تبلیغات

پاتریشیا

پاتریشیا

ارتش اسراییل با تهدید کره‌شمالی در پی سلاح‌های بحث‌برانگیز است .

سربازان آمریکایی یک خمپاره‌انداز در افغانستان شلیک می‌کنند .

پس از اینکه پنتاگون از تعهد طولانی‌مدت برای از بین بردن انبارهای مهمات خوشه‌ای موجود فرار کرد , ارتش با قدرت تجدید قوا برای بدست آوردن حداقل سه نسخه جدید از سلاح برای توپخانه خود پیش می‌رود . در اواخر سال گذشته , دولت ترامپ یک سیاست وزارت دفاع را لغو کرد که توانایی ارتش را برای استفاده از مهمات خوشه‌ای محدود کرد , که در کنفرانسی در روز جمعه در آرلینگتون , va . معاون وزیر دفاع به طور خاص به تهدید کره‌شمالی نسبت داد .

مهمات خوشه‌ای نوعی سلاح هستند که سلاح‌های کوچک‌تر را در یک منطقه هدف توزیع می‌کنند . آن‌ها توسط قانون گذاران و گروه‌های کنترل سلاح برای صدمه به غیرنظامیان حتی دهه‌ها پس از پایان درگیری‌ها محکوم شده‌اند . سیاست رها شده که اکنون رها شده بود , توسط رابرت گیتس , وزیر دفاع در آن زمان , مورد استفاده قرار گرفت . تغییر سیاست خارجی نشان داد که مهمات خوشه‌ای به تازگی تولید شده باید دارای نرخ بالای 70 / 10 درصد یا کم‌تر باشد , اما استفاده از مهمات خوشه‌ای قدیمی‌تر را با نرخ‌های بالاتر افزایش داد , که به ایالات‌متحده اجازه داد تا انبار مهمات خوشه‌ای بزرگ خود را حفظ کند . ارتش از آن زمان تاکنون تلاش‌های خود را برای یافتن مدل‌های جدیدتر مهمات انجام داده‌است .

یمنی‌ها در طی تظاهرات اعتراضی در صنعا , یمن , بقایای اجساد را حمل می‌کنند .

اعتبار

یحیی عیاش

تصویر

یمنی‌ها بقایای چیزی را حمل می‌کنند که به نظر می‌رسد یک بمب خوشه‌ای در طی تظاهرات در صنعا , یمن است .

خلاصه اخبار مربوط به جنگ که به صندوق پستی شما می‌رسد . بیا اینجا . ]

بنا به گفته مقامات نظامی , نسل جدید سلاح‌هایی که پنتاگون به دنبال خرید می‌باشد , طراحی شده‌است تا خودروهای زرهی را به طور انتخابی از بین ببرد و یا خود را غیرفعال کند یا آن را غیرفعال کند که به لحاظ نظری کم‌تر از نسخه‌های قدیمی‌تر سلاح برای آسیب رساندن به غیرنظامیان باشد . اما تکنسین‌های بمب که برای همیشه بعنوان مسلح و قادر به انفجار آموزش می‌بینند , می‌گویند که چنین ویژگی‌های ایمنی ذاتا ً غیرقابل اطمینان هستند , زیرا سیستم‌های مکانیکی و الکترونیکی ساخته‌شده در این سیستم می‌توانند شکست بخورند .

ارتش ایالات‌متحده در بسیاری از مناطق درگیری از جمله ویتنام , لائوس , خلیج‌فارس و یوگسلاوی سابق استفاده کرده‌است . آن‌ها همچنین در جنگ‌های افغانستان و عراق و نیز حملات موشکی دریایی در یمن مورد استفاده قرار گرفتند . بسیاری از این سلاح‌ها نتوانست منفجر شود و زمین را با " مین‌های زمینی بالفعل " پر کند . این سلاح‌ها همچنین در هر جنگی که از آن‌ها استفاده کرده‌اند به نیروهای آمریکایی صدمه زده‌اند . در جنگ خلیج‌فارس , در طول اولین جنگ خلیج‌فارس , ارتش بیش از ۴۰۰ موشک - مهمات را به عراق و کویت پرتاب کرد که هر یک حاوی یک موشک ضد گلوله بود . نیروهای آمریکایی همچنین ده‌ها هزار بمب خوشه‌ای دیگر را به آتش کشیدند و ده‌ها هزار توپ جنگی را به نیروهای عراقی شلیک کردند . در واقع , دفتر پاسخگویی دولت گزارش داد که در طول و پس از طوفان صحرا توسط یک خوشه منفجر نشده که توسط ایالات‌متحده سقوط کرده بود , اعضای سرویس آمریکایی کشته و زخمی شدند . " این دپارتمان تعیین کرده‌است که موقعیت‌های هدف خاصی وجود دارند که در آن‌ها زندگی اعضای خدمات آمریکایی را می‌توان از طریق استفاده از خوشه نجات داد . "


منبع سایت سربازی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...