تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

سفارت آمریکا در کابل در بیانیه‌ای در مورد نشست آقای خلیل گفت : " بحث پیرامون مشارکت منطقه‌ای و تدارکات افغانستان برای مذاکرات برای رسیدن به یک توافق سیاسی در این مناقشه است . "

در یک نشانه که اجماع سیاسی هنوز در افغانستان در مورد نحوه نزدیک شدن به طالبان وجود ندارد ، چندین حزب سیاسی بزرگ در روز پنج شنبه اعلام کردند که به هیات مذاکره‌کننده که توسط آقای غنی به رهبری او رهبری می‌شود ، ایمان ندارند . رسانه‌های محلی گزارش دادند که این احزاب اعلام کرده‌اند که هیات‌های خود را برای رسیدن به طالبان منصوب کرده‌اند .

سفر سفر پلوسی و دستیاران Accuse ترامپ مدیریت برنامه‌های مسافرتی Leaking

سخنگوی نانسی پلوسی در طی یک کنفرانس خبری در کنگره در روز پنجشنبه . او برنامه‌ریزی کرده بود که به عنوان بخشی از یک هیات نمایندگی کنگره در افغانستان به عنوان بخشی از یک هیات نمایندگی مجلس در افغانستان دیدار کند .

نویسنده : جولی دیویس دیویس

۱۸ ژانویه ۲۰۱۹

۱۲۴

واشنگتن - سخنگوی نانسی پلوسی در کالیفرنیا یک سفر رسمی به اروپا و افغانستان را به دلیل نگرانی‌های امنیتی روز جمعه پس از آن که ترامپ پرواز نظامی اش را به تعویق انداخت و برنامه سفر را فاش کرد ، و دستیارانش اعلام کردند که دولت برنامه‌های او را برای او فاش کرده‌است و قانونگذاران نیز او را همراهی می‌کنند تا به صورت تجاری به خارج از کشور پرواز کنند.

درو hammill ، معاون رئیس کارکنان و مدیر ارتباطات ، در بیانیه‌ای گفت : " این هیات با توجه به تهدیدهای جدی ناشی از اقدام رئیس‌جمهور تصمیم گرفته‌است که سفر را به تعویق بیاندازد تا نیروهای ما و پرسنل امنیتی و یا سایر مسافران را به خطر نیندازد ."

آقای hammill گفت که سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه آمریکا ارزیابی تهدید خود را برای سفر یک شب پس از اینکه آقای ترامپ در نامه‌ای به خانم پلوسی در روز پنج شنبه اعلام کرد که او لغو استفاده از یک هواپیمای نظامی برای ساخت این سفر را لغو کرده‌است که قرار بود آن بعد از ظهر شروع شود . وی در این بیانیه گفت : " به روز رسانی نشان داد که رئیس‌جمهور اعلام کرده‌است که این سفر حساس به طور قابل‌توجهی خطر را به هیات نمایندگی و نیروهای نظامی ، امنیتی و دیگر مقامات که از این سفر حمایت می‌کنند افزایش داده‌است ."

این آخرین باری بود که بین خانم پلوسی ، که در روز چهارشنبه درخواست کرد که آقای ترامپ سخنرانی وضعیت کشور خود را به تعویق بیاندازد که قرار است روز ۲۹ ژانویه به تعویق بیافتد و نگرانی‌های امنیتی به کارمندان فدرال که به حمایت از شرکت کنندگان متهم شده بودند را به تعویق بیاندازد . رئیس‌جمهور روز بعد به عقب برگشت و گفت که با کارگران دولتی که حقوق خود را دریافت نمی‌کنند ، از او درخواست کرده‌است تا آنچه را که " رویداد روابط‌عمومی " نامیده می‌شود را به تاخیر بیندازد .

اقدامات تلافی جویانه اقای ترامپ ، که حتی به عنوان قانون گذاران که به همراه خانم پلوسی بودند ، در یک اتوبوس نزدیک کاپیتول هیل برای رفتن به سمت پایگاه نیروی هوایی اندروز بود ، در حالی که سخنگو در دفتر خود با قانونگذاران ، دستیاران و مقامات امنیتی در تلاش برای نجات این سفر با استفاده از پروازهای تجاری بود . اما با توجه به هشدارهای وزارت امور خارجه و نشانه‌هایی مبنی بر نشت این برنامه‌ها ، خانم پلوسی در اوایل روز جمعه تصمیم گرفت تا این دیدار را به تعویق بیاندازد .

آقای hammill گفت که خانم پلوسی و قانونگذاران دیگر برنامه‌ریزی کرده‌اند که سفر را انجام دهند ، از جمله نماینده آدام بی . شیف ، دموکرات کالیفرنیا و رئیس کمیته اطلاعات و الیوت ل . Engel ، دموکرات نیویورک و رئیس هیات امور خارجه ، در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از سفر برای انجام نظارت و تشکر از سربازان آمریکایی بودند .

او گفت : " کنگره یک مسئولیت قانونی برای انجام نظارت در منطقه جنگی دارد که در آن مردان و زنان یونیفرم پوش هر روز جانشان را به خطر می‌اندازند ."


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...