک امنیتی اول شناخته می‌شود ، در تارین کوت ، آن‌ها به احتمال زیاد از یک دوره پنج روزه که به عنوان هشیاری وضعیت پیشرفته شناخته می‌شود ، در صدر آموزش منظم پیاده‌نظام خود قرار گرفتند . واحدهای دیگر می‌توانند از یک مدل سه روزه استفاده کنند . به محض تایید ، گاردین ، از مربیان آمریکایی پشتیبانی می‌کند ، که گاهی اوقات با همتایان افغان خود از طریق یک مترجم ، بدون سلاح یا زره بدن ، می‌نشینند و با همتایان افغان خود صحبت می‌کنند . گاردین ، خود را در گوشه‌ای قرار می‌دهد ، بخشی از اتاق که می‌توانند همه را تحت نظر داشته باشند ، مجهز به سلاح پر بار ، یک کلاه ایمنی و یک جلیقه ضد گلوله .

سربازان در طول آموزش فرشتگان در فورت هود ، ارتش آمریکا

به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از استراتژی جدید پنتاگون در افغانستان ، Maciel به گردان اول ، بیست و هشتم پیاده ، یک واحد تامین امنیت و پشتیبانی امنیتی از تیپ کمک امنیتی اول اختصاص داده شد . این نیرو ۱، ۰۰۰ نفری در سراسر کشور در گروه‌های کوچکی گسترش می‌یابد که نیروهای امنیتی افغانستان را به سطح گردان آموزش می‌دهند ، چیزی که سربازان معمولی آمریکایی از سال ۲۰۱۴ انجام نداده اند . این تیپ با کار در کنار افغان‌ها در واحدهای کوچک‌تر متعاقبا ً در معرض یک پتانسیل بالاتر از حملات داخلی قرار دارد . متخصصان می‌گویند که اگر حملاتی مانند حمله‌ای که روز ۷ ژوئیه رخ می‌دهد ، پنتاگون بدون شک باید این سطح آموزش سربازان افغان را دوباره بررسی کند .

آنچه در این حمله در پایگاه کوچک تارین کوت ، شهری در ولایت اروزگان رخ داد ، مشخص نیست . به گفته یک افسر نظامی آمریکایی با آگاهی از این قسمت ، یک عضو نیروهای دفاع ملی افغانستان و نیروهای امنیتی به Maciel شلیک کردند و او را کشتند و سه تن دیگر ، دو سرباز آمریکایی و مترجم شفاهی آن‌ها را زخمی کردند . در هفته‌های پیش رو به این حادثه ، افسر گفت که پایگاه کوچکی در خارج از فرودگاه قندهار به یک حمله بالقوه داخلی هشدار داده شده‌است ؛ مشخص نیست که آیا این پاسگاه در تارین Kowt تهدید مشابهی را دریافت کرده‌است یا خیر.


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...