تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

پشت سر گزارش : جنگ در یمن چگونه یک Stalemate خونین شد ؟

رابرت اف . ارزشش را دارد که در مورد شبکه‌های محلی می‌نویسد که به او کمک کردند تا به طور ایمن گزارش جنگ در یمن را گزارش کند .

۲ نوامبر ۲۰۱۸

اعتبار

Lynsey Addario برای نیویورک‌تایمز

تصویر

CreditLynsey Addario برای نیویورک‌تایمز

در جنگ یک خبرنامه در مورد تجربیات و هزینه‌های جنگ با داستان‌هایی از خبرنگاران تایمز و صداهای بیرون وجود دارد .

نویسنده : رابرت اف . ورث

برگشتن به یمن احتمالا ً سخت‌ترین سفری بود که باید ترتیب می‌دادم . ماه‌ها کار ، دو ویزای جداگانه ، گفتگو با سه دولت مختلف و مذاکرات بی‌پایان با دوستان و یاران یمن به طول انجامید . ما باید به تردیدهای understandable تایمز درباره ایمنی برنامه سفر غلبه کنیم . اما در پایان ، این حرکت ۱۱ ساعته از عدن تا شمال یمن - خطرناک‌ترین stretch - به طرز عجیبی خطرناک شد . هر بار که به یکی از نقاط بازرسی نزدیک می‌شدیم که توسط افراد مسلح یمنی اداره می‌شد ، من در صندلی‌ام فرو می‌رفتم و shades را بردارم ، به امید اینکه کمی شبیه به یک مزدور Blackwater باشم . ( Lynsey Addario ، در یک niqab کاملا ً سیاه ، کم‌تر آشکار بود ) ما در حال سفر از یک صحرای بی‌قانون هستیم که در آن همه انواع گروه‌ها و جهادگرایان ، از جمله القاعده ، فعال هستند . او گفت : "اما راننده ۱۹ ساله ما فقط به من نگاه کرد و خندید و گفت : " شما می‌توانید آن‌ها را نگه دارید .

کلید ایمنی در یمن شبکه‌های اجتماعی است . اگر شما خانواده‌ای با ارتباطات محلی و قبیله‌ای می‌شناسید ، آن‌ها می‌توانند در هر وضعیتی از شما محافظت کنند . سفر ما توسط یک خانواده جنوبی که من بیش از یک دهه به آن نزدیک بوده‌ام ، ممکن شد . دانش آن‌ها از زمین و پیوندهای آن‌ها با جناح‌های مختلف در جنوب ، بیش از هر تعداد محافظ یا اتومبیل ارزش داشت . اما نفوذ آن‌ها تنها به جنوب ، مناطق غیر وابسته یمن گسترش یافت . در شمال ، من به یک دوست قدیمی دیگر به نام ناصر وابسته شدم ، که در مورد سیاست آشفته یمن با مهارت غیر معمول ( و کمی شانس ) مذاکره کرده‌است . او همیشه رابطه خوبی با حاکم قدیمی یمن ، علی عبدالله صالح ، داشته‌است . پس از تصرف پایتخت یمن ، صنعا در سال ۲۰۱۴ ، او مطمئن شد که در کنار آن‌ها بماند . او به من کمک کرد تا مرا به مردمی که نیاز داشتم ملاقات کنم، مانند دو دوست قدیمی دیگر یمنی .

[ یک گزارش هفتگی از پوشش اخبار جنگ که به inbox شما تحویل داده می‌شود را تهیه کنید. بیا این را امضا کن.

حتی پس از آن، ما با موانع بسیاری مواجه شدیم که برای صحبت کردن با آن‌ها مشکل داشتیم . آن‌ها یک شبه نظامیان اسلامی با ذهنیت توطیه آمیز هستند . آن‌ها خوشحال بودند که خانه‌های خود را به وسیله دشمنان خود نشان دهند و تبلیغات خود را حفظ کنند . اما آن‌ها در ابتدا از اجازه دادن به ما برای صحبت با هیچ مبارز یا روحانیون یا شرکت در مراسم‌تشییع‌جنازه خودداری کردند . در نیمه راه سفر ما ، Lynsey و من با یک مقام جوان Houthi صحبت می‌کردیم که ناگهان مشخص شد : این مرد چیزی را که ما می‌خواستیم فهمید . نه تنها او ، حاضر بود سخت تلاش کند تا به ما کمک کند آن را بدست آوریم . از آن زمان به بعد ، ما او را تا آنجا که جرات داشتیم از او سو استفاده کردیم ، و از او خواستیم تا ساعت ۷ صبح از خواب بیدار شود ، و ما همه جا را همراهی کنیم - چون تنها او ، کارمند داخلی ، می‌تواند the را قانع کند که در چارچوب زمانی کوتاه که داشتیم با ما صحبت کند .

داستان پوشش این هفته برای مجله تایمز ، اوج گزارش از آن سفر به یمن است . امروز the در جنگی که بدترین بحران انسانی را در جهان ایجاد کرده‌است ، مبارزه می‌کند .

تبلیغ

رابرت اف . ارزشش یکی از نویسندگان این مجله است . کتاب او در شورش‌های بهار عرب سال ۲۰۱۱ ، " خشم برای نظم " برنده جایزه سال ۲۰۱۷ لیونل Gelber شد .

درباره روز زنده خود به ما بگویید

گروهبان متیو Pennington ۲۸ ساله هنگامی که بمبی در زیر the که در حال رانندگی در عراق بود را از دست داد و در حالی که با the itCreditTodd Heisler / نیویورک‌تایمز در حال خدمت بود ، در حال رانندگی در عراق بود .

۷ ژوئن ۲۰۱۸

در جنگ ، بر روی یک پروژه چند رسانه‌ای بلند مدت درباره سربازان قدیمی و روز زنده آن‌ها کار می‌کند . اگر یک سرباز کهنه‌کار هستید و قصد دارید امسال یاد بگیرید ، این فرم را پر کنید و داستان خود را به ما بگویید .


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...