تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

واحد قرمز طالبان " با دید شب ده‌ها افسر افغان را کشت

یک ایست بازرسی پلیس در قندهار افغانستان روز سه‌شنبه . پس از یک سری حملات هماهنگ علیه افسران پلیس افغانستان ، امنیت تشدید شد .

اعتبار

محمد صادق / آژانس Pressphoto اروپا

تصویر

یک ایست بازرسی پلیس در قندهار افغانستان روز سه‌شنبه . تدابیر امنیتی پس از یک سری حملات هماهنگ علیه پلیس افغان officers.Cred صادق / / منطقه Pressphoto تشدید شد .

نویسنده : Taimoor شاه و رود Nordland

۱۴ نوامبر ۲۰۱۷

قندهار ، افغانستان - جدیدترین additions به میدان جنگ افغانستان مبارزان ورزشی جنگ ستارگان ورزشی هستند - مانند پوشش سر پوشش شبانه روسی ، تفنگ‌های اتوماتیک M - ۴ با pointers لیزری و تلسکوپی تلسکوپی بزرگ در ایران یا پاکستان .

آن‌ها لباس‌های گشاد shalwar و عمامه به تن می‌کنند و برای طالبان مبارزه می‌کنند .

اعضای یک سازمان برگزیده به نام واحد سرخ ، آن‌ها ممکن است حتی سوار بر یک وانت پلیس فورد رنجر یا یک زره‌پوش ارتش زرهی وارد نبرد شوند .

نقطه‌های قرمز در pointers لیزر بر افسران پلیس و سربازان دولت افغانستان ، که از میلیاردها دلار کمک غربی به نیروهای امنیتی افغانستان سود برده‌است ، درخشید .

در پنج حمله شبانه در یک دوره ۳۶ ساعته در روزه‌ای دوشنبه و سه‌شنبه ، مبارزانی که ظاهرا ً از چنین واحدهای طالبان بودند ، ده‌ها تن از پرسنل امنیتی افغانستان که اغلب افسران پلیس بودند را در دو استان در جنوب و غرب افغانستان کشتند .

تبلیغ

مقامات افغان گفته‌اند که شورشیان در این حملات و حملات مشابه اخیر ثابت کرده‌اند که بهتر از نیروهای دولتی ، به ویژه آن‌هایی که در واحدهای پلیس هستند، که بیش‌ترین تلفات را متحمل شده‌اند ، مجهز شده‌اند .

مقامات افغان گفته‌اند که واحد قرمز بسیاری از این حملات را انجام داده‌است و اغلب با استفاده از خودروهای نظامی یا پلیس مسروقه به عنوان اسب تروجان برای رسیدن به پایگاه‌هایی که قصد حمله به آن‌ها را دارند ، استفاده می‌کنند .

Qudratullah Khushbakht ، سخنگوی والی ولایت قندهار ، گفت : " طالبان اکنون از تاکتیک‌های مختلفی استفاده می‌کنند . آن‌ها واحد نیروهای ویژه سیار خود را دارند که مجهز به جعبه‌دنده و پایگاه‌های بینایی هستند و آن‌ها به ایست‌های بازرسی و پایگاه‌ها حمله می‌کنند و سپس هر چه سریع‌تر منطقه را ترک می‌کنند تا از حملات هوایی اجتناب کنند ."

این مورد حمله به ساعات اولیه روز سه‌شنبه در دو ناحیه در استان قندهار بود که در آن آقای Khushbakht گفت که ۲۳ افسر پلیس در حملات rolling ۱۵ پاسگاه پلیس کشته و ۱۶ تن زخمی شدند . با این حال ، مقامات دیگر تلفات را در این حوادث در ولسوالیهای Zahre و میوند در ۷۰ افسر کشته بودند .

آقای Khushbakht گفت که حملات زمانی آغاز شد که شورشیان کامیون ربوده‌شده فورد رنجر را به پاسگاه پلیس هدایت کردند و مواد منفجره را منفجر کردند و سپس به پایگاه‌های نزدیک منتقل شدند .

پلیس که به طور معمول در واحدهای کوچک‌تر در سراسر کشور گسترش می‌یابد ، از جاده‌ها و ساختمان‌ها محافظت می‌کند .

تبلیغ

آقای دانمارکی گفت که طالبان علاوه بر استفاده از تجهیزات پیشرفته ، به تاکتیکی تبدیل شده‌اند که در آن تعداد زیادی از نیروها در کمین بوده‌اند .

او گفت : " دشمن تاکتیک خود را با جمع‌آوری مبارزان از مکان‌های دیگر برای حمله به یک مکان واحد تغییر داد ."

آقای Qani گفت : " طالبان در تلاش برای تسخیر کل استان هستند و سلاح‌های مدرن دارند ."

این مورد برای تهاجم کم بود - یا به جای آن ، ضخیم بود، اما اکنون می‌دانیم که پر از اطلاعات غلط ، نیمی از حقایق و شور و اشتیاق برای جنگ است که بواسطه درگیری در افغانستان تشدید شده‌است . برگردیم به آمریکا ، رئیس‌جمهور جورج دبلیو . بوش در ۱۹ مارس به ملت گفت که زمان آزاد کردن مردم عراق و " دفاع از جهان در برابر خطر جدی " در عرض چند ساعت ، هزاران سرباز از جمله گردان من از مرز عبور کرده و به دنبال سلاح‌های کشتار جمعی صدام‌حسین هستند .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...