تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

ده روز بعد ، گردان اول تانک پایتخت را ترک کرد؛ وسائل نقلیه ما " بسیار تهاجمی " از موضع ماموریت حفظ صلح بودند . این اشغال به افسران پلیس نظامی و translators نیاز داشت ؛ ما ۷۰ تن وسایل نقلیه با سلاح‌های سنگین ضد تانک داشتیم . به نظر می‌رسید که این تصمیم عجولانه است - و در واقع ، تانک اصلی ماموریت دریایی در عراق به مدت چند سال خواهد بود - اما وقتی شهر را ترک کردیم با هیجان ما را متوقف نکرد . اشغال در حال حاضر مشکل دیگری بود .

پانزده سال بعد ، حمله یک پاورقی به جنگ است و عواقب آن با مرگ بیش از حد پر شده و برای من ننگ و عار است که بدون استقرار نیروهای دیگر از خدمت صرف‌نظر کنم . اما قبل از Abu ، قبل از Falluja ، قبل از کشتار Haditha ، یا عقب‌نشینی ، یا عقب‌نشینی ، یا شام یا شام شام پانی - که هنوز آن را گرامی داشته باشم ، لحظه‌ای وجود داشت . در روز ، ما به عنوان پیروز ، گردان اول تانک در سایه گنبد عظیم فیروزه‌ای " بنای یادبود Al " به بغداد رفتیم و از حفاظت از دریاچه‌های ساخته‌شده توسط این مرد در اطراف آن لذت بردیم . ما از شادی زنده بودن لذت بردیم و ماموریت خود را انجام دادیم . من یک کتری قهوه با یکی از گروهبان‌ها به اشتراک گذاشتم و به او گفتم که می‌خواهم یک روز به بغداد بازگردم تا ببینم چه چیزی ممکن است در آرامش و کامیابی به نظر برسد . هنگامی که خورشید در یک شهر آزاد شده قرار گرفت ، نور طلایی پیاده‌روهای خاکی را به مرجان گرم تبدیل کرد و برای لحظه‌ای احساس کرد که جنگ تمام شده‌است .

محمد یوسف رشید ، که ریاست انجمن مستقل انتخابات آزاد و عادلانه افغانستان را برعهده دارد ، گفت که کمیسیون انتخابات افغانستان پس از انتخابات نامنظم و نامنظم تلاش کرده‌است تا اعتماد مردم را بازیابد و اصلاحات جدی قبل از ماه ژوئیه برای جلوگیری از بروز بحران مورد نیاز است .

آقای رشید گفت : " این ماموران کنونی قادر به رهبری انتخابات نیستند و ما از ضعف آن‌ها آگاه هستیم . متاسفانه ، انتخابات پارلمانی پر از تقلب بود . اگر ما این مسائل را حل نکنیم ، بار دیگر انتخابات ریاست‌جمهوری مانند یک تجارت خواهد بود ."

بلیط‌های مربوط به مسابقه ژوئیه نشان می‌دهند که چقدر سریع در سیاست افغانستان تغییر شکل می‌دهند .

آقای اتمر در اواخر دهه ۱۹۸۰ قبل از حمله آمریکا در سال ۲۰۰۱ به عنوان یک مدیر مورد احترام که چندین وزارتخانه را رهبری می‌کرد ، به عنوان یک افسر جوان اطلاعات در روزه‌ای پایانی دولت تحت حمایت شوروی به کار خود دست یافت . در حالی که نایبان او ، آقای اتمر دو مبارز سابق مجاهدین را انتخاب کردند که به جنگ چریکی علیه دولت تحت حمایت شوروی پیوستند و پس از سال ۲۰۰۱ هم متحد آمریکایی‌ها شدند .

آقای اتمر و یکی از نایبان او ، محمد Yonus Qanooni ، در آخرین مرحله جنگ علیه اتحاد جماهیر شوروی و یا کمی بعد از آن ، هنگامی که در دو طرف مخالف بودند ، یک پایش را از دست دادند .

بلیط آقای غنی هم شامل رقبای سابق می‌شود . تا زمانی که ماه گذشته به عنوان وزیر کشور منصوب شد ، آقای صالح که اکنون یکی از دو برادر آقای غنی است ، یک منتقد ثابت‌قدم رئیس‌جمهور بود .

در جنگ به عنوان یک وبلاگ نیویورک‌تایمز از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۶ وجود داشت . در طی این مدت ، این کشور به دنبال کمک کنندگان دایمی و منظم ، و بسیاری از آن‌ها کهنه سربازان ارتش آمریکا شد .

relaunched در جنگ یک انجمن اختصاصی برای بررسی تجربه و هزینه‌های جنگ است . در ماه‌های پیش رو، ما پوشش جنگجویان ، شهروندان در درگیری ، مددکاران پزشکی و امداد و سایر افراد با تجربه دست‌اول جنگ را به دست خواهیم آورد . اما ما همچنین از کمک شما در شکل دادن این تکرار بعدی استفاده می‌کنیم . اگر دوست دارید به جامعه بپیوندید ، در مورد داستان‌های جدید آگاه باشید و به ما بگویید چه چیزی را باید پوشش دهیم، لطفا ً زیر را امضا کنید . پاسخ‌های شما محرمانه است و تنها با تیم جنگ در میان است . ما از نام شما استفاده نمی‌کنیم یا هیچ کدام از واکنش‌های شما را نسبت به شما مشخص نمی‌کنیم .

تفنگداران دریایی آمریکا در سال ۱۹۹۱ در طی سوزاندن میدان‌های نفتی Burgan در کویت کشته شدند . برونو Barbey / عکس‌های مگنوم


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...