تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

جیسون سیگل ، هم‌کار ارشد قراردادی در مرکز امنیت آمریکا ، هشدار داد که مشاوران ارتش در حال آماده شدن برای شکست هستند - در حالی که تیم‌های ad و آموزش ندیده در ماموریت‌های قبلی در سراسر افغانستان از هم جدا شدند .

آقای Dempsey که دو بار به عنوان یک افسر پیاده‌نظام در افغانستان مستقر شده بود، از جمله یک مشاور نظامی از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ ، گفت : " با وجود اینکه آن‌ها بلند شده‌اند و تا حدی رسمیت نیافته اند ، هنوز هم یک پاسخ عمومی به یک مساله است که نیازمند درک عمیق فرهنگ و سیاست افغانستان است ."

او گفت که این واحد ریسک قضاوت توسط نیروی نظامی آمریکا در مورد پیشرفت است : به دست آوردن قلمرو از گروه‌های دشمن از طریق حملات هوایی .

دمپسی از نیروهای افغان گفت : " ما زمان آن‌ها را داریم ، اما نه پرداختن به بدکاری سیاسی که آن‌ها را بی‌اثر می‌کند ، لذا من معتقدم که ارتش افغانستان زمانی صلاحیت دارد که به نیروی هوایی آمریکا نیاز ندارند ."

ثبت‌نام برای مترجم شفاهی

برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

امضا

تبلیغ

نیروی هوایی افغانستان در سال‌های اخیر رشد کرده‌است ، اما هنوز به شدت وابسته به سربازان آمریکایی و مشاوران غیرنظامی برای آموزش و نگهداری است . پنتاگون هواپیمای بیشتری را به مناطق جنگی می‌فرستد تا افغان‌ها را تقویت کند، همزمان با افزایش حملات هوایی تحت استراتژی جدید آقای ترامپ .

در چهار ماه گذشته ، هواپیماهای جنگی آمریکا مهمات ۱، ۸۷۴ را در افغانستان رها کردند، در حالی که این مهمات در سال ۲۰۱۶ به میزان ۵۲۴ رسیده بود.

براساس اعلام سومین مقام نظامی که بخش‌هایی از گزارش مرکز ملی اطلاعات زمینی را تشریح کرده‌است که در ملا عام منتشر نشده است ، ستیزه جویان در مواجه با حملات هوایی افزایش‌یافته در سال گذشته به جای تلاش برای حفظ قلمرو ، ambushes ، حملات داخلی و ترورها را آغاز کردند .

گروه‌های مسلح افغان بیشتر بر حملات کوچک سلاح علیه نیروهای آمریکایی تمرکز کردند و بیش از ۱۵۰ سرباز را در هر دو حمله انفجاری و شلیک گلوله زخمی کردند . یازده تن در سال ۲۰۱۷ در نبرد کشته شدند .

ستیزه جویان همچنین حملات راکتی و خمپاره‌ای را از سال ۲۰۱۶ افزایش داده‌اند و این باعث شده‌اند که نیروهای آمریکایی شروع به تجهیز پایگاه‌های خود در جنوب افغانستان با سلاح برای مقابله با آتش غیر مستقیم کنند .

براساس گزارش این افسر از گزارش دولت ، طالبان توانایی خود برای حمله در تاریکی را بهبود بخشیده‌است ، اغلب با استفاده از دستگاه‌های بینایی شبانه آمریکایی یا از بالای عینک حفاظ دار. ستیزه جویان طالبان از سال ۲۰۱۴ بیش از دو برابر عملیات شبانه انجام دادند و صدها تن از نیروهای افغان را کشتند .

و هر چند که تیم‌های کوچک مشاور باید قادر به دفاع از خود باشند ، سربازان پیاده اعزام می‌شوند تا حلقه حفاظت از ماموریت‌های خود را تامین کنند . برخی از سربازان حفاظت از نیرو ماه آینده از فورت کارسون ، Colo مستقر خواهند شد .

یک افسر ارتش که با این استقرار آشنا بود گفت که سربازان پیاده‌نظام هنوز اطلاعاتی در مورد این که در کجا به سر می‌برند ، جمع‌آوری می‌کنند . انتظار می‌رود که آن‌ها در شهرهای افغانستان و زمین‌های زراعی ، جایی که نیروهای آمریکایی سال‌ها در آنجا مستقر نشده اند ، فرود بیایند و در آنجا احتمالا ً جاده‌های مواد منفجره را پاک کرده و با طالبان مبارزه می‌کنند .

اما مشاوران ارتش که بخشی از استراتژی آقای ترامپ هستند به پاسگاه‌های مرزی اعزام می‌شوند که آن‌ها را به طالبان نزدیک‌تر می‌کند تا بیشتر سربازان آمریکایی از سال ۲۰۱۴ به استثنای نیروهای عملیات ویژه که آموزش‌های جدی دریافت می‌کنند و معمولا ً برای بازدیدهای محدود به پایگاه‌های کوچک فرستاده می‌شوند .

یکی از مقامات نظامی که با استقرار در حال حاضر آشنا بود ، گفت که مشاوران به آموزش نیروهای افغان از جمله پشتیبانی هوایی و توپخانه در زمانی که توسط طالبان هدف قرار گرفته‌اند کمک خواهند کرد .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...