تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

آموزش نیمه‌تمام و کارکنان نیمه‌تمام ارتش واحدهای ارتش برای طالبان surging

سربازان ارتش افغانستان در ماه اکتبر بیرون کابل هستند . مشاوران آمریکایی به آموزش نیروهای افغان از جمله پشتیبانی هوایی و توپخانه در زمانی که توسط طالبان هدف قرار می‌گیرند ، کمک خواهند کرد .

اعتبار

جواد جلالی / آژانس خبری اروپایی

تصویر

سربازان ارتش افغانستان در ماه اکتبر بیرون کابل هستند . مشاوران آمریکایی به آموزش نیروهای افغان از جمله پشتیبانی هوایی و توپخانه در زمانی که توسط the itCreditJawad Jalali / آژانس Pressphoto اروپا مورد هدف قرار می‌گیرند ، کمک خواهند کرد.

نویسنده : توماس گیبونز

۲۶ ژانویه ۲۰۱۸

واشنگتن - آن‌ها به عنوان بخشی کلیدی از استراتژی جدید رئیس‌جمهور ترامپ برای حل و فصل یک جنگ نزدیک به ۱۷ ساله در افغانستان ، اعلام شده‌اند . اما به گفته مسئولان ، آموزش آن‌ها تا چند ماه کوتاه کاهش‌یافته است و واحدها هنوز پرسنل کوتاهی دارند ، چرا که حدود ۱، ۰۰۰ مشاور نظامی دیگر برای رسیدن به افغانستان برای فصل جنگ بهاره آماده می‌شوند .

سربازان ارتش در حال استقرار هستند ، زیرا پنتاگون شروع به تغییر منابع از مبارزه علیه دولت اسلامی در عراق و سوریه به افغانستان می‌کند . دولت ترامپ به عنوان بخشی از حمله جدید خود علیه طالبان که به شدت سرسخت است ، در حال برنامه‌ریزی برای فرستادن برخی مشاوران به پایگاه‌های کوچک پراکنده در بخش‌های روستایی کشور جهت کمک به آموزش نیروهای افغان است .

تیپ جدید مشاوران در ماه اوت تشکیل شد و مستقر در فورت Benning ، مکزیک است . دو مقام نظامی گفتند که رهبران آن هنوز در تلاشند تا مطمئن شوند که هر تیم کوچک سربازان کافی برای آموزش افغان‌ها دارد .

یکی از این مقامات ، و یکی دیگر از مقامات ، گفت که قرار بود تیپ مشاوران قبل از استقرار در حدود یک سال آموزش داشته باشند . مشاوران مشاور در این تیپ جدید انتظار دارند تا اوایل بهار ، هشت ماه پس از ایجاد این تیپ ، استقرار آن‌ها را آغاز کنند .

advertisement

علاوه بر این، دوره شش هفته‌ای ارتش به طور خاص برای مشاوران جنگی به دو هفته کاهش یافت تا به سرعت سربازان آمریکایی را از طریق آموزش به دور سازد .

در اوایل این ماه ، سرهنگ اسکات جکسون ، فرمانده تیپ ، ارزیابی کند را در مورد مشکلات ژنرال ارشد فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده ، جوزف آل ، ارائه کرد . براساس اظهارات مقامات نظامی که با این مکالمه آشنا بودند و نخواست نامش فاش شود چون اجازه نداشتند در ملا عام درباره آن صحبت کنند . فرماندهی مرکزی بر عملیات‌های رزمی در خاور میانه نظارت دارد .

پس از آن گفتگو و دیگری با چند مشاور ، ژنرال Votel با ژنرال مارک A صحبت کرد . Milley ، رئیس ستاد ارتش ، در مورد استقرار در حال حاضر در یک تماس تلفنی خصوصی است.

ژنرال Milley مدت هاست که واحدهای مشاوران که به عنوان تیپ کمک نیروهای امنیتی شناخته می‌شوند را یکی از اولویت‌های اصلی خود ساخته‌است . اما فشار برای اعزام تیم‌ها به جبهه ، حتی با کمبود نیروی انسانی ، به عنوان معاملات نظامی آمریکا با مجموعه‌ای از بحران‌ها انجام می‌شود ، از جمله دو برخورد کشتی‌های نیروی دریایی در اقیانوس آرام در تابستان گذشته و چندین سقوط هوایی در نیروهای دریایی در طی سال گذشته ، که مشکلات آمادگی در خدمات را آشکار کرد .

سرگرد متیو E . فونت ین ، سخنگوی تیپ ، گفت : " ما سربازان کافی برای استقرار داریم ." و او گفت که بسیاری از مشاوران به اندازه کافی تجربه کافی در مناطق جنگی برای تنظیم ، علی‌رغم برنامه آموزشی شتاب زده داشتند .

Editors

گلی‌تر چه بود ؟

بعد از آتش‌سوزی در کمپ چه اتفاقی می‌افتد

Wielding سنگ‌ها و چاقوها ، حمله به اتومبیل‌های خود رانندگی

advertisement

یک دهه پیش ، در اوج دو جنگ آمریکا در عراق و افغانستان ، برای واحدهای پیاده‌نظام برای یافتن خود برای استقرار با آموزش‌های فشرده ، غیرمعمول نبود . از سال ۲۰۰۹ ، تیم‌های کوچکی از نیروهای ایالات‌متحده در سراسر افغانستان مستقر شده‌اند تا شیوه جنگ آمریکا را به سربازان محلی و افسران پلیس آموزش دهند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...